PDA

Bekijk Volledige Versie : www.leandros.nl (sitecheck)



Leandros
28/03/03, 15:55
www.leandros.nl/

graag jullie meningen hierover

Doel:
info bieden aan prospect's wat wij allemaal voor diensten bieden.

Wat ik zelf nog waarschijnlijk wil gaan veranderen:
- Het logo moet tot een "echt logo" worden veranderd
- De grijze balk onderin moet meer benut worden.

Graag jullie reactie's / meningen

providerhulp
11/05/03, 20:18
Ik vind het iets te rustig, er zit niks 'leuks' in.
Als je toch een logo wilt maken, maak het logo dan zo dan de site wat speelser wordt.

Shr3d
11/05/03, 20:40
Ik vind de opzet goed, alleen ik mis het logo natuurlijk. Maar dat komt nog heb ik begrepen dus dat is ok.

Verder vind ik het een rustige layout, alleen iets te leeg.

Ik vind de rechter hoek van de header een beetje erg volgestopt met dingen :D

De header en het menu kun je nog veel aan verbeteren, geef de navigatie bijvoorbeeld rollover's en maak het logo dat er gaat komen net zo dat het de rest "opvrolijkt".

Ik geef het een...6,5

WebBizz
11/05/03, 21:23
Ik zou de tekst in het witte vlak een halve cm naar rechts op schuiven. Nu begint de tekst vrijwel direct op de overgang van grijs naar wit en dat ziet er niet zo mooi uit. Verder zit er wat weinig kleur in, ik zou proberen wat meer van dat oranje en groen zoals je onderaan bij de pakketten gebruikt terug te laten komen in je design.

Verder vind ik de tabel met shared hosting pakketten wat dicht op elkaar zitten. Probeer wat meer ruimte tussen de kolomen te maken. Nu staan bij mij de woorden Onbeperkt tegen elkaar aan.

Plaatje op de webdesign pagina: waarom is de tekst daar ineens in het Engels? Ik zou het gewoon Nederlands houden.

Clearhosting
11/05/03, 22:30
€0,50 boete per overstreden mb dataverkeer.


Dit is echt belachelijk

WebBizz
11/05/03, 22:44
Best wel ja, da's dus 512 euro per GB overschrijding!

Leandros
11/05/03, 22:47
o sorry jongens er is een foutje idd. ingeslopen ivm drukte is dat nog niet allemaal nagecheckt, ja weet slechte zaak maar als er geen tijd is kan het aangepast worden... Morge wordt het veranderd.

Maar wat vinden jullie er verder van?

Savvas
11/05/03, 23:12
vrij simpele opbouw maar goed overzichtelijk en niet afzichtelijk lelijk of iets dus zeker wel geschikt als zakelijke layout als je het mij vraagt