PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe website/huisstijl Interned Services



uFx
17/10/02, 10:10
Graag hoor ik jullie meningen over de nieuwe website én huisstijl van Interned Services. Let op: ik heb hier niets mee te maken, maar ben benieuwd wat jullie van deze drastische wijziging vinden...

De site: http://www.is.nl

Deimos
17/10/02, 10:30
Om eerlijk te zijn vond ik de oude site mooier om te zien wel is deze op het eerste gezicht makkelijker te navigeren en zal deze betere doorgroei mogelijkheden hebben. (de vorige website stond propvol).

superior-is
17/10/02, 11:21
Het idee erachter is goed, alleen zijn de kleuren niet echt mijn smaak. Wat dat betreft konden ze beter de oude kleuren gebruiken. Verder vind ik het ook erg lijken op de oude Cistron stijl.

Domenico
17/10/02, 13:51
In een woord: WAARDELOOS!
Maar ik moet daar ook bij zeggen dat hosting sites (vormgeving) niet worden gemaakt voor designers maar voor nieuwe klanten aan te trekken en die houden nu eenmaal niet van een strakke corperate uitstraling maar meer van plaatsjes en knoppen en lichten en akties en het woord gratis en dat soort ongein.

Dit is niet zo zeer mijn mening maar gebaseerd op een of ander onderzoek wat ik ooit gelezen heb en ik moet zeggen dat ik het daar grotendeels eens mee ben. :)

ric0
17/10/02, 14:43
Vooral bij dat logo denk ik telkens dat ik m'n 3D bril op moet zetten.

Ik vind hem wel strak en overzichtelijk.

uFx
17/10/02, 15:03
Persoonlijk vind ik het ook echt heel erg slecht. Ik vind de website erg onduidelijk, veel te groot, en het is inderdaad net alsof je een 3D bril op moet zetten :)

De vorige site zag er veel professioneler uit. Het probleem daar was alleen de opbouw van het menu... maar om het nu meteen zó drastisch te veranderen...

superior-is
17/10/02, 15:56
Ik dacht dat ik al een 3D bril ophad. ;) Trouwens ik moet wel zeggen dat wij redelijk vaak complimenten krijgen over onze site -- en die is toch akelig zakelijk.

babak
21/10/02, 02:52
Origineel geplaatst door Domenico
akties en het woord gratis en dat soort ongein.

Klopt :D

superior-is
11/11/02, 23:13
Zo te zien zit IS ook op deze fora te loeren -- kijk 'ns wat een positieve verandering is.nl is ondergaan.

Nillesgp
08/11/04, 22:38
Origineel geplaatst door Domenico
In een woord: WAARDELOOS!
Maar ik moet daar ook bij zeggen dat hosting sites (vormgeving) niet worden gemaakt voor designers maar voor nieuwe klanten aan te trekken en die houden nu eenmaal niet van een strakke corperate uitstraling maar meer van plaatsjes en knoppen en lichten en akties en het woord gratis en dat soort ongein.

Dit is niet zo zeer mijn mening maar gebaseerd op een of ander onderzoek wat ik ooit gelezen heb en ik moet zeggen dat ik het daar grotendeels eens mee ben. :)

Beste Domenico,

Ik doe momenteel onderzoek naar dedicated hostingproviders voor de zakelijke markt. Houden die zakelijke klanten ook niet van een strakke coorporate uitstraling? Ik probeer namelijk te onderzoeken wat er onder die klanten goed aanlsluit. Persoonlijk lijkt het mij voor een high end provider niet erg kloppen om een site met toeters een bellen te nemen. (Ik kwam er laatst zelfs een tegen die automatisch een verschrikkelijk nummer van Roxette liet horen). Ik kan het echter falikant mis hebben. Weet jij toevallig nog iets meer over dat onderzoek?

2hosting
08/11/04, 22:49
Het gaat puur om je doelgroep, aanbieden van servers aan bedrijven is iets anders dan aanbieden van domeinen aan iemand van 16.

WebBizz
09/11/04, 00:15
Origineel geplaatst door superior-is
Zo te zien zit IS ook op deze fora te loeren -- kijk 'ns wat een positieve verandering is.nl is ondergaan.

Volgens mij is dit al geruime tijd zo hoor, alleen die poll kende ik nog niet...

[user]
09/11/04, 00:18
Origineel geplaatst door WebBizz


Volgens mij is dit al geruime tijd zo hoor, alleen die poll kende ik nog niet...

Klopt de post is dan ook al 2 jaar oud ;)

Domenico
09/11/04, 02:28
Ja dit is al van heel lang geleden dus ik sluit deze thread nu aangezien het wel erg oud nieuws is. :)