PDA

Bekijk Volledige Versie : Idols, HMG en domeinen



xee
09/03/03, 02:21
Slordig,

De bewijzen stapelen zich op.
Vandaag door mij ontdekt dat de sites van Jim en Jamai zijn geregistreerd voordat ze officieel naar de finale zijn gegaan.

De sites in kwestie: www.jimmusic.nl en www.jamaimusic.nl zijn al geregistreerd op 27-02-2003. Terwijl de uitzending waarin werd gestemd op Jamai Jim, en hind pas op 01-03-2003 was. En er is voor Hind, die toen afviel geen site geregistreerd door: AT Productions BV. Deze is vandaag pas door iemand geregistreerd.
Ook is de site van Jamai, die dus nu de finale heeft gewonnen eigendom van AT Productions BV, en die van Jim staat op zijn eigen naam.

Links:
http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=jimmusic.nl&zoek.x=18&zoek.y=6
http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=jamaimusic.nl&zoek.x=18&zoek.y=6
http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=hindmusic.nl&zoek.x=18&zoek.y=6


Tja, wat moet je ermee....

We Dare
09/03/03, 03:15
LoL

Digitalus heeft als de bliksem hindmusic.nl geregged... (En dat op zondag)
Beetje goedkope actie, maar goed....

peku
09/03/03, 03:20
Commercie ten top

InstantXs
09/03/03, 12:19
wie zegt dat dat domein van hind niet was geregt? misschien hebben ze die na het afvallen van haar wel opgezegt.
Tevens is het zo dat hind.nl wel geregistreerd is door hmg, maar jim.nl en jamai.nl door iemand anders.. waarschijnlijk hebben ze er daarom music achter gezet..

Toon
10/03/03, 13:46
tjah, geld geld geld dat zit er in heel dat idols!

xserve
10/03/03, 13:49
Twee weken geleden stond op papier al vast dat Jamai zou winnen hoor.
Vandaar dat ze wisten welke ze moesten registreren.

tom
10/03/03, 18:50
%-
% WHOIS jamai
Domain: jamai
Status: Registered
Registered: Mon Mar 10 2003


:D

plugintools
10/03/03, 23:23
Ik kwam hier gisteren inderdaad ook al achter, nadat ik het vreemd vond dat ze het hele zooitje al up-an-running hadden in zo'n korte tijd. Maar ze hadden meer voorbereidingstijd dan verwacht.
Het viel me ook op dat Hindmusic gisteren even snel door DigitalUs was geregd (even kapen dus, levert je eigenlijk niks op, want Hindmusic.nl zou geen lid worden van de AT Communinity (zoals ze zichzelf zo mooi noemen) en zal dus ook niet gepromoot worden.

Met deze feiten lijkt het er wel weer op dat Idols doorgestoken kaart is. Als Hindmusic.nl ook was geregd door AT was er niks aan de hand, nu is het echter wel heel raar (althans in mijn ogen). Afzeggen lijkt me niet slim, mochten ze ooit Hind in hun portfolio (of hoe noem je dat bij artiesten management bureau's) krijgen.

En ligt het nou aan mij, of lijken die Jim en Jamai sites snel in elkaar gezet met standaard scripts (dit is geen flaming :))?

WebBizz
10/03/03, 23:29
Overigens niet zo slim van Jim om die domeinnaam op z'n eigen adres te registreren, nu weet meteen iedereen waar hij woont...

WebBizz
10/03/03, 23:31
Origineel geplaatst door InstantXs
Tevens is het zo dat hind.nl wel geregistreerd is door hmg, maar jim.nl en jamai.nl door iemand anders.. waarschijnlijk hebben ze er daarom music achter gezet..

hind.nl staat geregistreerd op naam van Laroussi Consult te Gouda, dus niet door HMG. Overigens (toevallig?) wel bij dezelfde deelnemer als jamaimusic.nl en jimmusic.nl...

plugintools
10/03/03, 23:35
Het is inderdaad een vreemd zaakje, en waarom zetten ze in vredesnaam een domeinnaam op de naam van een 15-jarig jochie die wettelijk nog niet eens een domeinnaam mag registreren? En dan met zijn (inmiddels tot bedevaartsoord verheven) huisadres...?

WebBizz
10/03/03, 23:36
Hehe, de eerste single van Jamai moet nog uitkomen geloof ik maar de opname van Idols staat al op internet: Mod: Je moet het wel gaan zoeken, want linkjes kunnen wij hier niet accepteren :)

ProServe
11/03/03, 00:19
Origineel geplaatst door WebBizz
Overigens niet zo slim van Jim om die domeinnaam op z'n eigen adres te registreren, nu weet meteen iedereen waar hij woont...

Dit lijkt me meer het adres van het bedrijf van z'n vader (of ander familie lid). Zie ook KvK.nl