PDA

Bekijk Volledige Versie : Datacenter in Amsterdam Zuidoost



Web123.nl
07/03/03, 11:26
Ik zag vandaag dat het Data Center van ING in Amsterdam Zuidoost te huur is. Waarschijnlijk gaat ING daar dus vertrekken.

Dus als je nog een eigen Data Center wilt beginnen... :-) :-)

thomas
07/03/03, 15:11
lol geef is URL en de naam van dat ding :)

Web123.nl
07/03/03, 15:28
Nou .. er hangt een HEEEL groot bord op de gevel.. heb geen URL voor je. Colliers NMS stond er bij, dat zal de verhuurder wel zijn.

michael
07/03/03, 16:38
Origineel geplaatst door thomas
lol geef is URL en de naam van dat ding :)

Beetje zoeken levert
http://riker.xpect.nl/colliers/FMPro?-token=33587&-db=coll_aanb.fp3&-format=aanb_resu.html&-sortfield=sort_opp&-error=aanb_erro.html&regio=Amsterdam%20Zuidoost/Southeast&-find als URL op..

Het orginele adres van het DC weet ik niet maar er is keus zat ;)

Web123.nl
07/03/03, 18:24
http://riker.xpect.nl/colliers/FMPro?-db=coll%5faanb.fp3&-format=aanb%5fdeta.html&-sortfield=sort%5fopp&regio=Amsterdam%20Zuidoost%2fSoutheast&-recid=85&-token=33587&-find=

Er staan plaatjes bij :)

michael
07/03/03, 18:39
Je hebt dan wel genoeg ruimte om je auto te parkeren

Web123.nl
07/03/03, 19:26
Er staat bij dat er ook kantoorruimte is. Daarvoor zijn die parkeerplaatsen dan denk ik.

Ijsbox
07/03/03, 19:31
Origineel geplaatst door michael
Je hebt dan wel genoeg ruimte om je auto te parkeren

Ach 5000m2 en 80 parkeerplaatsen is dus 1 auto per 62,5 meter..... valt toch best mee?

Jammer trouwens dat ze er niet bij schrijven of er al ducts liggen naar andere locaties (ams-ix sites ofzow)

WebBizz
07/03/03, 23:20
Weet iemand waar luchtfoto's te zijn waarop bijvoorbeeld Redbus, GlobalSwitch, TeleCity e.d. te zien zijn?

thomas
08/03/03, 02:25
Origineel geplaatst door WebBizz
Weet iemand waar luchtfoto's te zijn waarop bijvoorbeeld Redbus, GlobalSwitch, TeleCity e.d. te zien zijn?

lol voor GS ga je groote foto nodig hebben :)

michel
02/04/03, 22:18
Wat moet een dergelijk datacenter eigenlijk kosten?????

superior-is
02/04/03, 22:39
Ja haha, dat ligt een beetje aan wat je wensen/eisen zijn. :) Maar zorg in ieder geval voor een grote zak met geld.

michel
03/04/03, 13:57
ja precies dat kost miljoenen.
en ja de groei is er nu ook eve uit dus het duurt wel eve voordat je al die SPACE gevuld heb.
Maar ik hoor verhalen dat er een aantal datacenters zijn die bijna gaan omvallen.

We Dare
03/04/03, 14:52
Origineel geplaatst door michel
ja precies dat kost miljoenen.
en ja de groei is er nu ook eve uit dus het duurt wel eve voordat je al die SPACE gevuld heb.
Maar ik hoor verhalen dat er een aantal datacenters zijn die bijna gaan omvallen.

Die verhalen hoor ik ook al wat langer, dat is natuurlijk ook niet zo verwonderlijk als je ziet hoeveel datacenters zo goed als leeg staan.
Ik denk niet dat ze dit leegstaande datacenter snel verhuurd zullen krijgen.

eXite
03/04/03, 15:14
Tja, moeten ze de prijzen maar niet zo belachelijk hoog maken. Nederland heeft niet eens een centrale ligging t.o.v. de wereld, dus waarom dan zo takke duur aanbieden? Dat is omdat de datacenters onderhouden moeten worden etc. Maar omdat het zo takke duur is in NL kopen veel mensen het liever in USA, dus moet de prijs voor NL hosting nog meer omhoog omdat er maar weinig klanten zijn en toch moet er evenveel betaald worden..vervolgens wordt het nog duurder en verliezen ze klanten en dan wordt het weer duurder en ga zo maar door :D

thomas
03/04/03, 15:18
lol dat is bullshit, nederland is niet duur het is een van de goedkoopste (te goedkoop misschien?). Trouwens waarom naar US gaan als je eigen ruimte hebt.

superior-is
03/04/03, 15:53
Inderdaad :)

We Dare
03/04/03, 15:54
Origineel geplaatst door eXite
Tja, moeten ze de prijzen maar niet zo belachelijk hoog maken. Nederland heeft niet eens een centrale ligging t.o.v. de wereld, dus waarom dan zo takke duur aanbieden? Dat is omdat de datacenters onderhouden moeten worden etc. Maar omdat het zo takke duur is in NL kopen veel mensen het liever in USA, dus moet de prijs voor NL hosting nog meer omhoog omdat er maar weinig klanten zijn en toch moet er evenveel betaald worden..vervolgens wordt het nog duurder en verliezen ze klanten en dan wordt het weer duurder en ga zo maar door :D

NL is helemaal niet duur..... tenminste als je een beetje goed rondkijkt.
Je hebt alleen in de USA van die megabedrijven die bandbreedte per honderden mbits inkopen en zodoende de prijs per mbit erg laag kunnen maken.
Dat heb je 'nog' niet in NL maar qua m2 ruimte is NL zeker niet duur.