PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponsor gezocht >30.000 bez/dag



Anoniem
01/04/03, 15:04
Een vriend van mij heeft een paar dagen geleden zijn nieuwe website on-line gezet. Zijn website is een zeer groot succes geworden, maar hij drijgt nu aan zijn succes te bezwijken. Zijn oude host kon hij al niet meer betalen (dataverkeer) en zijn noodserver houdt het ook niet 24 uur/dag.

Zijn website heeft al zo'n 30.000 bezoekers per dag, en dat terwijl de website er elke dag een tijdje uitligt. De website is: www.protect0rz.com Ik probeer voor hem een sponsorhosting te regelen, omdat hij daar zelf geen ervaring mee heeft en ik heb afentoe help met de website, en met marketing enzo.

Zijn dataverkeer is op het moment al meer dan 2 gb per dag en dat terwijl zijn website ongetwijfeld nog gaan groeien.

Is er onder jullie mischien iemand die deze website zou willen sponsoren, of eventueel gedeeltelijk willen sponsoren (dus dat wij maar een laag bedrag per maand hoeven te betalen, want als het zo gaat als nu, zullen wij mischien de website moeten stilleggen)

Alvast bedankt

Groeten,

Wouter Twisk

HBCS
01/04/03, 15:26
hoeveel disk ruimte en wat is er nog meer nodig ???
vg Herman

Anoniem
01/04/03, 16:14
zo'n 100 à 200 mb
verder:
PHP/Mysql
redelijk snel
VEEL dataverkeer
e-mailadres

(voor de rest niets bijzonders)

[Elwin]
01/04/03, 18:31
wat krijgt de host er voor terug?

Anoniem
01/04/03, 18:33
Veel nieuwe klanten/bezoekers;)
Een banner en/of tekstreclame (het beste bod nemen we:) )

[Elwin]
01/04/03, 20:08
heb je ergens je stats staan? 30.000 bezoekers of 30.000 hits?

jonathan
01/04/03, 20:18
ze hebben er nu meer dan 5000 leden. Ik denk dat het bezoekers zijn en geen hits, want dan zou een bezoeker gemiddeld maar 6 pagina's opvragen en dat kan daar nooit. Het is veel meer.

[Elwin]
01/04/03, 20:23
Origineel geplaatst door woutertwisk
Is er onder jullie mischien iemand die deze website zou willen sponsoren, of eventueel gedeeltelijk willen sponsoren (dus dat wij maar een laag bedrag per maand hoeven te betalen, want als het zo gaat als nu, zullen wij mischien de website moeten stilleggen)

Alvast bedankt

Groeten,

Wouter Twisk

Wat versta jij onder een laag bedrag? Heb eventueel wel interesse maar dan kun je denk ik het best even mij mailen op info@fast-is.nl voor wat je precies nodig bent en in gedachten hebt.

Anoniem
01/04/03, 20:27
http://v1.nedstatbasic.net/stats?AB6SFwnU7ySybiVvWB+1Jn52vnEg

maar ik denk dat het aantal bezoekers niet het probleem zal worden:)

[Elwin]
01/04/03, 20:28
stuur maar mailtje ;) Heb wel interesse en kan je een goede verbinding leveren + free traffic probaly ook wel.

Beyonder
01/04/03, 21:18
Wouter Twisk, als je met hem sponsorafspraken gaat maken, zorg dan voor duidelijke afspraken en een contract.

Voordat je het weet schreeuwt hij moord en brand.

[Elwin]
01/04/03, 21:19
Is dat alleen met mij of met iedereen?

WebBizz
01/04/03, 21:49
Origineel geplaatst door Beyonder
Wouter Twisk, als je met hem sponsorafspraken gaat maken, zorg dan voor duidelijke afspraken en een contract.

Lijkt me bij elke provider wel handig om te doen, niet alleen bij Elwin. Het geeft zekerheid en duidelijkheid voor beide partijen.

[Elwin]
01/04/03, 22:10
Inderdaad. Tot nu toe heb ik 2 contracten lopen voor sponsoring en dat gaat prima. Maar ik vatte het op met zon toon van bij Elwin moet je dat zeker wel doen. :S Mijn excuses als dat niet zo was :)

WebBizz
01/04/03, 22:41
Die indruk kreeg ik ook hoor :) Maar ik vind dat je met elke sponsor een goede overeenkomst moet uitsluiten, of 'ie nou Elwin heet of niet ;)

Beyonder
02/04/03, 01:28
Elwin, de reactie was absoluut niet tegen jou bedoeld, maar nu ik het nalees lijkt dat inderdaad zo, mijn excuses.

Ik had het in dit geval over de persoon "Wouter Twisk" waarvoor je moet oppassen. :)

Anoniem
02/04/03, 08:43
Voor degenen die dit niet snappen verwijs ik jullie naar:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=329
(www.begingoed.nl)

nog meer mensen interesse?