PDA

Bekijk Volledige Versie : Spam We-dare.



mainswitch
18/03/03, 13:42
Vandaag heb ik SPAM email gehad van We-dare.

En ze zijn nog duurder dan wij verkopen op onze site.

Sorry hoor maar spam naar je concurent is niet echt slim.

Maar goed je hebt altijd amateurs

mainswitch
18/03/03, 13:43
Geachte heer/mevrouw,



Langs deze weg even een kort mailtje om We Dare bij u te introduceren.

We Dare is de grootste co-locatie aanbieder van Zuid-Holland en omstreken.

In totaal hebben wij een kleine 10000m2 klaarstaan aan hoogwaardige serverruimten.

Wij zijn gevestigd in een van de grootste Datacentres (48000m2) van Nederland ‘De Spaanse Kubus’ in Rotterdam.

Onze doelstelling is om een kwalitatief buitengewoon goed product te leveren tegen de beste prijs.

U kunt bijvoorbeeld al een compleet 19” rack plaatsen voor maar 299,- euro per maand.

Wilt u kleiner beginnen dan kunt u natuurlijk ook rackspace per hoogte eenheid (U) inkopen vanaf 20 Euro per 1U per maand.

Bij deze aanbiedingen is bandbreedte afname niet verplicht, u kunt dus zelf prijsafspraken maken met een (of meerdere) van de vele aanwezige carriers .

Natuurlijk is het ook mogelijk om tegen een bijzonder gunstig tarief bandbreedte in te kopen bij We Dare, 1mbit dedicated full duplex bandbreedte koopt u al in bij We Dare vanaf 150 Euro per maand.

Als u liever datatraffic afneemt (tot 500GB) betaalt u 1 Euro per GB.

Meer informatie over ons bedrijf kunt u natuurlijk vinden op onze site http://www.we-dare.nl

Indien u geinteresseerd bent in een meeting, aanbieding of verdere informatie omtrend onze co-locatie- en/of andere diensten hoor ik dat graag van u.



Met vriendelijke groet,

Jordy Dost
CEO
We Dare

Vlaardingweg 62
3044CK Rotterdam
The Netherlands

t. 010-7507000
f. 010-7507005
e. jdost@we-dare.nl

We Dare
18/03/03, 13:50
Stoere jongen hoor....
Hij was trouwens niet aan Mainswitch gericht maar aan een van je (blijkbaar) onderliggende bedrijfjes XLNED.com



From: Paul Leurink [mailto: paul@xlned.com]
Sent: dinsdag 18 maart 2003 12:43
To: Jordy Dost
Hahaha

Spam flikkers

en nog duur ook.

zie posting webhostingtalk.nl


Over amateurs gesproken ;)

Waar zijn wij dan zoveel duurder in ?

Domenico
18/03/03, 15:53
We houden het wel netjes he?

We Dare -> Je moet beter weten om zomaar mail te versturen natuurlijk. Volgens mij werkt het trouwens averechts maar goed.

We Dare
18/03/03, 16:09
Origineel geplaatst door Domenico
We houden het wel netjes he?

We Dare -> Je moet beter weten om zomaar mail te versturen natuurlijk. Volgens mij werkt het trouwens averechts maar goed.

Je hebt helemaal gelijk, het is ook niet mijn gewoonte om zulk soort mailtjes te versturen maar na wat gebrowsed te hebben op webhosters.nl
Stond XLNED bovenaan met een wel heel aantrekkelijk aanbod van 0 Euro per maand inclusief 99999 ips (zo wordt dus webhosters.nl verziekt).
En verder nog een aantal willekeurig uit dat lijstje (http://www.webhosters.nl/colocatedwebhosting_action.php) gepikt.
Ik was benieuwd wat voor reacties het zou opleveren, en gellukkig heb ik van de 5 e-mails die ik verstuurd heb 2 hele leuke reacties terug gekregen en 1 hele kinderachtige.

Het is overigens de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet want een simpele search op Google leert ons dat Paul van Mainswitch het helemaal niet zo nauw neemt met de spamregels check de volgende link maar eens:

http://www.google.nl/search?q=cache:3uqsYw39X30C:www.webhostingtalk.nl/showthread.php%3Fs%3D%26threadid%3D1557+paul%40xln ed.com&hl=nl&ie=UTF-8

Ik heb het ff via de google cache gedaan want dan kan je het betreffende stukje makkelijk vinden in het geel.
Het gaat over iemand die info vraagt over 2 (andere) hosters en dan krijgt hij heel fijn een mailtje dat hij maar even Mainswitch moet checken want daar staat een HEEL groot bedrijf achter aldus Paul van XLNED aka MAinswitch.
Spam ? Hoebedoellu ?
Normaal gesproken zou ik zulk soort dingen niet aan de grote klok hangen maar als iemand een topic onder de titel 'Spam We-dare' opent dan zal ik ook even on-topic reageren als we het dan toch over spam hebben.

InstantXs
18/03/03, 16:23
Jongens, ga elkaar nou niet lopen zwart maken.
We weten allemaal dat paul/mainswitch zich aan de zelfde praktijken schuldig maakt, dus jullie zijn allebij net zo fout(of goed, hoe je het bekijkt)

We Dare
18/03/03, 16:34
Origineel geplaatst door InstantXs
Jongens, ga elkaar nou niet lopen zwart maken.
We weten allemaal dat paul/mainswitch zich aan de zelfde praktijken schuldig maakt, dus jullie zijn allebij net zo fout(of goed, hoe je het bekijkt)

Dat is nu juist wat ik duidelijk probeer te maken :)
Diegene die zo hard loopt te schreeuwen en er zelfs (wat mij betreft) een topic mee vervuild is zelf bezig om op allerlei sluwe (en ongewenste) manieren klanten te ronselen voor zijn bedrijf.
Waar hebben we het nu eigenlijk over ik stuur 5 mailtjes allemaal met de hand in geklopt, niks mailinglist, niks opgeslagen gegevens, om mensen die in de co-located hosting zitten op het bestaan van ons bedrijf te duiden.
En aangezien het wereldje bijzonder klein is komt hij toevallig aan bij een bedrijf waar ik nog nooit eerder van had gehoord die ook weer opereert onder de naam Mainswitch.
En dat moet dan aan de grote klok gehangen worden op webhostingtalk ?

Zo, en nu gaan we weer over leuke dingen praten !! ;)

Deimos
18/03/03, 17:32
Waar hebben we het nu eigenlijk over ik stuur 5 mailtjes allemaal met de hand in geklopt, niks mailinglist, niks opgeslagen gegevens, om mensen die in de co-located hosting zitten op het bestaan van ons bedrijf te duiden.
Hoe je het went of keert het blijft SPAM. Ongevraagd emailen, is dus gewoon een laffe streek IMO.

RobbertC
18/03/03, 17:37
Zoals Domenico zegt, we houden het wel netjes he :)

Even voor de duidelijkheid, de eerste de beste (of het nu We Dare, Mainswitch of iemand anders is) die iemand persoonlijk aanvalt, krijgt een waarschuwing.

We Dare
18/03/03, 17:55
Origineel geplaatst door Deimos

Hoe je het went of keert het blijft SPAM. Ongevraagd emailen, is dus gewoon een laffe streek IMO.

No offence maar mag ik moderator Deimos er op wijzen dat het forum waar hij moderator van is mede door de zogenoemde spam bekend is geworden.



-----Original Message-----
From: webhostingtalk.nl [mailto:admin@webhostingtalk.nl]
Sent: donderdag 18 juli 2002 16:11
To: info@we-dare.nl

's-Hertogenbosch 18 juli 2002.

webhostingtalk.nl

LS,

'Webhostingtalk proudly presents', maar dan in het nederlands,
Webhostingtalk.nl [Het nederlandse discussie platform voor de 'nederlandse webhoster']
*knip*


Ik had niet om bovenstaande e-mail gevraagd, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor mij ongewenst is, want met dit forum is niets mis (hulde aan Domenico) maar ga dan niet lopen roepen dat het een laffe actie van mij is, als jullie het zelf ook doen.

Domenico
18/03/03, 19:03
Origineel geplaatst door We Dare


No offence maar mag ik moderator Deimos er op wijzen dat het forum waar hij moderator van is mede door de zogenoemde spam bekend is geworden.



Ik had niet om bovenstaande e-mail gevraagd, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor mij ongewenst is, want met dit forum is niets mis (hulde aan Domenico) maar ga dan niet lopen roepen dat het een laffe actie van mij is, als jullie het zelf ook doen.

Die mail is lang geleden door mij verstuurd en discussies daarover heb ik ook al gevoerd en alles is opgelost dus laten we geen oude koeien uit de sloot halen. Ik heb er veel van geleerd en ik hoop dat jullie dat ook doen.

Ik ga deze thread nu sluiten en hopen dat degenen die dit lezen iets ervan hebben geleerd en wel dat het ongevraagd sturen van email in de MEESTE gevallen fout is en averechts werkt.

Als iemand hier nog iets over kwijt wil dan kun je mij of een van de andere mods een bericht sturen.

Deimos
18/03/03, 19:06
Niet meer relevant........