PDA

Bekijk Volledige Versie : fast-is



Alessi
07/04/03, 12:01
Wat vinden jullie van fast-is ?
wij (freeroot) hadden een server bij hen besteld die ze normaal doderdag gingen up zetten , nu zijn we al een nieuwe week en nog weten we niks van die server.
Wat is jullie ervaring ofzo ?

InstantXs
07/04/03, 12:07
misschien is het handig om ze even op te bellen, zodat je weet heo het er mee staat..

superior-is
07/04/03, 12:24
Of PM ze, want ze zitten hier ook regelmatig.

[Elwin]
07/04/03, 12:28
Origineel geplaatst door Alessi
Wat vinden jullie van fast-is ?
wij (freeroot) hadden een server bij hen besteld die ze normaal doderdag gingen up zetten , nu zijn we al een nieuwe week en nog weten we niks van die server.
Wat is jullie ervaring ofzo ?

Misschien handig om wat te doen aan de interne communicatie van jullie. Tim weet wel waarom die niet online is gekomen en die reden ben ik niet verplicht om hier uit te leggen.

Alessi
07/04/03, 13:22
elwinz , Gij zou Tim negeren zei hij , want hij heeft u een paar keer zitten bellen

[Elwin]
07/04/03, 13:34
dan moet hij het goede nummer draaien want ik heb dus niks van hem ontvangen ofzo..swat als je wat wil dan mail je maar want dit draait toch dan weer de verkeerde kant op :)

Alessi
07/04/03, 14:27
ik heb ook een mail naar u gesend alle info@fast-is.nl

M-BahZ
08/04/03, 01:14
Origineel geplaatst door Alessi
Wat vinden jullie van fast-is ?
wij (freeroot) hadden een server bij hen besteld die ze normaal doderdag gingen up zetten , nu zijn we al een nieuwe week en nog weten we niks van die server.
Wat is jullie ervaring ofzo ?

Lekker discreet van freeroot om bij enige vorm van miscommunicatie op dusdanige wijze een bedrijf in discrediet te brengen.
Jouw post is mijn inziens meer bedoeld om jouw eigen mening te weerspiegelen als het naar serieuze reakties vragen.


mijn post verdient misschien enige nadere toelichting, maar het uitzoeken van geschillen in een forum, verdient mijn inziens geen enkele goedkeuring, en kan er dan ook enkel toe bedoeld zijn een bedrijf schade te berokkenen.
Mocht je het geschilt echt uit willen zoeken verkies je hier discretere communicatie media voor.

[Elwin]
08/04/03, 02:06
Origineel geplaatst door M-BahZ


Lekker discreet van freeroot om bij enige vorm van miscommunicatie op dusdanige wijze een bedrijf in discrediet te brengen.
Jouw post is mijn inziens meer bedoeld om jouw eigen mening te weerspiegelen als het naar serieuze reakties vragen.


mijn post verdient misschien enige nadere toelichting, maar het uitzoeken van geschillen in een forum, verdient mijn inziens geen enkele goedkeuring, en kan er dan ook enkel toe bedoeld zijn een bedrijf schade te berokkenen.
Mocht je het geschilt echt uit willen zoeken verkies je hier discretere communicatie media voor.


Eindelijk eens iemand met verstand :)

M-BahZ
08/04/03, 02:34
Weet ik ;)

Maar ik moet internettend nederland even tevriend houden tot ik mijn eigen hostingbiz. up heb en zo ;)

WebBizz
08/04/03, 10:21
Ah, en wanneer je voor jezelf bent begonnen ga je ruzie maken? :D

viepie
08/04/03, 12:25
Amai...

-spannende topic-
:D

M-BahZ
08/04/03, 13:59
Origineel geplaatst door WebBizz
Ah, en wanneer je voor jezelf bent begonnen ga je ruzie maken? :D

Dat doen klanten toch zelf in dit soort fora ? ;)

RobbertC
08/04/03, 18:12
Alessi heeft z'n zegje gedaan, en Elwin z'n zegje.

Dat lijkt me genoeg, laat dit topic maar met rust nu.

Dennis
08/04/03, 19:02
Dit lijkt me eigenlijk een beetje een domme post. Het maakt de verhouding tussen jullie 2 niet bepaald beter.

En het komt ook over alsof je slechte dingen over Fast-IS.nl wilt horen, maar ik kan het mis hebben.

RobbertC
08/04/03, 19:25
Origineel geplaatst door RobbertC
Alessi heeft z'n zegje gedaan, en Elwin z'n zegje.

Dat lijkt me genoeg, laat dit topic maar met rust nu. :(

Beyonder
10/04/03, 16:53
Wanneer het over Coloheaven gaat wil iedereen erin spitten, gaat het over een andere partij dan moet het worden doodgezwegen ;)

Ik zoek geen ruzie overigens hoor, maar dit lijkt wel de waarheid :)

WebBizz
10/04/03, 17:14
Het is dat ik geen MOD ben, maar dat gedoe over de actie van Coloheaven is ook overdreven / overbodig, daar al die posts niet eens over die actie gaan.

Deimos
10/04/03, 17:26
Weet je wat het s, voor ons mods is het lastig een grens te trekken. En die grens is wel nodig. Wat ik jammer vind is dat het lijkt alsof sommige bedrijven andere zo ver mogelijk onderuit willen halen,omdat hun simpel weg dezelde prijzen niet kunnen bieden, maar waar moet ik de grens trekken???

Suggesties zijn welkom in de webhostingtalk lounge of persoonlijk per email.

RobbertC
10/04/03, 18:22
Ik ben het geheel met Deimos eens.

We zijn 100% neutraal, en we trekken niemand voor. Het is echter ongelooflijk moeilijk om goed te modereren bij dit soort gevallen. Als we willen, kunnen we heel veel posts verwijderen waar wel iets niet aan deugt, maar ja, dat wil je ook niet.

Een topic waarin iedereen meedenkt en helpt aan een goede policy lijkt mee goed idee.