PDA

Bekijk Volledige Versie : resellersaccount met 20 gb



Anoniem
23/03/03, 13:07
Hallo,

Ik ben opzoek naar een provider die mij een resellers account kan leveren waar de servers in Nederland staan.

Het betreft totaal in ieder geval 6 domeinnamen:

http://www.sekstotaal.nl (wordt binnenkort totaal vernieuwd)
http://www.**********.nl (wordt binnenkort totaal vernieuwd)
http://www.leukcontact.nl
http://www.1date.nl (moet nog ontwikkeld worden)
http://www.collectorspagina.nl (wordt hard aan gewerkt op dit moment)
http://www.dolfijnkleien.nl

Het is heel goed mogelijk dat deze sites nu niet werken aangezien de server al gelange tijd (bijna 18 uur) na plaatsing van dit bericht offline zijn. Vandaar dat ik hier weg wil.

Bij leuke aanbieidngen wil ik eventueel nog meer domeinnamen verhuizen, of ik laat de andere domeinnamen vervallen.

Welke provider wil mij een leuke aanbieding doen, liefst nog eventueel met een leuke sponsoraanbieding. Bij eventuele sponsoring krijgen julie natuurlijk een banner op iedere pagina van mijn homeapge die jullie sponsoren.

Bij deze sites zitten twee datingsites en een erotische startpagina, dus 18 + materiaal moet toegestaan zijn.

Daarnaast zit ik voor 100 % in de w.a.o. en is het voor mij moelijk om bij de verhuizing de domeinnamen in 1 keer te betalen. Liefst zou ik deze ook in maandelijkse termijnen willen betalen.

Gaarne hoop ik van jullie te horen wat jullie mij kunnen bieden.

Met vriendelijke groeten,



Ronald

Speedesign
23/03/03, 13:37
Helaas staan onze servers in de US... Moet je trouwens 20GB storage of bandwidth hebben?

Anoniem
23/03/03, 13:49
Ik moet 20 gb bandbreedte hebben, ongeveer 1 gb opslag ruimte

Was nog wat vergeten te vermelden.

Ik wil ook nog ieder moment kunnen opzeggen, dus een contract voor onbepaalde tijd. De reden hiervan is, dat ik de laatste tijd nog al wat slechte ervaringen heb met providers. Bij een eventuele verhuizing geen verhuiskosten in rekening worden gebracht.

4uhosting
23/03/03, 14:22
Onze servers staan in nederland, en wij staan adulthosting toe.
Wij kunnen je een leuke sponsoraanbieding doen, stuur een mailtje naar dominic@4uhosting.nl

dan doen we je een leuk aanbod.

jonathan
24/03/03, 21:04
even offtopic: ik heb niet gemerkt dat de server er 18 uur uit heeft gelegen. Wel 24 uur geleden, maar dat was een half uur of zo.

Zijn de specs een beetje goed? (http://www.hg-hosting.com/sysinfo/) ik heb het idee dat die niet altijd even stabiel draait.

Shr3d
24/03/03, 21:56
Origineel geplaatst door jdikken
even offtopic: ik heb niet gemerkt dat de server er 18 uur uit heeft gelegen. Wel 24 uur geleden, maar dat was een half uur of zo.

Zijn de specs een beetje goed? (http://www.hg-hosting.com/sysinfo/) ik heb het idee dat die niet altijd even stabiel draait.
Specs zijn wel ok denk ik, server mag alleen wel een rebootje hebben.
97% memory usage: D

jonathan
24/03/03, 22:02
Origineel geplaatst door Shr3d

Specs zijn wel ok denk ik, server mag alleen wel een rebootje hebben.
97% memory usage: D

Ik heb het de afgelopen dagen in de gaten gehouden, maar hij zit de hele tijd tussen de 95 en 99% ondertussen is die al 2 keer gereboot.

Deimos
24/03/03, 22:12
95-99% memory usage is juist goed. Zolang de bak maar niet gaat swappen. Dat is funest, een goed geconfigureerde server zet zoveel mogelijk in zijn geheugen aangezien geheugen snel is.

Anoniem
25/03/03, 00:31
De server heeft er zaterdagavond vanaf ongeveer 21.30 uur tot en met zondag in de loop van de middag eruit gelegen.Dit geldt voor de server waar mijn sites op staan. Misschien hebben andere servers van hun er niet uitgelegen, maar dat doet er in dit geval niet toe. hier is een kopie van de mail die ik gekregen heb op mijn klachten mail naar hun hierover:

Wij zijn erachter gekomen dat een cgi script de oorzaak was van het crashen van de server wij weten niet waar dat script vandaan kwam wij vrezen dat 1 van de klanten het heeft gedaan wij zijn nog bezig uit te zoeken wie dit heeft gedaan en wij zullen dan kijken wat we met die klant gaan doen wij hopen niet meer dit probleem tegen te komen echter nu wij het weten kunnen we in vervolg sneller zien of dit probleem weer opduikt we hebben dan geen halve dag meer nodig om te achterhalen wat het probleem is dus dan ligt de server geen dag meer plat maar mischien net 2 uur langer ook niet.

Dus als jullie bovenstaande lezen is het echt wel zolang plat gelegen 1 dag.

[Elwin]
25/03/03, 13:44
Origineel geplaatst door ronaldhuls
De server heeft er zaterdagavond vanaf ongeveer 21.30 uur tot en met zondag in de loop van de middag eruit gelegen.Dit geldt voor de server waar mijn sites op staan. Misschien hebben andere servers van hun er niet uitgelegen, maar dat doet er in dit geval niet toe. hier is een kopie van de mail die ik gekregen heb op mijn klachten mail naar hun hierover:

Wij zijn erachter gekomen dat een cgi script de oorzaak was van het crashen van de server wij weten niet waar dat script vandaan kwam wij vrezen dat 1 van de klanten het heeft gedaan wij zijn nog bezig uit te zoeken wie dit heeft gedaan en wij zullen dan kijken wat we met die klant gaan doen wij hopen niet meer dit probleem tegen te komen echter nu wij het weten kunnen we in vervolg sneller zien of dit probleem weer opduikt we hebben dan geen halve dag meer nodig om te achterhalen wat het probleem is dus dan ligt de server geen dag meer plat maar mischien net 2 uur langer ook niet.

Dus als jullie bovenstaande lezen is het echt wel zolang plat gelegen 1 dag.

1 dag is niet helemaal waar. Maar ze hebben inderdaad problemen gehad met een rankem.cgi voor een of anderen topsite, tja dat is ook vragen om problemen natuurlijk als je die als root runt en een loop maakt met loads van 200 en meer.

Ik denk dat ze er in totaal een kleine 10 uur hebben uitgelegen.

Edit: Meningsuiting mag dus ook al niet meer :)

[Elwin]
25/03/03, 13:46
Origineel geplaatst door jdikken
even offtopic: ik heb niet gemerkt dat de server er 18 uur uit heeft gelegen. Wel 24 uur geleden, maar dat was een half uur of zo.

Zijn de specs een beetje goed? (http://www.hg-hosting.com/sysinfo/) ik heb het idee dat die niet altijd even stabiel draait.

Met de server is niks mis. Is een supermicro barebone met een gige netwerkkaartje en die servers draaien naar mijn ervaring zeer stabiel.

Anoniem
25/03/03, 15:59
Hallo Erwin,

Volgens mij kan jij maar beter je schoolgeld terug gaan vragen, want kennelijk heb jij nooit leren rekenen op school.

De server lag er zaterdagavond rond een uur of 21.30 uit en heb de provider pas de volgende middag om 12.30 uur telefonisch te pakken kunnen krijgen. Hij heeft jou toen de opdracht gegeven om naar Amsterdam te gaan. In de loop van de middag is de server inderdaad weer eventjes online geweest, maar daarna is hij weer voor een aantal uren offline geweest.

21.30 tot en met 12.30 is bij mij al 14 uur in plaats van de 10 uur die jij noemt.

In de e-mail die ik hiervoor gekopieerd hebt geven ze zelf al toe dat hij een dag offline was en jij schrijft nu weer 10 uur.

Sorry Elwin maar hier klopt toch echt niets van. Gelukkig heb ik nu al een goede hosting provider gevonden waarnaar ik mijn sites naar toe ga verhuizen. Hoe jij hier nou op reageerd sorry, klopt totaal niets van.

En op mails van mij die ik naar jullie gestuurd heb zondag morgen vroeg toen hij plat lag heb ik nooit enig antwoord van jou gekregen.

Jij pleegt gewoon contractbreuk door niet snel in te grijpen als de server offiline. En sorry het is belachlijk van woorden dat je vanuit Almelo met de trein moet gaan naar Amsterdam. Kost alleen maar extra tijd waardoor de server onnodig lang offline is. Met de auto ben je er vele malen sneller.

Anoniem
25/03/03, 16:03
Met de 14 uur die ik nu noem ben ik nog heel vriendschappelijk, want hierin zijn niet de eind van de middag en begin van de avond uren mee geteld van de zondag. Waardoor jij een weer vanuit Amersfoort toen jij op de terugweg was weer opnieuw naar huis opeens weer opnieuw naar amsterdam moest reizen met de trein aangezien de server opnieuw was uitgevallen.

[Elwin]
25/03/03, 16:09
Origineel geplaatst door ronaldhuls
Hallo Erwin,


Mijn naam is nog altijd Elwin.



Volgens mij kan jij maar beter je schoolgeld terug gaan vragen, want kennelijk heb jij nooit leren rekenen op school.


1 + 1 = toch 2 ? :) Maar hoe kun je oordelen over iets als je er niet zelf bij bent geweest. Maar goed ga ik niet moeilijk over doen.



De server lag er zaterdagavond rond een uur of 21.30 uit en heb de provider pas de volgende middag om 12.30 uur telefonisch te pakken kunnen krijgen. Hij heeft jou toen de opdracht gegeven om naar Amsterdam te gaan. In de loop van de middag is de server inderdaad weer eventjes online geweest, maar daarna is hij weer voor een aantal uren offline geweest.


Ja dus ?



21.30 tot en met 12.30 is bij mij al 14 uur in plaats van de 10 uur die jij noemt.


Wat is het toch geweldig als je kunt rekenen :)



In de e-mail die ik hiervoor gekopieerd hebt geven ze zelf al toe dat hij een dag offline was en jij schrijft nu weer 10 uur.


1 dag is toch 24 uur? Dan kom ik nog 10 uur te kort.



Sorry Elwin maar hier klopt toch echt niets van. Gelukkig heb ik nu al een goede hosting provider gevonden waarnaar ik mijn sites naar toe ga verhuizen. Hoe jij hier nou op reageerd sorry, klopt totaal niets van.


Ik spreek gewoon de waarheid.



En op mails van mij die ik naar jullie gestuurd heb zondag morgen vroeg toen hij plat lag heb ik nooit enig antwoord van jou gekregen.


Ik ben niet verplicht te reageren op emails van klanten van mijn klanten, als je begrijpt wat ik bedoel. Problemen met HG-Hosting heb ik niks mee te maken, die moet hg zelf oplossen.



Jij pleegt gewoon contractbreuk door niet snel in te grijpen als de server offiline. En sorry het is belachlijk van woorden dat je vanuit Almelo met de trein moet gaan naar Amsterdam. Kost alleen maar extra tijd waardoor de server onnodig lang offline is. Met de auto ben je er vele malen sneller.

Contractbreuk met wie? Ik heb geen contract met jou / jij / u. De afspraken met HG heeft u als klant niks mee te maken. Aangezien er een medewerker van HG moest komen die NIET eerder kon. En mag ik zelf misschien bepalen hoe ik ga reizen. Met ov ben je er nog altijd sneller.

Domenico
25/03/03, 16:33
Laten we de gevechten onderling even buiten het forum aub?
Bedankt! :)

[Elwin]
25/03/03, 16:35
Origineel geplaatst door Domenico
Laten we de gevechten onderling even buiten het forum aub?
Bedankt! :)

Is goed. En pick up your phone darling :D

Domenico
25/03/03, 16:40
Origineel geplaatst door [Elwin]


Is goed. En pick up your phone darling :D

Zie PM! :)

WebBizz
25/03/03, 17:08
Origineel geplaatst door [Elwin]
Wat probeer je nou toch te concluderen? Je hebt gewoon een kut host met geen verstand van zaken. Dan moet je niet blamen op mij dat ik een trein reis maak.

Hahaha :D Da's dan duidelijk!

Deimos
25/03/03, 17:22
En maar weer eens dicht. Vind sommige bedrijven hier beetje kinderachtig overkomen. Ene bedrijf noemt 1 van zijn klanten gewoon een kut bedrijf. Ander scheld de één uit... etc etc.

Geeft lekker weer hoe serieus jullie je zaakjes aanpakken. Keep up the good work....... :X