PDA

Bekijk Volledige Versie : Volledig gesponsorde dedicated server!



eXite
01/04/03, 21:38
Beste iedereen,

ik heb een aanbod, en moet z.s.m. reacties hebben.

Voordat ik los barst lijkt het me handig als ik vooraf enige toelichting geef.

Het verhaal steekt als volgt in elkaar:

Ik kreeg laatst een verzoek van een enthousiaste jongen of ik wat webruimte voor hem kon sponsoren waarop hij in ruil voor reclame zijn site kon plaatsen. Hij kwam met een fantastisch concept. Na veel overwegingen heb ik een dedicated server voor hem geplaatst en hij kon hij naar hartelust aan de slag. Nu kreeg deze jongen ernstige problemen thuis met zijn ouders en moest zijn activiteiten daarom stop zetten. Maar, ik zit dus nog wél met een dedicated server.

De server is een PIV 2100MHz met 50GB HD.

Ik heb dus nu een dedicated server, een domeinnaam en een goed idee. Enige probleem is dat diegene die het zou gaan uitvoeren het niet langer kan doen.

Mijn vraag is dan ook; heeft iemand interesse om deze activiteit voort te zetten? In het begin krijgt deze persoon 500MB webruimte en 5GB dataverkeer tot zijn beschikking. Mocht hij hier echt iets goeds van weten te maken, iets dat lekker loopt dan zal diegene per direct het beheer krijgen over de volledige dedicated server met de bovengenoemde specificaties. Natuurlijk zal er dan ook een aardige hoeveelheid bandbreedte bij zitten, want, als het goed begint te lopen dan is 5GB niet genoeg. Máár, dat is dus iets om je naartoe te werken.

Als je interesse hebt mail me dan op a.trouwborst@futureflex.nl, dan volgt verdere uitleg over het concept en eventueel kunnen we dan een afspraak maken.

Enig verstand van zaken en een goede inzet is wel vereist.

M-BahZ
01/04/03, 22:23
Hmm... das dus gewoon een webhosting account.

En als ik het goed begrijp zoek jij dus iemand die gratis voor jouw een concept wil uitwerken, zodat jij lekker kan adverteren op die website ?

Want zelfs wanneer het goed loopt en hij krijgt volledig beheer... uit jouw post komt toch enigzins naar voren dat bandbreedte enkel voorbehouden is aan die website die jij wilt laten ontwikkelen.

Sorry dat ik zo cynisch ben, maar misschien dat je het een en ander iets uitgebreider kunt presenteren?
Want op zich zou het natuurlijk een ideale kans voor iemand zijn om een dedicated server te bemachtigen.

eXite
01/04/03, 22:34
Klopt M-BahZ, die server is speciaal ter beschikking gesteld voor zulke concepten. In het begin krijgt hij/zij een "gewone" hosting account, mocht hij/zij het dan goed weten uit te werken dan krijgt hij, zoals ik al zei, beheer over de gehele server.

Sommige mensen vinden het leuk om zoiets te beheren in hun vrije tijd, daar is het eigenlijk voor bedoeld. Eventueel krijgt hij/zij hier in een later stadium nog voor betaald. Maar dat is pas in een veel later stadium.

skoop
02/04/03, 12:03
kan je misschien aangeven in welke richting we moeten denken? wat voor onderwerp moet ik interesse in hebben? ;)

HBCS
02/04/03, 12:37
en om wat voor soort site gaat het dan als ik vragen mag
ik ben er wel in geintresseerd
vg Herman

eXite
02/04/03, 20:15
Het gaat om een gratis redirect service. :P

thomas
02/04/03, 20:21
Origineel geplaatst door eXite
Het gaat om een gratis redirect service. :P

Heb ooit nog zoiets gedaan als no-ip.com :) gaat wel leuk met de juiste proggies etc :)

M-BahZ
02/04/03, 21:03
eXite: ik heb momenteel samen met iemand al een redirekt service opgezet @ redirect.wafwaf.org.
Deze gaat uiteraard nog iets verder ontwikkeld worden.

Mocht jij met ons in zee willen gaan, dan kan je wel even mailen met tristan@wafwaf.org en dan kunnen we wel het een en ander bespreken.
Ok, ik ben zelf momenteel ook bezig mn plannen uit te werken met betrekking tot de start van mn eigen hostingbedrijf en zo, maar dat hoeft niets te zeggen over dit projekt, toch?
Althans, ik ga er vanuit dat dit projekt niet direct verband houd met jouw hostingactiviteiten.
Nou ja, ik hoor ut wel.