PDA

Bekijk Volledige Versie : Berichten over Hg-Hosting



Holger
26/03/03, 00:51
Zoals ik begrepen heb stonden hier vanmorgen/middag berichten over de storing die wij van het weekend hadden.
Het gaat over het gesloten onderwerp:
http://www.webhostingtalk.nl//showthread.php?s=&postid=46536

Mij uiting hierover:
Het is nooit 100% uit te sluiten dat er eens iets mis gaat vooral niet als er een script door een klant wordt gebruikt wat niet goed geinstaleerd is het gaat hierbij om het autorank toplist script. Wij hebben nog een klant die dit script al lang gebruikt en we hebben hiermee nog nooit problemen gehad. Maar wat het geval is gaat het om een gejatte/illigaalen autorank versie waarvan wij niet weten wat er aan veranderd is ik heb persoonlijk de goedlopende en de versie die fouten veroorzaakte vergeleken wat mij opviel is toch dat er degelijk verschil inzit ik wil dus ook iedereen vriendelijk vragen geen illigaale scripts of scripts die niet getest zijn te gebruiken als er twijfels zijn aan een script kunnen deze aan ons gegeven worden en zullen wij deze voor de tijd controleren.

De exacte downtime was van zaterdag avond 21:30 tot zondag 16:47 toen draaide de server tot 18:11 blijkbaar kreeg toen het foutiefe script weer veel bezoekers en als gevolg lag de server toen tot 20:30 eruit aangezien wij geen toegang hebben tot de apc wat nu wel aangevraagd is. Zo dat dit in toekomst binnen enkele minuten opgelost kan worden.

Wat me mening is over schelden tegen elkaar en beledigen zal wel duidelijk zijn je helpt hiermee niemand verder als er problemen zijn zal die gene niet sneller werken omdat die beledigd wordt tenminste ik heb geen zin wat voor iemand te doen die mij beledigd.

Als er nog vragen zijn kunt U/jullie/jij mij altijd mailen op info@hg-hosting.com of even bellen op 00492822961743 Ander telefoon nummer dan op onze site maar op dit nummer ben ik 24 uur per dag bereikbaar :-D (moet ik nog op de site zetten)