PDA

Bekijk Volledige Versie : Hebben jullie het nu drukker?



michael
09/03/03, 19:12
Onderstaand bericht las ik op automatiseringsgids.nl. Als ik die aantallen zie, vraag ik me af of jullie een registratietoename van particuliere domeinnamen hebben ondervonden?


----
Grote belangstelling voor nl-domeinnaam


Den Haag, 14.29 uur - Particulieren hebben in februari 2003 massaal gebruikgemaakt van de mogelijkheid om een .nl-domeinnaam te registreren. Zo'n 14.000 particulieren deden dat. Dat meldt de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (SIDN), die is belast met de uitgifte van domeinnamen in het .nl-domein.

In februari steeg het aantal geregistreerde .nl-domeinnamen met 26.599 tot 846.201. Gemiddeld neemt het aantal registraties voor het .nl-domein maandelijks met 12.000 toe. De SIDN denkt dat de openstelling van de domeinnamen voor particulieren de reden is voor de verdubbeling van deze groei.

Als de groei de komende maanden in hetzelfde tempo aanhoudt, kan de SIDN in november 2003 de miljoenste .nl-domeinnaam inschrijven. (esc)

----

Michael

InstantXs
09/03/03, 19:23
Nouja we krijgen sinds de nieuwe regels wel meer aanvragen binnen dan normaal, maar geen 100-en meer ofzo.

almar
09/03/03, 22:19
100+ domeinen aangevraagd sinds de invoering van de nieuwe reglementen. Maar dat kan ook komen door onze wijziging van naam.

Toon
10/03/03, 12:43
Ik merk wel dat er meer particulieren de stap zetten om .nl te regge, opzich wel goed teken.

cridea
10/03/03, 13:23
De verhouding .nl : overige extensies is bij ons zeker wel gewijzigd in het voordeel van .nl