PDA

Bekijk Volledige Versie : dedicated server gezocht



freeroot
07/04/03, 20:11
Hallo,

ik had een week geleden ook een tread gezet voor een dedi van +-:

1.7 mhz
512 mb ram
40 gig hd
50 gig traffic
gehost in nederland
On-line in enkele dagen
een prijs van rond de € 120

Eerder had ik al het contract getekend met fast-is maar deze mensen wouden niet meer verder aangezien ik een maandelijks contract wou en niet jaarlijks. Eerder hadden ze me verteld van zulk contract te nemen, zelf tijdens ik het contract had ontavngen zei elwin ong iets van das het 2e deel van het contract waar het in staat voor 1 maand.

Groeten,
Tim Van Maele

WebBizz
07/04/03, 20:13
Ja en wat wil je hier met je warrige verhaal nou vertellen?

[Elwin]
07/04/03, 20:23
Wat mister freeroot er niet bij heeft verteld is dat hij al eerder eens een dedicated server heeft besteld en een paar dagen later toen de server online was gezet heeft opgezegd omdat het hem niet meer snel genoeg ging.

Daarnaast hebben wij besloten niet meer te werken met "kinder" bedrijven die niet eens normaal in de boeken staan en dergelijke.

Maar goed ik gun hem ofcourse zijn dedi wel bij iemand anders :)

[Elwin]
07/04/03, 20:23
Origineel geplaatst door [Elwin]
Wat mister freeroot er niet bij heeft verteld is dat hij al eerder eens een dedicated server heeft besteld en een paar dagen later toen de server online was gezet heeft opgezegd omdat het hem niet meer snel genoeg ging.

Daarnaast hebben wij besloten niet meer te werken met "kinder" bedrijven die niet eens normaal in de boeken staan en dergelijke.

Maar goed ik gun hem ofcourse zijn dedi wel bij iemand anders :)

Misschien heeft wedare nog een leuke aanbieding voor hem.

thomas
07/04/03, 20:25
Woehoo, heb langsaam de indruk dat ik weet wie freeroot is :D gelukkig moet ik me niet meer bezig houden met zulke dingen :)

We Dare
07/04/03, 20:29
Origineel geplaatst door [Elwin]


Misschien heeft wedare nog een leuke aanbieding voor hem.

Lol,

Hij had hem al besteld bij mij.......
Maar het is ineens heel stil van zijn kant :)

[Elwin]
07/04/03, 20:32
Origineel geplaatst door We Dare


Lol,

Hij had hem al besteld bij mij.......
Maar het is ineens heel stil van zijn kant :)

:)

WebBizz
07/04/03, 20:32
En maar klagen... terwijl 't zoals ik het hier hoor allemaal aan 'm zelf te wijten is.

RobbertC
07/04/03, 20:35
Post maar weer opnieuw in je oude thread.

Is in feite nog steeds dezelfde aanvraag. Ik gooi deze dus op slot, ook omdat dit weer waarschijnlijk weer uit de hand gaat lopen.