PDA

Bekijk Volledige Versie : .es .fr .pt



michel
02/04/03, 20:38
Hey Mensen


Ik vroeg mij of iemand een adresje weet waar ik het liefste vrij voordelig een .es een .fr en een .pt domeinnaam zou kunnen registreren.
Laat het me eve weten.



Groeten,
Michel,
de masjel he

michel
02/04/03, 22:31
Is er dan niemand die me op weg ken helpen?????

superior-is
02/04/03, 22:34
Ik denk dat je iets meer geduld dan twee uur moet hebben. ;)

Voor een .fr zou je hoogstwaarschijnlijk naar een 'echte' Franse hoster moeten gaan.

Had je ook al gekeken bij Prenames.com? Nevermind, die bieden al jouw gevraagde namen niet aan.

WebBizz
02/04/03, 23:20
Had ik ook al naar gekeken :) Dit zijn volgens mij 'lastige' domeinen waarbij bijvoorbeeld lokale aanwezigheid wordt vereist. Bij .fr is dat in ieder geval wel het geval. Ik weet dat NL Hosting (www.nlhosting.nl) en ViaNetworks (www.vianetworks.nl) .fr aanbieden. Voor die andere twee weet ik niemand.

cridea
03/04/03, 09:43
Voor al deze extensies is een vestiging ter plekke nodig.

michel
03/04/03, 13:53
ja precies ik moet wat meer geduld hebben.
prenames is AZO duur.
En ja in Spamje en Frankrijk stellen ze van die belachelijke eisen net zoals dat ook eerst hier in Nederland door DE SIDN werd gedaan.

Geen particuliere aanvragen.
Je moet gevestigd zijn in het desbetreffende land.
En geen algemene domeinnamen.

ZazaZebra
13/05/03, 23:05
Voor de .es moet je in Spanje wonen, maar heel snel komt com.es¨, net.es, org.es, deze extenties zullen goedkoper zijn en makkelijker om aan te komen. Ook wij zitten er op te wachten en wij hopen dat ze snel "uitgegeven" worden.


Met vriendelijke groet, ZazaZebra.

PS Heb je meer vragen mail me gerust!

--------
DatoCom.Net

ZazaZebra
13/05/03, 23:06
En voordat ik het vergeet: hier kan je meer info vinden. Hoop dat je er wat aan hebt!

http://www.nic.es/ingles/index.html

MVG ZazaZebra

WebBizz
14/05/03, 06:19
Prenames biedt sinds ongeveer twee weken .fr domeinnamen aan. Het is alleen echt een ramp om zo'n domein aan te vragen (Kbit nodig, SIRET nummer, Kopie paspoort of ID-bewijs, Verklaring tekenen) en het duurt ook erg lang. Overigens heeft dit niets met Prenames te maken maar meer met de eisen van NIC.FR.

Gerrit
12/07/03, 23:34
www.ovh.org doet geloof ik erg goedkoop .fr domeinen, maar moet je daarvoor geen adres in Frankrijk hebben ?