PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw Bedrijf



Nick
24/03/03, 19:38
Hey,

Ik zoek een persoon, van jonge leeftijd (zeker onder 20) die mee wil helpen aan een nieuw bedrijf. Het design is al af: www.nl-soccer.nl/bob/ Het is de bedoeling dat er op de site:
- Webhosting
- Domeinnamen
- Webdesign
- Scripting
komt. Heeft iemand interesse? Ik krijg binnenkort de beschikking over een deticated server van m'n vader.

Met vriendelijke groet,
Nick Velten

Leandros
24/03/03, 19:52
interesse in wat?

Nick
24/03/03, 19:56
Gewoon iemand die ook webmaster wil zijn, en meehelpen pakketten verkopen enz.

Nick

Leandros
24/03/03, 20:02
dan zou ik je bericht onder personeel aangeboden/gevraagd zetten. En zet er dan bij dat je op winstpercentage betaald (neem ik aan dat je gaat doen..)

Nick
24/03/03, 20:04
Ow shit.. verkeerde fora. Moet een mod maar ff veranderen :P Maar het gaat dus zo, we betalen allebei de helft van alles wat we moeten betalen en krijgen ook allebei de helft van wat we verdienen...

Leandros
24/03/03, 20:08
zelf geen intresse, heb al druk genoeg :D geen vriend ofzo die dat kan doen werkt beter met de communicatie en vertrouwen..

Nick
24/03/03, 20:31
Vrienden van me kunnen geen websites bouwen :P

freeroot
01/04/03, 17:11
Een partner zoeken die meebetaald is nooit handig. Meestal heb je een partner nodig omdat je het zelf niet allemaal aankan.

Je zegt zelf dat je een dedicated krijgt van je vader.

Ik wil wel helpen maar niet gratis en ik wil zeker geen geld bijleggen.

Intronic
11/04/03, 08:45
Ik ben het wel met freeroot eens denk ik, aangezien je zegt dat je van je vader een server misschien zou krijgen, wat blijft er dan nog over aan kosten, ik neem aan dat je pa ook het dataverkeer verzorgt dus dan blijft er slechts een kvk registratie, belasting en nog wat andere dingetjes over ;)

RobbertC
11/04/03, 10:32
Origineel geplaatst door Intronic
Ik ben het wel met freeroot eens denk ik, aangezien je zegt dat je van je vader een server misschien zou krijgen, wat blijft er dan nog over aan kosten, ik neem aan dat je pa ook het dataverkeer verzorgt dus dan blijft er slechts een kvk registratie, belasting en nog wat andere dingetjes over ;) - administratiekosten
- internetaansluiting
- telefoonaansluiting
- accountantskosten
etc., etc.

Intronic
13/04/03, 10:29
De persoon zegt dat hij iemand onder de 20 zoekt, ik neem aan dat hij/zij dan ook rond die leeftijd zit. Of die dan al met een eigen kantoortje ofzo zal zitten met eigen telefoonlijn en internetverbinding zou mij verbasen, het kan natuurlijk wel maar erg waarschijnlijk lijkt het me niet.

Mvg, Savvas Bout

timvm
21/04/03, 14:12
Een bedrijfje opzetten is niet gemakkelijk.

er komt vanalles bij kijken en niet gewoon site prijzen zetten en starten:

- Startkapitaal
- Administratief in orde met btw nummer enzo

eens dat in orde is kan je gaan uitkijken naar welke server je gaat nemen
ondertussen word de site gemaakt en stel je een bedrijfsplan op welke prijzen etc.
eens je server up is verken je hem best een weekje hoe alles zijn gang gaat en dan ga je van start.

WebBizz
23/04/03, 17:18
Server een weekje verkennen? Dat doe je snel dan!

Nick V/D Brink
23/04/03, 17:25
hehe, of helemaal niet verkenenn gewoon ff fine tunen instellen zoals je wilt

dklaassen
20/06/03, 00:03
Misschien heb ik wel interresse, mail mij maar ff wat je per maand ongeveer kwijt denkt te zijn aan kosten....

salunet
20/06/03, 10:14
idem als dklaassen. Wil zelf ook wel partner worden met designs bouwen.

X-Networks
24/06/03, 12:03
Maar op wat voor platform wil je dan gaan hosten? Bijv. Linux, Windows 2003 Server (trouwens meteen ook de beste die 2003 :p)

rootservices
19/07/03, 02:05
Origineel geplaatst door Nick
Ow shit.. verkeerde fora. Moet een mod maar ff veranderen :P Maar het gaat dus zo, we betalen allebei de helft van alles wat we moeten betalen en krijgen ook allebei de helft van wat we verdienen...


Een goede raad: denk goed na voordat je een partnership met iemand begint. Ik heb daar in het verleden (8 jaar geleden) genoeg problemen mee gehad. We gingen met 5 man een webhosting bedrijfje beginnen. Op korte tijd had ik 90% van de klanten gevonden, ik deed met een tweede persoon het systeembeheer, enz...
De andere 3 deden niks, maar kwamen wel evengoed naar geld zagen.

Begin geen vennootschap met iemand die je niet goed kent, of iemand die je via internet ronselt. Dan kan je het beter zelf doen, en als je teveel werk hebt, neem personeel aan.
Als je toch een opstartkapitaal wil investeren, zorg dan wel voor een goed contract, of je partner gaat misschien met het geld lopen.

Rik
28/08/03, 03:26
Origineel geplaatst door timvm
Een bedrijfje opzetten is niet gemakkelijk.

er komt vanalles bij kijken en niet gewoon site prijzen zetten en starten:

- Startkapitaal
- Administratief in orde met btw nummer enzo

eens dat in orde is kan je gaan uitkijken naar welke server je gaat nemen
ondertussen word de site gemaakt en stel je een bedrijfsplan op welke prijzen etc.
eens je server up is verken je hem best een weekje hoe alles zijn gang gaat en dan ga je van start.

Lijkt mij het verstandigste om het Businessplan als eerste te maken ;)

Mvg Rik

Michel423
18/10/03, 16:42
zoek je nog steeds iemand, om je bedrijf mee te runnen?