PDA

Bekijk Volledige Versie : Mihosnet.com - Jouw mening



mihosnet
06/04/03, 21:53
Beste,

Ik heb net de website van Mihosnet af, en zou graag willen weten wat jullie er van vinden. Komt de site professioneel over? Wat is er niet goed en wat wel? Alle commentaar is welkom :)

Het adres is http://www.mihosnet.com

Bedankt.

Erik

WebBizz
06/04/03, 23:21
Ziet er prima uit, overzichtelijk en fris. Pagina met nieuws is een beetje overbodig daar het nieuws al op elke pagina staat. Verder zou ik er bij zetten dat je in de VS staat. Persoonlijk vind ik je website een beetje traag laden.

superior-is
07/04/03, 10:55
Ik zag een raar foutje m.b.t. je navigatie in phoenix 0.5 (zie ss).

Verder vind ik de boel erg karig, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn.

mihosnet
09/04/03, 17:59
Bedankt, die fout ga ik verbeteren, nog meer mensen?

cridea
09/04/03, 18:25
Origineel geplaatst door WebBizz
Ziet er prima uit, overzichtelijk en fris. Pagina met nieuws is een beetje overbodig daar het nieuws al op elke pagina staat. Verder zou ik er bij zetten dat je in de VS staat. Persoonlijk vind ik je website een beetje traag laden.

Niet mee eens, hier bouwt ie erg snel op zeker voor VS.
Rackshack zo te zien?

Ik zou voor de demo van je control panel niet je eigen site gebruiken, beter lijkt me een dummy accountje "jansen.nl" ofzo aan te maken.

mihosnet
09/04/03, 21:59
Idd rackshack ;)


Origineel geplaatst door byh

Ik zou voor de demo van je control panel niet je eigen site gebruiken, beter lijkt me een dummy accountje "jansen.nl" ofzo aan te maken.

Ja dat lijkt me wel een goed idee. Kunnen mensen ook gewoon zelf op het controlpanel inloggen.

Nog meer tips/commentaar?

Shr3d
09/04/03, 22:12
Ziet er goed en fris uit.
Alleen zou ik wel even een logo maken/laten maken.
Staat vaak professioneler.

In de header zou je misschien nog wat meer duidelijkheid kunnen brengen dmv een rollover op de menu buttons.