PDA

Bekijk Volledige Versie : Ander werk



InstantXs
19/03/03, 14:46
Ik vroeg me af wie van jullie naast het hosting gebeuren ook nog ander werk heeft...

Ikzelf heb ook een baan als webdeveloper bij een reclame bureau, maar kan als er problemen zijn altijd weg. Ook bellen (klanten helpen ed) is geen enkel probleem
hoe is dat bij jullie geregeld?

cridea
19/03/03, 15:48
Ik had tot voor kort een baan als boekhouder erbij maar ben er mee gestopt, heb het te druk.

[Elwin]
19/03/03, 16:39
Ik werk Full Time voor het bedrijf. Het is niet te doen als je bezig bent met een studie en je om de haverklap klanten aan de telefoon hebt, servers moet installeren of gesprekken met leveranciers hebt.

WebBizz
19/03/03, 16:53
Origineel geplaatst door byh
Ik had tot voor kort een baan als boekhouder erbij maar ben er mee gestopt, heb het te druk.

Flinke overstap, van de boekhouding naar de webhosting...

cridea
19/03/03, 17:57
Ach ben ook systeembeheerder geweest...

Cardinoz
19/03/03, 22:17
Ik werk 32u/week bij de Praxis en ga 1 keer per week naar school, opleiding detailhandel MBO. Maar ik heb ook maar 3 klanten ofzow. :p

superior-is
19/03/03, 23:21
Hardcore fulltime*, zoals alle superiors trouwens.

* niet je reguliere 9 tot 5 mentaliteit dus :)

skoop
26/03/03, 18:35
op dit moment werk ik nog als programmeur bij een bedrijfje in utrecht... maar het ziet er naar uit dat dit na afloop van mijn contract is afgelopen. daarna hoop ik mijn eigen hosting en programmeer/webbouw bedrijfje te hebben, mogelijk samen met iemand anders

RobbertC
26/03/03, 18:58
Origineel geplaatst door superior-is
Hardcore fulltime*, zoals alle superiors trouwens.

* niet je reguliere 9 tot 5 mentaliteit dus :) Hoeveel mensen werken er eigenlijk bij superior?

superior-is
26/03/03, 19:24
Valt mee: 4

Hoeveel bij jullie? Of is dat meer iets voor een nieuwe thread? " Hoeveel man/vrouw werkt er bij $bedrijf? "

tom
26/03/03, 19:26
eerste 6maand parrtime, werkte toen nog als exchange beheerder bij telecom bedrijf te BE, had toegang tot inet, nu sinds vorig jaar juli/augustus fulltime bezig samen met nog één persoon voor support e.d. en parttime iemand voor de boekhouding

Beyonder
27/03/03, 14:47
Werk part time voor Coloheaven en part time voor een tweetal andere (geen providers) bedrijven waarin ik participeer.

Maar mijn Coloheaven tijd gaat geheel in Sales & Support en een klein stukje leiding geven met de losse pols ;)

timmie
27/03/03, 14:53
Momenteel niks anders nee alleen posten of forums zoals deze :P
Verder best druk met het bedrijf dus weinig tijd om te werken :P

alpenszene
27/03/03, 16:41
Volgens mij he, is die timmie als een gek aan het posten, zodat hij ons straks is effe helemaal vol kan spammen met 'aanbiedingen' :D

RobbertC
27/03/03, 16:49
Tot nu toe zijn het geen slechte posts, dus dat mag :)

WebBizz
27/03/03, 17:00
Of alpenszene zelf wellicht? Heeft vrijwel net zo veel post als timmie zelf ;)

alpenszene
27/03/03, 17:07
OE :D nee, ik hou gewoon van lezen, ik ben niet z'on poster

[Elwin]
27/03/03, 17:12
whehe dat zeggen ze allemaal :)

superior-is
27/03/03, 22:32
We geraken offtopic ppl. :)

timmie
27/03/03, 22:54
Origineel geplaatst door alpenszene
Volgens mij he, is die timmie als een gek aan het posten, zodat hij ons straks is effe helemaal vol kan spammen met 'aanbiedingen' :D

:D:D:D helaas zijn er in dit forum een aantal mensen jaloers, en ik ga geen services aanbieden die ik niet kan geven want dan krijg ik problemen :D. ffe dat alle mensen DAT WETEN! en verder boeit het me geen reed wat iedereen over CoLinks zegt ;)

[Elwin]
27/03/03, 22:59
LOL

Simpel Internet
28/03/03, 10:55
Origineel geplaatst door timmie
en verder boeit het me geen reed wat iedereen over CoLinks zegt ;)

Lol, dat is te zien.....

[Elwin]
28/03/03, 15:22
Origineel geplaatst door timmie


:D:D:D helaas zijn er in dit forum een aantal mensen jaloers, en ik ga geen services aanbieden die ik niet kan geven want dan krijg ik problemen :D. ffe dat alle mensen DAT WETEN! en verder boeit het me geen reed wat iedereen over CoLinks zegt ;)

Owjah ennuh:

Reed staat niet in het woordenboek. Het is reet :)

reet (de ~)

1 nauwe opening tussen niet aaneensluitende delen => kier, naad, spleet
2 [inf.] zitvlak, billen

almar
28/03/03, 19:54
Ik vroeg me al af wanneer iemand het niveau in de threat weer op ging schroeven ;)

eXite
02/04/03, 20:50
Origineel geplaatst door [Elwin]
Ik werk Full Time voor het bedrijf. Het is niet te doen als je bezig bent met een studie en je om de haverklap klanten aan de telefoon hebt, servers moet installeren of gesprekken met leveranciers hebt.

Dan moet je het werk ook uitbesteden :)

timmie
06/05/03, 12:50
Origineel geplaatst door [Elwin]
Ik werk Full Time voor het bedrijf. Het is niet te doen als je bezig bent met een studie en je om de haverklap klanten aan de telefoon hebt, servers moet installeren of gesprekken met leveranciers hebt.

Maar Elwin ff een vraagje, in je msn profiel staat/stond dat je 17 en een half bent. Ben je gestopt met school dan ? mavo gedaan ? of doe je avondschool ;) ?

[Elwin]
06/05/03, 12:56
Origineel geplaatst door timmie


Maar Elwin ff een vraagje, in je msn profiel staat/stond dat je 17 en een half bent. Ben je gestopt met school dan ? mavo gedaan ? of doe je avondschool ;) ?

In mijn profiel staat 07-12-1984 dus dan kun je wel uitrekenen hoe oud ik ben denk ik. En ik zit inderdaad niet meer op school.

timmie
06/05/03, 13:03
Origineel geplaatst door [Elwin]


In mijn profiel staat 07-12-1984 dus dan kun je wel uitrekenen hoe oud ik ben denk ik. En ik zit inderdaad niet meer op school.

Mja, dat staat er "NU" in ja, k ga er in ieder geval niet meer op in.

[Elwin]
06/05/03, 13:05
Origineel geplaatst door timmie


Mja, dat staat er "NU" in ja, k ga er in ieder geval niet meer op in.

?? Dat is nooit veranderd. Vraag een mod maar na die kan dat in de logs nakijken.

timmie
06/05/03, 13:16
Origineel geplaatst door [Elwin]


?? Dat is nooit veranderd. Vraag een mod maar na die kan dat in de logs nakijken.

Elwin, ik vind je niet leuk ofzo hoor dus waarom zou ik het navragen ?

p.s. Nu geen profiel meer
------------------------------

http://members.msn.com/the_movement16@hotmail.com

[Elwin]
06/05/03, 13:21
Origineel geplaatst door timmie


Elwin, ik vind je niet leuk ofzo hoor dus waarom zou ik het navragen ?

p.s. Nu geen profiel meer
------------------------------

http://members.msn.com/the_movement16@hotmail.com


Idd dat profiel heb ik verwijderd. Omdat er een of andere eikel leuk dacht te zijn om daar andere dingen mee te doen. Tja wat kunnen sommige mensen zich toch ook verlagen tot een heel laag soort.

Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom jij dit vraagt? Ga gewoon met je eigen dingen bezig en laat mij gewoon met rust. Thank U

timmie
06/05/03, 13:26
Origineel geplaatst door [Elwin]


Idd dat profiel heb ik verwijderd. Omdat er een of andere eikel leuk dacht te zijn om daar andere dingen mee te doen. Tja wat kunnen sommige mensen zich toch ook verlagen tot een heel laag soort.

Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom jij dit vraagt? "houd je gewoon" met je eigen dingen bezig en laat mij gewoon met rust. Thank U

Elwin, je hoeft niet zo boos te worden ik had al eerder vermeld dat ik er niet op door zou gaan, jij bent degene die er op doorgaat. Ik gaf alleen een reactie op jouw actie, logisch toch ?

Idd, trieste zaak als mensen misbruik maken van je profiel.

Bij deze nogmaals, Ik ga er niet op in.

tom
06/05/03, 15:51
"timmie" klinkt ook erg volwassen ;)

Savvas
06/05/03, 19:58
we zijn nu wel heeeel erg offtopic geraakt zeg..hehe :)

Maar ja even mijn reactie op het topic:

Ik zit momenteel nog op school en doe in vrije tijd veel aan zaken op internet, momenteel aan het voorbereiden eigen bedrijf voor webhosting.

timmie
06/05/03, 22:20
Origineel geplaatst door tom
"timmie" klinkt ook erg volwassen ;)

Ik wil hier in het forum ook best toegeven dat ik nog op school zit.
Iedereen mag het van mij weten, het is beter om niets verborgen te houden voor anderen omdat als ze erachter komen je toch de lul bent, om het grof te verwoorden. Linux is mijn hobby en daarom doe ik ook mee met een paar vrienden die een bedrijf aan het opzetten zijn :) En zodra mijn school klaar is ga ik officieel meedoen. :)