PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinregistratie.NL voor NLse buitenlanders?



ZazaZebra
12/03/03, 12:20
Hallo allemaal!

Een Spaans weghosting bedrijf zoekt voor zijn NLse klant, (die woonachtig is op de Canarische Eilanden) een NLs Hostingbedrijf die kan helpen bij het registreren van een domeinregistratie.NL voor tenminste 2 jaar. (Het gaat dus alleen om de domeinregistratie, geen hostingpakketen!)
De registratie zal moeten verlopen via het Spaans Hosting bedrijf.
De .NL registratie is enkel en alleen voor persoonlijk gebruik!!! (Dus niets van doen op zakelijk gebied!)

Welk NLs Hostingbedrijf kan ons precies en duidelijk uitleggen hoe het met de belasting zit?
En welk hostingbedrijf kan dit Spaanse Hostingbedrijf uit de brand helpen?

Reuze bedankt voor de eventuele informatie!



(PS Ik vertaal alleen maar voor het Spaans Hostingbedrijf, aangezien zij geen NLs kunnen!)

cridea
12/03/03, 14:25
Het Spaanse bedrijf kan BTW-vrij geleverd krijgen, de domeinnaam kan op elke willekeurige naam worden gezet, er moet echter altijd een Nederlands correspondentieadres opgegeven worden, dit wordt vaak ingevuld met het adres van de registrar.

ZazaZebra
12/03/03, 18:01
Hartstikke bedankt voor de reactie!

Hun Nlse klant heeft inderdaad een NLse correspondentie adres en goed om te weten dat het Spaanse hosting bedrijf de domeinregistratie belasting vrij geleverd krijgt.

Mag ik vragen wat een .NL registratie voor 2 jaar bij jullie kost?

Met vriendelijke groet, namens het Spaanse Hostingbedrijf,

Deimos
13/03/03, 00:41
Ik verzoek alle mensen die hierop willen reageren dit per PM / email te doen. Anders wordt het hier zo'n zootje. Met andere woorden, mensen die hier hun anabieding wel posten krijgen Waarschuwings punten en de post wordt verwijderd.

ZazaZebra
13/03/03, 02:04
Ja, dat is helemaal correct opgemerkt, neem me niet kwalijk, ik had hier ook een e-mail adres achter moeten laten!

Voor Datocom.net (het Spaans hosting bedrijf) kan er gereageerd worden via fleur@telefonica.net en dat kan gewoon in het NLs! Ik vertaal het voor ze en geef de informatie aan ze door.

Als ik het inmiddels goed heb begrepen, kan dus iedereen een .NL laten registreren, (bedrijf of persoonlijk, binnen- of buiten-land) mits er maar een NLs correspondentie adres is.

Met vriendelijke groet, namens het Spaans Hosting bedrijf,