PDA

Bekijk Volledige Versie : ik zoek Perl/PHP programmeur



unlimited-xs
08/03/03, 17:18
Hallo,

Ik heb genoeg projecten die afgerond moeten worden, de ene moet zo snel mogelijk en de andere heeft geen haast. Of het in php (icm mysql) is of in perl, maakt niets uit.

Ik zoek iemand die veel weet van php en perl. Het liefst iemand die zich gratis aanbied. Maar als je geld voor ieder project wil, dan wil ik wel graag weten hoeveel het zou kosten.

Dank u,

RobbertC
08/03/03, 17:22
Ik ben een php scripter, en ik ben beschikbaar voor freelance opdrachten.

Helaas ben ik niet gratis. Als je me kunt vertellen (via mail of een prive bericht) wat de projecten inhouden, kan ik een offerte voor je maken.

unlimited-xs
08/03/03, 17:25
Ik heb je een prive bericht gestuurt.

Roel
08/03/03, 17:32
Mod edit:

Sorry, je zult eerst bij moeten dragen aan de community voordat je je diensten aan kunt bieden.

Ik zie dat je bij I-Magination kan Shr3d hier wel posten.

unlimited-xs
08/03/03, 17:44
Hoi, ik heb je net een prive bericht gestuurd!

Toon
10/03/03, 13:42
Ook ik heb wel ervaring met PERL en PHP. Indien je nog mensen nodig hebt voor PERL/PHP laat het maar weten, ik ben niet zo heel duur :)

WebBizz
10/03/03, 14:25
Is er iemand die ervaring heeft met het maken van een administratie / facturatie systeem?

unlimited-xs
10/03/03, 14:31
dat zoek ik ook :) dus die administratie lukt me een beetje met perl icm mysql, maar automatische facturatie?!? hoe moet dat?:P

Deimos
10/03/03, 14:59
Wat versta je onder "automatische" facturatie?? Automatische creditcard afschrijving? Automatische facturen sturen per mail. of of of...

unlimited-xs
10/03/03, 15:07
ja, automatisch factuur sturen per email

Deimos
10/03/03, 15:20
Dat is niet zo moeilijk, heb momenteel zelf een systeem ontwikkeld, dat facturen maakt in PHP. Dan is het automatische versturen niet meer zo'n probleem. Kwestie van het tijdelijk opslaan van de PDF en meesturen in de email.

unlimited-xs
10/03/03, 15:28
Zou je zo een systeem voor me in elkaar kunnen zetten dan? als ik je een template van mijn factuur geef...? gratis of voor geld... ik hoor wel van je ! ok?

Deimos
10/03/03, 15:37
Neem maar contact met me op, dan is er wle wat te regelen.