PDA

Bekijk Volledige Versie : ASP, Access 2000, CDONTS



Anoniem
02/04/03, 23:25
Hallo,

ik zoek een host met:

- ASP, Access 2000 & CDONTS
- +- 50 Mb Webspace
- +- 5 Gb/maand dataverkeer
- Snelle verbinding
- Voor elke Gb die ik per maand meer verbruik, 2 euro ofzo; dus niet 10 euro of meer wat sommige host doen ;)
- Niet te duur :)
- Geen contract van een jaar, hooguit 3 maand

Ik zou graag ook eerst ff mijn site op de server willen testen, om te kijken of alles naar wenst werkt voordat ik betaal.

*Jeroen


jeroen@poehee.nl

WebBizz
02/04/03, 23:26
Origineel geplaatst door Anoniem
Ik zou graag ook eerst ff mijn site op de server willen testen, om te kijken of alles naar wenst werkt voordat ik betaal.

Ik denk niet dat veel hosts hier aan gaan beginnen voor een simpel webhostingpakketje... Kijk eens op webhosters.nl om een host te zoeken, er zijn er genoeg. Enkele goede hosts op basis van Windows zijn bijvoorbeeld www.is.nl en www.interconnect.nl en www.kixtart.nl

Anoniem
02/04/03, 23:29
Origineel geplaatst door WebBizz


Ik denk niet dat veel hosts hier aan gaan beginnen voor een simpel webhostingpakketje...

Een host met een goede service toch wel :D

Ik heb gewoon geen zin om eerst te betalen en er dan achter te komen dat mn site niet werkt...

WebBizz
02/04/03, 23:32
Denk het toch niet. Als de host niet waar maakt wat hij van te voren belooft blijft 'ie in gebreke en kun je zelf om resitutie vragen of de host daartoe dwingen. Maar het is natuurlijk ondoenlijk om elke klant van te voren ff de tijd te geven om e.e.a. te testen en uit te proberen en daarna al dan niet de klant te laten betalen...

Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Ik heb wel van een testaccount voor bijvoorbeeld resellers gehoord, maar voor een enkel simpel webhostingpakket denk ik niet dat er veel providers zijn die hier aan mee zullen werken.

Anoniem
02/04/03, 23:43
Origineel geplaatst door WebBizz
Denk het toch niet. Als de host niet waar maakt wat hij van te voren belooft blijft 'ie in gebreke en kun je zelf om resitutie vragen of de host daartoe dwingen. Maar het is natuurlijk ondoenlijk om elke klant van te voren ff de tijd te geven om e.e.a. te testen en uit te proberen en daarna al dan niet de klant te laten betalen...

Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Ik heb wel van een testaccount voor bijvoorbeeld resellers gehoord, maar voor een enkel simpel webhostingpakket denk ik niet dat er veel providers zijn die hier aan mee zullen werken.

Nou oke, dan zal dat dan niet één van mijn eisen zijn...maar ik ben niet vanplan om een jaar vooruit te gaan betalen. Ik heb momenteel al 2 hostpakketten helaas ondersteunen ze beide geen CDONTS....