PDA

Bekijk Volledige Versie : Compaq Server Prosignia 5000+Celeron 500 Mhz



Intronic
03/04/03, 20:45
Hallo,


ik heb een Compaq Server Prosignia 5000 over met de volgende specificaties:

Pentium 150 Mhz
32 ram(mogelijkheid tot uitbreiding)
2 gb harddisk
Cd Rom speler(mogelijk defect, heb reserve ervoor)
3.5 Inch Diskette drive
Backup drive

Het is niet bijzonder maar voor mensen die simpel willen draaien of het als test machine willen gebruiken is het zeer geschikt. De server is helemaal geformatteerd en kan opnieuw gepartioneerd worden. Hij is verder in vrij goede staat.

Hij gaat weg aan de hoogste bieder(uiteraard alleen als een redelijke prijs is behaald), graag alleen serieuze boden.

<b>Verkocht!!</b>



Verder heb ik ook nog een Intel Celeron 500 Mhz workstation over met de volgende specificaties:
Intel Celeron 500 Mhz
13 Gb Harddisk
128 ram(uitbreiding mogelijk)
50x cd rom speler
3.5 Inch Diskette Drive
WindowsXP voorgeïnstalleerd.
Miditower 350 Watt(wegens defecte start knop, draad verwisseld met reset knop, dus om aan te krijgen, moet op reset knop worden gedrukt)

Zeer geschikt om documenten op te verwerken, spelletjes op te spelen en eventuele andere dingen, ideaal als thuiscomputer voor de gemiddelde gebruiker en in goede staat.

Hij gaat weg aan de hoogste bieder(uiteraard alleen als een redelijke prijs is behaald), graag alleen serieuze boden.

Ik ben zelf nog op zoek naar een 2e hands Cobalt server dus als iemand mij daaraan kan helpen kunnen we misschien zaken doen :)

Mgv, Savvas Bout

RobbertC
03/04/03, 20:50
Om de veiling te beginnen bied ik €25 voor die Pentium 1.

Intronic
03/04/03, 20:52
éénmaal, ander maal, nee bied nog maar ff verder :P

con-net
08/04/03, 17:47
Ik bied €75 voor die 2de :P

Intronic
08/04/03, 17:53
daar is al €300 voor geboden :P

con-net
08/04/03, 17:58
Origineel geplaatst door Intronic
daar is al €300 voor geboden :P

:p Ik heb u even toegevoegt op msn, adres: info@jesite... is dat de goede? Of wilt u me anders ff pmen over uw echte msn adres, want het gaat ook over dit onderwerp.

Intronic
08/04/03, 18:10
support@intronic.nl voeg maar toe ben online ^_^