PDA

Bekijk Volledige Versie : Huisstyle



alpenszene
11/03/03, 17:45
Ik vraag me af of jullie gewoon eigen briefpapier met laser of officejet printen, ofdat jullie papier hebben laten drukken.

En ook zo met enveloppen, voorgedrukt, zelfbedrukt of blanco?

xserve
11/03/03, 17:55
Huistyle laten drukken en daarop printen met een laserprinter.

cridea
11/03/03, 18:05
Ik doe alles met de laserprinter, een logo/huisstijl in zwart-wit bespaart je zo erg veel kosten.

[Elwin]
11/03/03, 18:16
Wij hebben briefpapier, A5 en A4 enveloppen laten drukken bij een drukkerij. Daarnaast gaan we binnenkort nog schrijfblokken, pennen en visite kaartjes laten drukken.

Persoonlijk vind ik officieel papier toch er mooier uit zien.

WebBizz
11/03/03, 19:32
Enveloppen printen wij met een inkjet, briefpapier met een colorlaser, de eigenlijke content wordt daar met een inkjet op geprint. Briefpapier gaan we wel laten drukken, een laserprinter hebben we daar ook al voor staan. Alleen de blaadjes van de colorlaser kunnen niet nog een keer door een andere laser, dan vervaagt het logo helemaal :( Vandaar de inkjet oplossing.

Deimos
11/03/03, 19:52
Hier worden PDF facturen gegenreerd, hierop zit standaard alle bedirjfsgegevens. We zijn wel aan t kijken naar de mogelijkheden van laten drukken e.d.

Enige probleem is dat er nog niet echt een volwaardige huisstijl is en dat terwijl het bedrijf al ruim 2 jaar bestaat....... :X

WebBizz
11/03/03, 20:46
Stuur je de facturen alleen per email of ook per post?

Web123.nl
11/03/03, 21:48
Wij drukken nog af met officejet, maar dat gaat wel te langzaam. Wel zwart-wit..

Voor het drukken van enveloppen hebben wij als oplossing gekozen voor enveloppen met een venster, erg aan te bevelen! Maar vergeet niet enveloppen met binnendrukking te nemen (anders schijnen ze door, maar dat geldt voor alle enveloppen).

Deimos
11/03/03, 22:01
Origineel geplaatst door WebBizz
Stuur je de facturen alleen per email of ook per post?
Neem aan dat je het tegen mij had... :)

Facturen gaan per post in NL en BE. Overige sturen we gewoon PDF facturen.

WebBizz
11/03/03, 22:09
Ik had het inderdaad tegen jou :-)

Is in NL en BE dubbel (post en email) of alleen post?

Deimos
11/03/03, 22:15
Dat gaat momenteel enkel per post. Zoals je je wellicht nog kunt herinneren hebben we een eigen Control Panel. In dat Control Panel is het straks ook mogelijk om de facturen op te vragen. Dan kunnen ze deze dus zelf opslaan.

Indien een klant echter de factuur ook per email wenst te ontvangen versturen wij deze automatische naar de klant, zodra er een nieuwe is. Wat zijn programma's toch handig :D :D

peku
13/03/03, 00:06
Alle fakturen gaan via PDF, dus logo's zijn inbegrepen.

Folders voor de consultants worden full color gedrukt, bestelformulieren ook .