PDA

Bekijk Volledige Versie : 50% korting



justonefee
03/04/03, 20:02
We hebben een nieuwe server up and running, en bieden tot 20 klanten 50% korting op hun eerste factuur.

Het is een CPANEL server (demo van het control panel op http://testbe:test@64.5.60.133:2082/ ), en je kiest zelf welke account je wenst.

Bestellen kan vanop onze website; vul bij couponcode de code WHTNL in, en de eerste 20 klanten krijgen 50% korting op de eerste factuur.

Tip: bestel ineens voor een jaar; je krijgt dat 50% korting op het hele jaar!!!

Intronic
03/04/03, 21:11
Trace hem eens:

http://www.traceroute.nl/trace?q=64.5.60.133

Mgv, Savvas Bout

justonefee
03/04/03, 22:47
?

Explain...

paas
03/04/03, 23:37
Intronic zegt dus dat de server 'heel ver weg staat'. In ieder geval niet in Nederland.

justonefee
03/04/03, 23:40
ja - dat is dan ook geen geheim, he - servers staan in de USA, en betekent dat iets?

In een laatste vergelijkende test van het magazine NETWERK, kwamen wij in de top 2 terecht op kwaliteit en prijs...

Onze snelheden zijn meer dan behoorlijk, dus begrijp ik niet waarom iemand zonder uitleg een link naar een traceroute post :s

[Elwin]
04/04/03, 00:10
Origineel geplaatst door justonefee
ja - dat is dan ook geen geheim, he - servers staan in de USA, en betekent dat iets?

In een laatste vergelijkende test van het magazine NETWERK, kwamen wij in de top 2 terecht op kwaliteit en prijs...

Onze snelheden zijn meer dan behoorlijk, dus begrijp ik niet waarom iemand zonder uitleg een link naar een traceroute post :s

Dat belgische geval NETWERK ? Was wel leuk, stonden wij op 3 met web-services.be :D

Intronic
04/04/03, 06:51
mjah je hebt daar wel gelijk in, mijn bericht was nou niet bepaald volledig, wat ik inderdaad bedoelde is dat de server vrij ver weg ook staat en dat je mensen het aanbied op dit forum, waar vrijveel NL providers of hosting zoekers zitten. Over de kwaliteit wil ik absoluut niks zeggen, USA servers zijn inderdaad erg goed, ik heb er zelf ook goede ervaringen mee.

Mgv, Savvas Bout

PS komt die server toevallig bij serverbeach.com vandaan? Een van mij wel en die krijgt bijna zelfde traceroute vandaar mijn intresse

justonefee
04/04/03, 06:59
neen - niet bij serverbeach, maar ik denk dat die wel in dezelfde dc staan?

cridea
04/04/03, 09:33
Niks mis mee hoor, USA, als je maar je klanten duidelijk maakt wat de voor- en nadelen zijn.

Intronic
06/04/03, 09:01
Nou er zijn eigenlijk niet echt nadelen, als je NL hosting aan een Amerikaan aanbied gaat hij klagen over snelheid ofzo, maar als je USA hosting aan een Nederlander aanbied krijg je precies hetzelfde.

Lijkt mij dan...

Mvg, Savvas Bout

WebBizz
06/04/03, 09:35
Lijkt mij niet...

http://www.plugininfo.com/artikelen/artikel6.htm

Alles heeft z'n voor- en nadelen, ook USA hosting.

Intronic
07/04/03, 07:37
Hmmm ik vind dat stukje over de support nogal onzin. Die Engelse woorden die zogeheet moeilijk moeten zijn, zijn vaak algemene worden die in dit wereldje gebruikt worden. Het is wel zo dat je af en toe dingen niet zou kunnen begrijpen maar daar heb je ouders en kennisen voor of niet soms?(oh en natuurlijk dit forum ;)).

Met de rest ben ik het eens en vooral ook het stukje over de betrouwbaarheid:

Om nou te zeggen dat een Nederlandse host betrouwbaarder is. Nee, maar in de Verenigde Staten zijn wel meer bedriegers dan in Nederland. Kijk altijd goed waar je jouw geld aan besteedt. Een host in de V.S. bereik je immers moeilijker vanwege een slechte service dan een Nederlandse host.

Source: http://www.plugininfo.com/artikelen/artikel6.htm

Kijk goed uit waar je je geld in steekt, er zijn gigantisch veel van die bedriegers en van die snelle jongens die geld willen verdienen. Je kan beter 10x mailen of 10x rondvragen zodat je zeker weet dat het in orde is dan dat je dadelijk je geld kwijt bent, want om nou even een vliegtuigje te pakken en naar V.S. te vliegen.....

Mvg, Savvas Bout

WebBizz
07/04/03, 09:19
PlugInInfo vergeet ook een stuk denk ik. Die supporttermen lijken me idd geen probleem, maar even snel bellen als je een probleem hebt kun je al vergeten in verband met het tijdverschil. En dan heb ik het nog niet eens over de kosten.

justonefee
07/04/03, 13:30
OK, maar die dingen zijn wel niet van toepassing op ons, wel?
Er is geen tijdsverschil aangezien we vanut België opereren, met servers in de VS...

En wat die bedriegers betreffen; ik kan je meteen een tiental bedriegers in Nederland of België opsommen die zelfs wettelijk niet mogen bestaan. Tip: kijk steeds na of er een handelsregister of BTW-nummer vermeld staat op de website; vind je dat al niet terug, mag je al beginnen twijfelen...

Ja, er zijn in de VS heel wat bedriegers of bedrijven die door een 14-jarige worden "gerund", maar die trend zet zich beslist voort in Nederland en België, dus ik vrees dat je die waarborg niet hebt als je resoluut voor een Europese provider kiest.

WebBizz
07/04/03, 14:09
Daar heb je helemaal gelijk in. Je wilt niet weten hoeveel illegale hostingbedrijfjes er zijn zonder eigen server en kvk inschrijving...

Intronic
08/04/03, 08:37
ja dat is ook wel weer zo, maar in Amerika is het toch wel meer.

Ik zeg eerlijk, wij hebben ook nog geen KVK, dat gaan we deze week regelen, maar begin jij bij ons al twijfelen dat we bedriegers zijn als je kijkt op www.intronic.nl ?

Mvg, Savvas Bout

WebBizz
08/04/03, 09:22
Je hebt in ieder geval tenminste een adres op je site. Alleen jammer van dat ene mobiele telefoonnummer.

RayManZ
08/04/03, 11:42
tja je bent dan wel bereikbaar... kan ook wel eigen lijn nemen en die steeds doorschakelen naar de mobiel maar dan komt het op het zelfde neer denk je ook niet?

WebBizz
08/04/03, 12:10
Nee, mobiel van een medewerker komt heel anders over op klanten als een gewone vaste aansluiting.

RayManZ
08/04/03, 12:48
naja, op dit moment heb ik daar nog ff geen zin in. gezien we nog maar klein zijn en ik niet al me geld zomaar ergens in wil investeren.

Maybe later :)