PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller account?



Anoniem
09/03/03, 14:04
Hallo allemaal :)

Ik vraag me af wie mij het volgende kan leveren, en tegen welke prijs. (Het is niet voor mezelf trouwens)

- Reseller account
- Niet zo heel veel ruimte en dataverkeer nodig, laten we zeggen 500 MB en tussen de 8 en 12 Gb dataverkeer.
- Eigen nameservers
- Cpanel/WHM combo is een hele grote pré
- Servers in Nederland is ook een pré.

Domenico
09/03/03, 15:13
Eigen nameservers?

Leg uit? :)
Heeft die persoon ze al of moeten ze op dezelfde server draaien of een andere...?

InstantXs
09/03/03, 15:17
Ik denk dat hij bedoelt dat hij de nameserver van de host mag gebruiken, maar met eigen namen

justonefee
09/03/03, 15:28
Onze servers draaien Ensim (volgens ons veel stabieler dan cPanel), en staan in de VS. Ons bedrijf kwam wel in de top 2 van Belgische hosters te staan in de test van Netwerk op gebied van kwaliteit...

Je kan informatie over onze reseller accounts vinden op http://www.speedpacket.com/resellers/index.php

Geen eigen nameservers, maar wel volledig anoniem (voorbeeld: ns1.iserver4.com en ns2.iserver4.com => een whois verhult niets over ons!)

Anoniem
09/03/03, 15:54
Domenico, ik bedoel inderdaad dat de nameservers zoiets worden als ns1.klant.nl en ns2.klant.nl

Justonefree: dankje voor je aanbod.

thomas
09/03/03, 16:13
Origineel geplaatst door RobbertC
Hallo allemaal :)

Ik vraag me af wie mij het volgende kan leveren, en tegen welke prijs. (Het is niet voor mezelf trouwens)

- Reseller account
- Niet zo heel veel ruimte en dataverkeer nodig, laten we zeggen 500 MB en tussen de 8 en 12 Gb dataverkeer.
- Eigen nameservers
- Cpanel/WHM combo is een hele grote pré
- Servers in Nederland is ook een pré.

Ik kan je zeker wel een leuk aanbod doen maar dan zal het geen low-budget hosting zijn en we hebben ook geen control panel.

Anoniem
09/03/03, 17:28
Low-budget is ook niet de bedoeling, kwaliteit is belangrijker.

Een controlpanel is helaas wel noodzakelijk...

[Elwin]
09/03/03, 21:10
Cpanel is wel mogelijk denk ik :)

thomas
09/03/03, 22:55
Origineel geplaatst door RobbertC
Low-budget is ook niet de bedoeling, kwaliteit is belangrijker.

Een controlpanel is helaas wel noodzakelijk...

Eerlijk gezegt gaat dit niet tesamen denkik, een control panel gebruikt altijd een eigen compilde apache, mysql, ftp enz hoe kan jij dan zelf kwaliteit garanderen. Ik denk dat een server er nog altijd beter af is zonder die controlpanel zooi zo kan je teminste compilen hoe je wilt.

Domenico
10/03/03, 02:10
Je info klopt niet want je kan compilen wat je wil hoor zoals bijvoorbeeld grsec en apache en je kan mysql, ftp en php zonder problemen afzonderlijk upgraden en zo zijn er nog veel meer dingen.

cPanel heeft een slechte naam en dat heeft een reden (lang verhaal) maar dat is nog van jaren geleden. Het programma is flink geevolueerd en ook nog eens volwassen geworden. cPanel kan meer dan je denkt en doet dat ook nog eens heel goed dus niet zomaar die verhaaltjes van concurenten en bedrijven die het niet gebruiken aanhoren maar zelf proberen en concluderen!

:)

thomas
10/03/03, 02:27
Ok! zal ik zeker doen denkik :)

Anoniem
10/03/03, 10:56
Toch heb ik persé een control panel nodig. Die klant kan nu eenmaal niet met linux omgaan.

[Elwin]
10/03/03, 11:07
Geef hem een boek. Linux voor beginners :D

Anoniem
10/03/03, 16:22
Valt me toch tegen jongens, dat ik nog maar 1 aanbod heb :( :)

DelTa
14/03/03, 18:36
Hallo,

1 GB Ruimte
20 GB Dataverkeer

CPanel+WHM 6.0.0

Server specificaties: P4 2.53GHz met 1 GB Ram. Red Hat Linux met nieuwste kernel/updates (PHP 4.3.1 etc.)

€35/maand of €350 per jaar.

[b] Uptime is 100%[b] Laatste downtime was ongeveer een maand geleden, een half uurtje (Ram werd geupgrade) :)

Deimos
14/03/03, 21:59
Graag website achter laten en ook bijbehorende info, dit is totaal niets zeggende info. In welk netwerk sta je, wat zijn de conecties etc. etc.

DelTa
14/03/03, 22:41
Origineel geplaatst door Deimos
Graag website achter laten en ook bijbehorende info, dit is totaal niets zeggende info. In welk netwerk sta je, wat zijn de conecties etc. etc.

Sorry! :)

BW details:
UUNET,EPIK,LEVEL3,ALERON met een totale netwerkburstabiliteit van 16+ GBit :)

PM me voor eventuele vragen.

Deimos
14/03/03, 22:54
Je kan je zelfs niet PM'en want dat heb je uitgezet :X

DelTa
14/03/03, 22:57
Origineel geplaatst door Deimos
Je kan je zelfs niet PM'en want dat heb je uitgezet :X

Oops, bedankt voor het melden, ik zal het nu even veranderen :)