PDA

Bekijk Volledige Versie : CoLoCation



Anoniem
27/03/03, 17:09
Colocated server aanbieding :

1U 20 euro vast per maand
50 cent per GB dataverkeer (dataverkeer word eind van de maand verrekent, u betaald dus wat u verbruikt! & niks extra's).

19 inch racks(44u) : 350 per maand vast.

EN GEEN GEZEUR OVER WAT DAN NOG wie er in het netwerk zit enz.. blablabl, als je interesse hebt horen we het wel. info@colinks.com

RobbertC
27/03/03, 17:15
Welk datacenter en welke verbindingen?

WebBizz
27/03/03, 17:43
Mooie tarieven voor een bedrijf dat net een maand bestaat!

[Elwin]
27/03/03, 17:47
Webbizz laten we even afwachten wat er gebeurd. In een maand kun je inderdaad nog niet oordelen over een bedrijf. Ik snap alleen niet helemaal de verhouding tussen linkup - coloheaven - en colinks.
Want als ik mijn collega colinks laat bellen voor een prijsopgave krijg ik Akkermans van coloheaven aan de telefoon. Die kan me niets vertellen omdat die alleen de administratie doet en Reinier van Eden van colinks kan ik alleen via email bereiken op een xs4all adres :S

Maar goed zal wel een verklaring voor zijn :)

WebBizz
27/03/03, 17:58
Hmm, wellicht horen colinks en linkup ook in het rijtje group one, idomein, coloheaven, limit?

thomas
27/03/03, 18:02
lol een bedrijf dat 1 maand bestaat en zo een lage winstmarge neemt, het zal snel gedaan zijn zo!

Tip: ookal ben je 2 jaar bezig altijd zorgen dat je min 30% winstmarge hebt en niet rekenen naar 'als ik dit en dat heb van aantal krijg ik die prijs' want dan ga je zo op de fles!

thomas
27/03/03, 18:10
Origineel geplaatst door RobbertC
Welk datacenter en welke verbindingen?

Naar wat ik zie WeDare :)

EDIT:
Hier bij verontschuldig ik me bij WeDare, het is zelf nog leuker:

root@armada:~# host www.colinks.nl
www.colinks.nl has address 217.67.233.240
root@armada:~#

root@armada:~# whois 217.67.233.240
% This is the RIPE Whois server.
% The objects are in RPSL format.
%
% Rights restricted by copyright.
% See http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/copyright.html

inetnum: 217.67.224.0 - 217.67.239.255
netname: NL-GRAFIX-20001113
descr: Provider Local Registry
country: NL
admin-c: KK8049-RIPE
tech-c: MVG37-RIPE
status: ALLOCATED PA
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-lower: GFX-MNT
mnt-routes: GFX-MNT
changed: hostmaster@ripe.net 20001113
changed: hostmaster@ripe.net 20010103
changed: lir-help@ripe.net 20011214
source: RIPE

route: 217.67.233.0/24
descr: GrafiX Internet B.V.
origin: AS16131
mnt-by: GFX-MNT
changed: michel@grafix.nl 20020312
source: RIPE

WebBizz
27/03/03, 18:15
Inderdaad, zie http://www.colinks.nl/contact/
Laatste zin, zijn gewoon foto's van het We Ware pand :)

Beyonder
27/03/03, 18:15
Ik weet helemaal niks van colinks en linkup.

Welk nummer heb je gebeld om mij aan de lijn te krijgen ?

mail anders akkermansr@coloheaven.com

vage zaak.

[Elwin]
27/03/03, 18:15
Origineel geplaatst door WebBizz
Hmm, wellicht horen colinks en linkup ook in het rijtje group one, idomein, coloheaven, limit?

Ik snap er geen fuck meer van :D
Nu krijg ik net reinier aan de telefoon op hetzelfde nummer wat mijn collega heeft gebeld waar hij dus die remon aan de phone heeft gehad.
I am confused :S

[Elwin]
27/03/03, 18:17
Origineel geplaatst door thomas


Naar wat ik zie WeDare :)

EDIT:
Hier bij verontschuldig ik me bij WeDare, het is zelf nog leuker:

root@armada:~# host www.colinks.nl
www.colinks.nl has address 217.67.233.240
root@armada:~#

root@armada:~# whois 217.67.233.240
% This is the RIPE Whois server.
% The objects are in RPSL format.
%
% Rights restricted by copyright.
% See http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/copyright.html

inetnum: 217.67.224.0 - 217.67.239.255
netname: NL-GRAFIX-20001113
descr: Provider Local Registry
country: NL
admin-c: KK8049-RIPE
tech-c: MVG37-RIPE
status: ALLOCATED PA
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-lower: GFX-MNT
mnt-routes: GFX-MNT
changed: hostmaster@ripe.net 20001113
changed: hostmaster@ripe.net 20010103
changed: lir-help@ripe.net 20011214
source: RIPE

route: 217.67.233.0/24
descr: GrafiX Internet B.V.
origin: AS16131
mnt-by: GFX-MNT
changed: michel@grafix.nl 20020312
source: RIPE


Colinks heeft een eigen suite en een foundry bigiron 8000 vertelde hij me net. Traffic prijzen van 20 cent per GB bij een verbruik van 10mbit kon ook makkelijk. Ze hebben rechtstreeks verbinding met euh versatel dacht ik. Ook doen ze veel aan transmit in plaats van transit :p

[Elwin]
27/03/03, 18:18
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik weet helemaal niks van colinks en linkup.

Welk nummer heb je gebeld om mij aan de lijn te krijgen ?

mail anders akkermansr@coloheaven.com

vage zaak.

Lol wij zijn niet achterlijk hoor. :p

thomas
27/03/03, 18:19
Origineel geplaatst door [Elwin]


Colinks heeft een eigen suite en een foundry bigiron 8000 vertelde hij me net. Traffic prijzen van 20 cent per GB bij een verbruik van 10mbit kon ook makkelijk. Ze hebben rechtstreeks verbinding met euh versatel dacht ik. Ook doen ze veel aan transmit in plaats van transit :p

Lol Wedare: ze kijken teveel naar je filmpjes! :)

Beyonder
27/03/03, 18:22
Elwin, ik weet echt van niks. Maar ik ken Reinier van linkup wel (via MSN). Hij vertelde me dat hij een flatfee 100 mbit transit kon leveren inclusief 44U cabinet voor Euro 800,- per maand

Mensen staan in rijen voor zijn diensten vertelde hij me, verder zou hij binnen enkele maanden zowat iedereen de markt hebben uit gedreven.

Al met al denk ik "eerst zien, dan geloven"

laat je collega mij eens bellen op 06 13 448049 kijken of hij dezelfde persoon heeft gesproken.

[Elwin]
27/03/03, 18:25
Origineel geplaatst door Beyonder
Elwin, ik weet echt van niks. Maar ik ken Reinier van linkup wel (via MSN). Hij vertelde me dat hij een flatfee 100 mbit transit kon leveren inclusief 44U cabinet voor Euro 800,- per maand

Mensen staan in rijen voor zijn diensten vertelde hij me, verder zou hij binnen enkele maanden zowat iedereen de markt hebben uit gedreven.

Al met al denk ik "eerst zien, dan geloven"

laat je collega mij eens bellen op 06 13 448049 kijken of hij dezelfde persoon heeft gesproken.

Robbin heeft je net aan de telefoon gehad. En dat was over Colinks, en nu beweer jij dat dat niet zo is? LOL hij had dat gesprek moeten opnemen.

thomas
27/03/03, 18:28
Origineel geplaatst door Beyonder
Elwin, ik weet echt van niks. Maar ik ken Reinier van linkup wel (via MSN). Hij vertelde me dat hij een flatfee 100 mbit transit kon leveren inclusief 44U cabinet voor Euro 800,- per maand


Ow die wil ik wel! :) Als dat in GS word gelevert is dat wel leuk add-ontje voor een paar mirrors, is zien hoelang hij dat volhoud :D

Beyonder
27/03/03, 18:28
Hij moet me nu even bellen, want ik weet echt van niks. Graag direct bellen !!

WebBizz
27/03/03, 18:28
Wellicht dat je Karreman ipv Akkermans aan de lijn hebt gehad...

[Elwin]
27/03/03, 18:30
Origineel geplaatst door WebBizz
Wellicht dat je Karreman ipv Akkermans aan de lijn hebt gehad...

wie is dat dan weer? Karremans, Akkermans jeuh :P Maar als dat zo is, wat niet zo is, dan nog..ik vind het vreemde zaken. :p

Anoniem
27/03/03, 18:34
Beste mensen,

Linkup/CoLinkS
hebben NIETS te maken met coloheaven/idomein/groupone/webgate
en Remon Akkermans.

Onze administratie is : Karreman en geen Akkerman misschien een gehoor foutje van Robin ofzo maar wij hebben totaal NIKS met Remon Akkermans te maken, gelukkig maar :D & we willen ook nooit niks met deze man te maken hebben. We hebben zelf erg slechte ervaringen met deze man in het verleden gehad.

Ons bedrijf is erg klein begonnen. Onder de naam Linkup we hebben een aantal servers geplaast bij grafix en deden shared hosting. Dit was een groot succes en we kwamen met het idee om colocation te doen.

Momenteel zijn wij een groot colocation netwerk aan het opbouwen, waarbij we ZEER sterk gereduceerde prijzen vragen. 50 cent per GB.

De mensen krijgen 24 uurs toegang.

De colinks.nl site staat idd op een server bij grafix. Omdat we die servers al hadden staan.

Ik heb ook gelezen dat iemand in dit forum zei dat we niet teveel films moesten kijken, nou ik heb 1 opmerking voor hem/haar. Plaats een colocated server bij ons!

Maar ik wil nog wel even benadrukken ::

WIJ HEBBEN NIKS, MAAR DAN OOK ABSOLUUT NIKS MET REMON AKKERMANS TE MAKEN.

WebBizz
27/03/03, 18:36
Overigens zit Akkermans en zijn bedrijven in omgeving Tilburg (013) en niet in omgeving Den Haag (070)...

Beyonder
27/03/03, 18:37
Linkup is van Bap Karreman. Ik moest even in mijn archieven duiken, maar nu weet ik het weer ;)

Ik adviseer jullie om eerst even persoonlijk met deze man te praten alvorens je een contract met ze gaat afsluiten. :)

[Elwin]
27/03/03, 18:39
Origineel geplaatst door timmie
Beste mensen,

Linkup/CoLinkS
hebben NIETS te maken met coloheaven/idomein/groupone/webgate
en Remon Akkermans.

Momenteel zijn wij een groot colocation netwerk aan het opbouwen, waarbij we ZEER sterk gereduceerde prijzen vragen. 50 cent per GB.

***KNIP KNIP KNAP*******

AKKERMANS TE MAKEN.

whe? Nu wordt het al helemaal vreemd :P En waar haal je je Foundry enzo vandaan ? Van de vuilnisbelt? :p Sorry maar klinkt een beetje ongeloofwaardig..net als Desmond in die tijd.

WebBizz
27/03/03, 18:39
Origineel geplaatst door WebBizz
Hmm, wellicht horen colinks en linkup ook in het rijtje group one, idomein, coloheaven, limit?

Niet dus. Duidelijk.

Beyonder
27/03/03, 18:43
Hij vroeg gisteren nog of ik een Bigiron 8000 te koop wist staan. Maar ik wist niet dat Reinier en Bap Karreman iets met elkaar te maken hebben.

Nu ik dat wel weet wordt het tijd om Reinier netjes van mijn MSN lijst te verwijderen.

Jammer, ik genoot wel een beetje van die verhalen die gewoon niet waar kunnen zijn. Euro 800,- voor 100 mbit transit plus 44U was gewoon te mooi om waar te zijn. En dat zonder AS of router ;)

Wedare zit trouwens ook op deze lijst, dus misschien kunnen zij inzicht verschaffen in de eigen links en suite van Colinks ?

Domenico
27/03/03, 19:08
Laten we het gezellig houden hier ok anders gaat de thread gewoon weer op slot. Webhostingtalk is er niet om elkaar zwart te maken dus lees nog eens een keer wat je getypt hebt voordat je je bericht post want op flames zit echt niemand te wachten.

Iedereen bedankt!

thomas
27/03/03, 19:09
Mag ik nog ff het emailtje van die kerel met zijn 100 FLAT FEE, wil het met mijn eigen ogen zien :)

We Dare
27/03/03, 19:11
Origineel geplaatst door Beyonder


Wedare zit trouwens ook op deze lijst, dus misschien kunnen zij inzicht verschaffen in de eigen links en suite van Colinks ?

Wij zijn Colo provider, en wij hebben niks te maken met aanbiedingen die klanten van ons doen.
Het zou natuurlijk vreemd zijn als ik hier precies ga vertellen wat een klant bij mij afneemt, ik neem aan dat jij ook niet aan Globalswitch gaat vragen wat zij aan een bepaalde klant verkopen.
Nogmaals wij zijn Colo boer en wat de klant met zijn geleverde ruimte en/of verbindingen doet is hun zorg.

Beyonder
27/03/03, 19:35
You got a point there.

Maar toch kun je wel vertellen of Linkup al dan niet direct een suite bij jou inkoopt ? ;)

En of ze een Bigiron 8000 hebben binnengesjouwd?

WebBizz
27/03/03, 19:45
Ik hoor net van iemand (die dat weer via-via vernomen heeft) dat de persoon achter Linkup 16 jaar oud is. Het lijkt me sterk dat iemand met die leeftijd een suite met een Bigiron 8000 heeft.

ProServe
27/03/03, 19:45
Het lijkt mij een beetje overkill. 1 server en dan een Foundry neerplanten. Voor zover ik weet is GrafiX niet hetzelfde als We Dare,
dus waarom iedereen hem aanspreekt weet ik ook niet.

WebBizz
27/03/03, 19:47
Omdat Grafix bij WeDare staat. En omdat Colinks zegt dat 'ie bij WeDare staat, zie ook de foto's van het WeDare pand op z'n site.

[Elwin]
27/03/03, 19:52
daarom begrijp ik het ook niet meer :p Is het nou bluf of of of ? Maak is wat foto's ofzo :D

WebBizz
27/03/03, 19:58
Bluf is denk ik nog een understatement in dit geval... Wellicht dat timmie een en ander eens kan verduidelijken / bewijzen ?

cridea
27/03/03, 19:59
Aan de schrijfstijl van timmie had ik al vermoed dat hij niet 48 was, of ben ik de enige die daar een sensor voor heeft?

WebBizz
27/03/03, 20:14
Je bent niet de enige. Maar in deze thread vond ik het nogal meevallen eerlijk gezegd.

alpenszene
27/03/03, 20:15
ja ik had ook z'on vermoeden (die naam alleen al, toch?) maar colinks.nl ligt er op dit moment bij mij al zeker een half uur uit.

WebBizz
27/03/03, 20:17
Hmm, dat is dan wel een erg kort avontuur geweest :D

[Elwin]
27/03/03, 20:18
zo klonk hij wel aan de telefoon..als een 16 jaar oud jochie. Maar goed, ik ben ook nog maar 18 :p

We Dare
27/03/03, 20:55
Origineel geplaatst door [Elwin]
zo klonk hij wel aan de telefoon..als een 16 jaar oud jochie. Maar goed, ik ben ook nog maar 18 :p

Tsja... leeftijd speelt in deze branche niet echt een rol.

[Elwin]
27/03/03, 20:58
jup thats true..daarom heb ik daar ook niks over te zeggen..maar je hebt wel het verschil tussen serieuse en niet serieuse mensen van die leeftijd.

WebBizz
27/03/03, 21:02
En er zit ook een heel verschil tussen kinderen van 15/16 die een beetje aanklooien met een reselleraccount en mensen van 18 en ouder die er serieus mee bezig zijn.

[Elwin]
27/03/03, 21:04
dat is wat ik dus bedoel te zeggen :D

superior-is
27/03/03, 22:11
Hij is in ieder geval wel opgevallen, om het maar zachtjes uit te drukken. :)

Anoniem
28/03/03, 08:18
Origineel geplaatst door WebBizz
Mooie tarieven voor een bedrijf dat net een maand bestaat!

dankje

Anoniem
28/03/03, 08:19
Origineel geplaatst door We Dare


Tsja... leeftijd speelt in deze branche niet echt een rol.

Joh is reinier 16 ? is ook nieuw ik wist niet dat mensen jonger werden ipv ouder. ;)

Anoniem
28/03/03, 08:22
Veel geleuter hierzo in dit forum om niks, als u een colocated server wilt plaatsen dan horen we het wel!

Aanbieding blijft nog steeds gelden.

50 cent per gb.
350 per kast


info@colinks.com

WebBizz
28/03/03, 10:28
Ik denk niet dat je veel response zult krijgen na de grootspraak aan de telefoon waarover in deze thread is gespoken, de minderjarigheid en het feit dat je net een maandje bezig bent.

Edit n.a.v. post Domenico hieronder:
Het blijft allemaal maar een vreemd gebeuren, maar ik wens je in ieder geval alle succes toe!

Domenico
28/03/03, 12:34
Cool it down guys!

Anoniem
28/03/03, 13:32
Origineel geplaatst door WebBizz
Ik denk niet dat je veel response zult krijgen na de grootspraak aan de telefoon waarover in deze thread is gespoken, de minderjarigheid en het feit dat je net een maandje bezig bent.

Edit n.a.v. post Domenico hieronder:
Het blijft allemaal maar een vreemd gebeuren, maar ik wens je in ieder geval alle succes toe!

Ons bedrijf bestaat niet uit 1 persoon want een minderjarig persoon kan geen KVK nr krijgen.
In ieder geval bedankt dat je ons succes wenst!

btw, CoLinks bestaat nu wel een maand (de naam ja!) maar het bedrijf is al een tijdje bezig onder LinKuP

[Elwin]
28/03/03, 13:56
Origineel geplaatst door timmie


Ons bedrijf bestaat niet uit 1 persoon want een minderjarig persoon kan geen KVK nr krijgen.
In ieder geval bedankt dat je ons succes wenst!

btw, CoLinks bestaat nu wel een maand (de naam ja!) maar het bedrijf is al een tijdje bezig onder LinKuP

Dat een minderjarig persoon geen KvK nummer kan krijgen is niet waar. Dit kan wel afhankelijk of je ouders tekenen en in welk bedrijfstak je het bedrijf wil opstarten.

Wat ik niet begrijp is dat Colinks een KvK nummer op de site heeft staan van

Naam: bapkarreman.com
Vestigingsplaats: 2521WH 's-Gravenhage
Internetadres: http://www.bapkarreman.com
KvK-inschrijfnummer: 27250287 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

en geen extra handelsnamen voor Colinks zelf heeft. Wel een beetje raar dus.

Bij Linkup is dit wel gebeurd :S

Maja zou me niets verbazen als er ook geen BTW nummer enzo was.

Deimos
28/03/03, 14:20
Mod note:
Graag ontopic mensen, ben het flamerige gedrag beu op het forum. En ik sta dan ook op het punt het waarschuwingslevel van enkele mensen flink op te schroeven......

[Elwin]
28/03/03, 15:18
Origineel geplaatst door Deimos

Mod note:
Graag ontopic mensen, ben het flamerige gedrag beu op het forum. En ik sta dan ook op het punt het waarschuwingslevel van enkele mensen flink op te schroeven......


En ik ben het zat dat die "kindjes" een beetje de boel verzieken met hun nep bedrijven en gelul van hier naar tokio wat gewoon niet waar kan zijn. En je gaat mij niet vertellen dat deze mensen meerdere routers hebben zoals er op de site staat en daar dan ook nog verstand van hebben ook. Het waarschuwingslevel van zulke mensen zou omhoog moeten gaan, en niet van de mensen die een reply doen met daarin alleen maar de waarheid van hoe het erop staat.

Ijsbox
28/03/03, 15:23
ik snap het niet, als iemand voor die prijzen colocation wil aanbieden laat m dan lekker vanwaar al die ophef hier in deze groep?

Ik geef toe het klinkt allemaal uiterst ongeloofwaardig (kvk nummer voorop) maar wacht het een maandje af, als het echt zoveel opgeklopte lucht is als sommigen zeggen dan klapt het heel snel, zit er toch iets van waarheid in dan komt dat snel genoeg naar boven.....

En even als reactie op Elwin, waarom zou je als je een KvK nummer hebt geen BTW-nummer hebben?

WebBizz
28/03/03, 15:24
Helemaal met Elwin eens. Niemand doet moeilijk over deze posts, Domenico ook niet, en jij moet weer de politieagent uithangen terwijl verder niemand anders zich aan de gedane uitspraken irriteert. Wellicht moet je zelf niet zo moeilijk gaan doen in plaats van waarschuwingspunten uit te delen omdat je toevallig Mod bent en je aan posts irriteert.

[Elwin]
28/03/03, 15:24
Origineel geplaatst door Ijsbox
ik snap het niet, als iemand voor die prijzen colocation wil aanbieden laat m dan lekker vanwaar al die ophef hier in deze groep?

Ik geef toe het klinkt allemaal uiterst ongeloofwaardig (kvk nummer voorop) maar wacht het een maandje af, als het echt zoveel opgeklopte lucht is als sommigen zeggen dan klapt het heel snel, zit er toch iets van waarheid in dan komt dat snel genoeg naar boven.....

En even als reactie op Elwin, waarom zou je als je een KvK nummer hebt geen BTW-nummer hebben?

Omdat je een BTW nummer zelf moet aanvragen en de aanvraag terug moet sturen. Het is namelijk bij de belastingdienst niet altijd het geval dat je na het starten van een bedrijf automatisch een brief in huis krijgt met de aanvraag voor een nieuw btw nummer.

Deimos
28/03/03, 15:29
Origineel geplaatst door [Elwin]


En ik ben het zat dat die "kindjes" een beetje de boel verzieken met hun nep bedrijven en gelul van hier naar tokio wat gewoon niet waar kan zijn. En je gaat mij niet vertellen dat deze mensen meerdere routers hebben zoals er op de site staat en daar dan ook nog verstand van hebben ook. Het waarschuwingslevel van zulke mensen zou omhoog moeten gaan, en niet van de mensen die een reply doen met daarin alleen maar de waarheid van hoe het erop staat. Als je wilt dat ik hierop moderate zal ik dit in achtnemen, meen mij echter te herinneren dat jij zelf in een thread een klant van je gewoon een kut bedrijf noemt. Straalt IMO ook niet echt veel verstand van zaken uit...

[Elwin]
28/03/03, 15:32
Origineel geplaatst door Deimos
Als je wilt dat ik hierop moderate zal ik dit in achtnemen, meen mij echter te herinneren dat jij zelf in een thread een klant van je gewoon een kut bedrijf noemt. Straalt IMO ook niet echt veel verstand van zaken uit...

Dat kut bedrijf was misschien wat te snel geantwoord maar op dat moment was dat ook zeker het geval. Maar goed daarvoor mijn excuses dan maar :) Maar dat neemt niet weg dat ik niet achter mijn standpunt sta en er gewoon mensen als timmie op wht komen, daar als een gek even wat onzinnige dingen replyen in andere threads zodat ze van deze aanbiedingen kunnen doen.

En tuurlijk maakt het mij niet uit of ze die aanbiedingen doen. Ze zullen het zelf wel snel genoeg merken en kunnen we met zijn allen lachen als over 2 maand Colinks failliet is. Maar waar ik niet tegen kan is dat ze potentiele klanten blijmaken met een dode mus.

Deimos
28/03/03, 15:34
Origineel geplaatst door WebBizz
Helemaal met Elwin eens. Niemand doet moeilijk over deze posts, Domenico ook niet, en jij moet weer de politieagent uithangen terwijl verder niemand anders zich aan de gedane uitspraken irriteert. Wellicht moet je zelf niet zo moeilijk gaan doen in plaats van waarschuwingspunten uit te delen omdat je toevallig Mod bent en je aan posts irriteert.
Zoals bekend is moderaten ik en RobbertC strenger dan de overige mods. Verder probeer ik er juist voor te zorgen dat het flame gehalte daalt. Want elke keer als iemand hier een aanbieding plaatst die scherper is dan het eigen bedrijf. Wordt de koffer vol flame opengehaald.

[Elwin]
28/03/03, 15:36
Origineel geplaatst door Deimos

Zoals bekend is moderaten ik en RobbertC strenger dan de overige mods. Verder probeer ik er juist voor te zorgen dat het flame gehalte daalt. Want elke keer als iemand hier een aanbieding plaatst die scherper is dan het eigen bedrijf. Wordt de koffer vol flame opengehaald.

Is niet waar. Ik kan ook wel deze aanbiedingen doen. Maar waar het mij om gaat is het geval wat ik al heb proberen uit te leggen in mijn bovenstaande posts.

WebBizz
28/03/03, 15:36
Origineel geplaatst door [Elwin]
En tuurlijk maakt het mij niet uit of ze die aanbiedingen doen. Ze zullen het zelf wel snel genoeg merken en kunnen we met zijn allen lachen als over 2 maand Colinks failliet is. Maar waar ik niet tegen kan is dat ze potentiele klanten blijmaken met een dode mus.

Dat maakt mij niet eens zozeer uit. Maar ik doe graag eerlijk zaken zonder dit soort leugens en andere grootspraak. Uiteraard gaan ze vanzelf op hun bek en dan zijn inderdaad de klanten de dupe. Maar met een beetje research hadden die klanten dat al lang kunnen weten...

[Elwin]
28/03/03, 15:39
Origineel geplaatst door WebBizz


Dat maakt mij niet eens zozeer uit. Maar ik doe graag eerlijk zaken zonder dit soort leugens en andere grootspraak. Uiteraard gaan ze vanzelf op hun bek en dan zijn inderdaad de klanten de dupe. Maar met een beetje research hadden die klanten dat al lang kunnen weten...

Maar voor het geval er klanten hier zitten die eventueel deze thread lezen en bij Colinks willen colocaten gaan ze denk ik nu wel beter nadenken over met welke mensen ze te maken hebben.

WebBizz
28/03/03, 15:39
Origineel geplaatst door Deimos

Zoals bekend is moderaten ik en RobbertC strenger dan de overige mods. Verder probeer ik er juist voor te zorgen dat het flame gehalte daalt. Want elke keer als iemand hier een aanbieding plaatst die scherper is dan het eigen bedrijf. Wordt de koffer vol flame opengehaald.

Het gaat erom wie het doet. Als Elwin, ProServe, WeDare etc met dit soort aanbiedingen komen vind ik dat prima, daar zul je mij niet over horen. Maar als iemand die net een maand bezig is met dit soort aanbiedingen komt en bovendien zich van zulke grootspraak bedient zijn dit soort reacties niet meer dan logisch en te verwachten.

[Elwin]
28/03/03, 15:42
Origineel geplaatst door WebBizz


Het gaat erom wie het doet. Als Elwin, ProServe, WeDare etc met dit soort aanbiedingen komen vind ik dat prima, daar zul je mij niet over horen. Maar als iemand die net een maand bezig is met dit soort aanbiedingen komt en bovendien zich van zulke grootspraak bedient zijn dit soort reacties niet meer dan logisch en te verwachten.

En dan nog zou ik deze aanbiedingen niet doen. Niet omdat ik het niet kan maar gewoon omdat dit voor de "kleinere" bedrijven of bedrijven die een kleinere inkoop hebben een gigantische klap is. Daar kunnen ze dan gewoon simpel weg niet meer tegen concureren. En eerlijk is eerlijk dat is ook niet wat ik wil, ik wil ook de andere bedrijven een kans geven, zo eerlijk ben ik dan ook nog wel weer :D

WebBizz
28/03/03, 15:48
Erg nobel streven hoor :P

Ijsbox
28/03/03, 15:52
Origineel geplaatst door [Elwin]


Omdat je een BTW nummer zelf moet aanvragen en de aanvraag terug moet sturen. Het is namelijk bij de belastingdienst niet altijd het geval dat je na het starten van een bedrijf automatisch een brief in huis krijgt met de aanvraag voor een nieuw btw nummer.

Dat snap ik, heb zelf ook een BTW-nummer aangevraagd en dat duurde 3 maanden, maar als je de moeite neemt om een KvK nummer aan te vragen is het invullen van het belasting formulier een kleine moeite... maar genoeg van dit zinloze gelul.

WebBizz
28/03/03, 15:57
Origineel geplaatst door Ijsbox
Dat snap ik, heb zelf ook een BTW-nummer aangevraagd en dat duurde 3 maanden, maar als je de moeite neemt om een KvK nummer aan te vragen is het invullen van het belasting formulier een kleine moeite... maar genoeg van dit zinloze gelul.

Drie maanden?? :huh: Ik had m´n nummer met een week of 3 tot 4 geloof ik...

WebBizz
28/03/03, 15:58
Origineel geplaatst door Ijsbox
Dat snap ik, heb zelf ook een BTW-nummer aangevraagd en dat duurde 3 maanden, maar als je de moeite neemt om een KvK nummer aan te vragen is het invullen van het belasting formulier een kleine moeite... maar genoeg van dit zinloze gelul.

Drie maanden??:huh: Ik had m´n nummer met een week of 3 tot 4 geloof ik...

[Elwin]
28/03/03, 16:02
Origineel geplaatst door WebBizz


Drie maanden??:huh: Ik had m´n nummer met een week of 3 tot 4 geloof ik...

Die van mij had ik ook in iets van 2 maanden ofzo..Zijn af en toe erg traag bij de belasting.

[Elwin]
28/03/03, 16:03
Origineel geplaatst door Ijsbox


Dat snap ik, heb zelf ook een BTW-nummer aangevraagd en dat duurde 3 maanden, maar als je de moeite neemt om een KvK nummer aan te vragen is het invullen van het belasting formulier een kleine moeite... maar genoeg van dit zinloze gelul.

Ik bedoel er mee te zeggen dat veel van die startende bedrijven denken dat ze er zijn als ze een Kvk nummer hebben. En het is helemaal niet zinloos. En als jij het zinloos vind moet je misschien gewoon niet een reply doen op mijn posts.

Anoniem
28/03/03, 16:05
heb hem ook binnen 2 maanden pas wacht nu al 2 weken ;)

Domenico
28/03/03, 18:34
Ehm, kunnen julie de andere forums gebruiken voor jullie gekeuvel? :D

Naja, jullie begrijpen wel waar ik het over heb dus laat deze thread even met rust aub.

We Develop
19/04/03, 13:30
Over Linkup gesproken...
De website: http://www.linkup.nl/
Een beetje gejat vinden jullie ook niet?
http://www.uniserver.nl