PDA

Bekijk Volledige Versie : Hallo allen



Tsmart
30/03/03, 04:06
Hallo,
ik ben net bezig met mijn eigen Multimedia vormgeef bedrijf op te zetten (eenmanszaak) en ik wil daar uiteraard ook een hosting "afdeling" bij hebben voor mijn klanten. mijn vriendin wees mij laatst op deze site en zo blijkt maar weer: alles is op internet te vinden :) wat een super handige forum, komt meteen in mijn lijstje samen met tek-tips forums :)

ik heb een heel zooitje vragen maar ik ga eerst eens even door de forum neuzen om te kijken of er geen antwoorden al te vinden zijn.

groeten
Thomas

skoop
30/03/03, 13:48
Hey thomas,

welkom!

is het misschien een idee om in plaats van zelf de hosting ook te doen, een partnership te vormen met een klein hosting?

het is maar een idee natuurlijk, en heeft zowel voordelen als nadelen. maar het kan een interessante gedachte zijn :)

stefan

eXite
30/03/03, 19:26
Hey Tomas,

het lijkt mij inderdaad ook het beste dat je reseller word bij een bestaand webhosting bedrijf. Zo kun je jezelf een hele hoop ellende besparen! Het onderhouden van webservers is namelijk een tijdrovende bezigheid en zeker als je 24/7 uptime wilt garanderen.

Ik ben persoonlijk érg geïnteresseerd in een partnership programma met een multimedia vormgevingsbedrijf. Mocht je ook interesse hebben, mail me dan even: a.trouwborst@futureflex.nl

Speedesign
30/03/03, 20:07
Ik heb ook interesse, info@speedesign.be

xee
30/03/03, 23:58
http://speedesign.be/

De pagina kan niet worden weergegeven.
Kan de server niet vinden, lekker betrouwbaar ja....

eXite
31/03/03, 09:23
lol :D

xee
31/03/03, 12:22
heeeyy, hij doet het weer :P