PDA

Bekijk Volledige Versie : Internet Seer



Desmond
06/04/03, 20:30
Maakt hier iemand gebruik van internet seer?
En zo ja, is het wat?

superior-is
06/04/03, 20:45
Het monitorproggy Internet Seer? Nee, wij hebben een eigen monitoring systeem.

Leandros
06/04/03, 20:48
jep, wij doen dat, nooit op aangemeld maar kreeg het gewoon ineens... maar als je het nu ziet is het wel handig, je wordt gelijk gemaild als je website niet bereikbaar is en dat gratis en 1x per week krijg je een overzichtje met hoeveel % je down bent geweest (en ik ben al 8weken volledig up :D) en het is gratis dus voor ons als hollanders.... maar de rest hoe het werkt staat gewoon op http://www.internetseer.com/ (zoals je waarschijnlijk al wist)

WebBizz
06/04/03, 23:12
Wij hebben het ook eventjes gebruikt, maar ik was er niet enthousiast over. Een specifiek monitoring systeem zoals bijvoorbeeld Superior ook gebruikt werkt toch beter. Bovendien moet je voor een beetje uitgebreide monitoring flink de portefeuille open trekken...

Edit: spellingsfout

cridea
07/04/03, 11:13
Ik heb het ooit even gebruikt, maar de meldingen kloppen vaak niet of half.

Ijsbox
07/04/03, 13:14
op de een of andere manier krijg ik sinds een aantal search engine submissions ook zo'n weekelijks mailtje, is niet echt bijster boeiend en bij downtime komt het mailtje pas aan als je server weer up is...

maaruh er was een monitoring service die gratis sms stuurde als je server down was, weet iemand of er nog zoiets bestaat??

superior-is
07/04/03, 14:38
Watchmyserver.com (http://www.watchmyserver.com/) was zoiets, maar die is helaas ter ziele.

salunet
28/04/03, 17:33
Heb het een tijdje gebruikt maar merkte dat ik hierdoor meer bezoekers kreeg. Waar het aan lag?
Iedere paar minuten bezoeken ze je site op een anonymous ip waardoor ik zo meer bezoekers kreeg. Raar...

cridea
28/04/03, 20:09
Ik gebruik sinds een tijdje i-check.nl en alertra.com

De laatste is qua prijs zeker aan te raden, de eerste is een van de weinig Nederlandse monitoring services.

eXite
28/04/03, 20:12
Wordt gewoon 24/7/365 door de mensen in het datacenter gemonitord..

host3000
13/05/03, 16:52
Mwa, seer bezoekt je site (in de gratis versie) geloof ik één keer per dag. daar heb je dus niet zo veel aan. ook als de server wèl down is, ben ik toch 100% up