PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is de beste manier om toplevel domeinnamen te registreren voor mijn klanten?



Leandros
30/10/02, 18:30
Beste mensen,

Ik wou graag weten wat jullie de beste en goedkoopste manier vinden om toplevel domeinnamen te registreren? Wat hebben jullie liever lid worden bij Icannm, een reseller worden of zijn er nog andere mogelijkheden? Het maakt mij niet uit als het een buitenlands bedrijf is. Het liefste heb ik geen minima's en startgeld/contributie. Ik wacht met spoed op jullie reactie's.

Groet, Jasper

superior-is
30/10/02, 21:24
Lid worden van Icann? Als je bedoelt 'waar kan ik makkelijk en eenvoudig .com/.net/.org domeinnamen registreren?', dan raad ik je aan om de volgende sites te bezoeken:

http://joker.com
http://resellers.tucows.com/opensrs/

Iedereen is vrij om bovenstaand lijstje aan te vullen.

Deimos
30/10/02, 22:55
En je hebt uiteraard enom. Als je voor enom gaat ga dan bij een 1e rangs reseller van ze zitten. Die kunnen veel meer regelen hebben direct contact met enom etc etc.


Persoonlijk vind ik Joker.com ook ok, MITS je geen support nodig hebt want dat zuigt daar zwaar.

Domenico
31/10/02, 01:35
Jullie vergeten dat je bij de meeste registrars zoals bijvoorbeeld opensrs een bedrag moet inleggen end dat heeft Leandros (broer van Vickey?) liever niet toch?

superior-is
31/10/02, 10:01
Zelf geen ervaring met opensrs.. ik weet wel dat je bij Joker ervoor kan kiezen om een bedrag in te leggen (voor hogere korting) of je kiest ervoor om los in te kopen.

ric0
31/10/02, 10:46
Na wat omzwervingen via Network Solutions/Verisign, Joker.com en Gandi, zitten wij nu bij preNames.

Niet de goedkoopste van het stel, maar wel gevestigd in Nederland en dat maakt de communicatie en betaling een stuk makkelijker.

Leandros
31/10/02, 14:02
Het liefste heb ik natuurlijk om geen inleggeld en/of contributie te betalen maar als het niet anders kan en het duidelijk voordelen oplevert ben ik hier wel bereid toe. Ik vind het wel belangerijk om goede ondersteuning te krijgen en dat als ik een probleem heb wel bij hun terecht kan. En nee ik ben geen broer van Vickey, ken die ook niet....

Domenico
31/10/02, 14:40
http://www.google.nl/search?q=vickey+leandros&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
;)

WebBizz
31/10/02, 21:58
OpenSRS werkt prima. Systeem werkt helemaal automatisch, aantrekkelijke tarieven en geen inleggeld benodigd. Voor de wat minder vaak voorkomende extensies maken wij gebruik van Prenames.

Domenico
01/11/02, 10:28
Origineel geplaatst door WebBizz
OpenSRS werkt prima. Systeem werkt helemaal automatisch, aantrekkelijke tarieven en geen inleggeld benodigd. Voor de wat minder vaak voorkomende extensies maken wij gebruik van Prenames.

Je moet wel degelijk wat geld ($500 of $250) inleggen afhankelijk van welke dienst je af gaat nemen bij opensrs.

WebBizz
01/11/02, 13:25
Geen inleggeld dat je betaalt om te participeren bedoel ik. Voor die 250 tot 500 dollar krijg je een soort domeinnaam tegoed; elke domeinnaam die je via hun registreert wordt van dat saldo afgehaald. Je geld wordt dus wel nuttig gebruikt.

Deimos
01/11/02, 13:55
Ja dat is dus hetzelfde als bij Joker.com. Daar stort je ook een tegoed. En aangezien je een tegoed strort voegen die er nog een X percentage overheen afhankelijk van je ingelegde geld.