PDA

Bekijk Volledige Versie : zelfstandig verkopers



peku
08/03/03, 04:36
Binnenkort willen wij starten met de verkoop van hosting via zelfstandig verkopers / consultants.

Deze consultants komen bij bedrijven om daar hun telecom behoefte te bekijken en stellen tegelijkertijd onze producten voor. Voor elk verkocht en betaald product betalen wij een commissie.

Zijn er collega's die hier ervaring mee hebben en dit willen delen?

Zijn er punten waarop gelet moet worden ?

Wellicht heeft ieamndvoorbeeld contracten met resellers, zelfstanig verkopers??

thomas
08/03/03, 08:35
Dit bericht heeft/had geen toegevoegde waarde. Meer (weer) het naar voren schuiven van eigen produkten / diensten. Ik blijf niet waarschuwen mensen......


Gemodereerd door: Deimos

xs2
18/06/03, 02:54
Ik vindt het geen foute posting .. een vraag over de werkwijze in de categorie webhosting bedrijf. Maar ok.. ik ben de Mod hier niet ;)

Peku.. een paar tips:

- Zorg dat die extra producten niet teveel extra kosten en zeker niet teveel extra tijd vereisen (voor en na verkoop).

- Zorg voor professionele ondersteuning van je off-the-shelf producten zodat dit niet je gehele verkoop schaad

- Probeer nieuwe leveranciers eerst uit voor je ze massaal aanbied bij klanten.

- Zorg voor documentatie / reklame met gedeeld of eigen briefhoofd. Dit maakt je positie wat sterker als vertrouwd bemiddelaar/reseller van die off-the-shelf producten.

- Ga in zee met leveranciers die je snel en flexibel genoeg willen helpen. (blink blink ;)


En Thomans..? waarde en sales ;)

vdx
18/06/03, 12:48
xs2: beetje oude topics kicken ;)