PDA

Bekijk Volledige Versie : Logo tjek



InstantXs
21/03/03, 11:59
Niet echt een site check, maar meer voor een logo.
We zijn een nieuwe huisstijl aan het maken, en dus vroeg ik me af wat jullie van ons nieuwe logo vinden.
Je kan hem vinden op:
http://www.instantxs.nl

superior-is
21/03/03, 12:52
Dat 'internet services' staat nu een klein beetje verloren bij het logo. Wel leuk bedacht om een figuur als 'x' te laten fungeren, maar ik betwijfel of men er ook echt een x in ziet. Misschien als het een stukje kleiner zou zijn.

Kleurgebruik pas goed bijelkaar.

We Dare
21/03/03, 12:52
Dat ziet er best profi en netjes uit.
Hebben jullie ook met andere kleuren geexperimenteerd ?

InstantXs
21/03/03, 12:55
ja we hebben de ontwerper wel verschillende voorbeelden enzo laten zien, maar deze kwam naar onze mening er het beste uit...

(koel tel en fax nummer hebben we he? :D :D)

RobbertC
21/03/03, 13:01
Het is omdat ik wist dat het er Instant-Xs moest staan, anders had ik niet gezien dat die man een X moet voorstellen. Zoals superior zegt, maak 'm eens kleiner :)

Misschien zou je ook nog 'internet services' ergens anders kunnen neerzetten, onder 'Instant' bijvoorbeeld.

[Elwin]
21/03/03, 13:12
Origineel geplaatst door RobbertC
Het is omdat ik wist dat het er Instant-Xs moest staan, anders had ik niet gezien dat die man een X moet voorstellen. Zoals superior zegt, maar 'm eens kleiner :)

Misschien zou je ook nog 'internet services' ergens anders kunnen neerzetten, onder 'Instant' bijvoorbeeld.

Jup inderdaad die X moet wat kleiner worden. Ik denk dat je die even groot als de rest van het woord moet maken..of misschien ietsje groter.


RobbertC: maar 'm eens kleiner :) <-- Niet goed geslapen ? :D

superior-is
21/03/03, 14:30
Yhea een beetje zoals de bijlage. Beetje ranzig geedit, maar je snapt 'm wel. Die 's' moet natuurlijk ook nog wat groter, maar daar had ik geen zin meer in. :)

InstantXs
21/03/03, 14:37
Misschien had ik dat eerder moeten zeggen, maar dat internetservices komt niet overal terug...
dr zijn 3 versies... die op de site.. die met alleen instantxs, en eentje met alleen het rondje met die kerel..

cridea
21/03/03, 14:53
Misschien de figuur op de een of andere manier hetzij instant hetzij access laten uitbeelden?

Heb niet direct creatieve ingevingen maar daar wordt die ontwerper tenslotte voor betaald ;)

Een sleutel ofzo zou staan voor access, 2 gekruisde sleutels = een X ik zeg maar wat.

Misschien kan iemand anders deze voorzet afmaken?

InstantXs
21/03/03, 15:38
Ik had begrepen dat het access uitbeeld. Door de gestrekte armen en benen wordt dat uitgebeeld(??) zal het zo nog eens voor de zekerheid aan de ontwerper vragen

RobbertC
21/03/03, 16:19
Mja, designers gaan altijd redelijk ver in het verzinnen van dit soort dingen ;)

InstantXs
21/03/03, 16:24
ja ik snap ook niet waar ze het vandaan halen :|

superior-is
21/03/03, 17:17
*grijns* dat is apart soort ras. :)