PDA

Bekijk Volledige Versie : 19" kast 2 - 5 - 10 mbit.



DennisP
06/03/03, 14:26
Op navolging heb ik hier een andere aanbieding liggen.

19" kast 47U hoog, 1 meter diep.
Dual Power Feed.
24/7 toegang zonder extra kosten.
Colocation op globalswitch.
Een dubbele 100Base-T verbinding.

inclusief 2 mbit 850 euro per maand.
inclusief 5 mbit 1100 euro per maand.
inclusief 10 mbit 1500 euro per maand.

Is op het netwerk en de ruimte van NetHolding.

De prijzen zijn ex btw en bij bursten boven de afgesproken mbit's gelden staffels die in de offerte worden meegeleverd.

We Dare
06/03/03, 19:07
Je bent duurder geworden :)
Blijft nog steeds een mooie aanbieding, ik zal morgen een Rotterdams alternatief als aanbieding er bij zetten.
Trouwens 1 meter diepe kasten ? 60x100 ?
Welk merk kast gebruiken jullie ?

DennisP
06/03/03, 19:53
We gebruiken ritals... Een klant van ons had plaatjes geschoten van de ruimte toen we aan het opbouwen waren. Ik ben het ff zoeken :) Volgende post dus :)

DennisP
06/03/03, 20:04
http://www.dpnet.nl/netholdingcabinets.jpg

Dat is de url naar onze cabinetten :) We bieden ook nog oudere aan, maar dat is iets waar ik persoonlijk vanaf wil. Dat zijn gellukkig wel rital racks. Want ik ken genoeg providers die minkels gebruiken maar in vergelijking met rital is dat maar zwakke troep :)

[Elwin]
06/03/03, 20:09
idd rital rules the world :)

Ijsbox
06/03/03, 20:41
Origineel geplaatst door DennisP
(...)Dat zijn gellukkig wel rital racks. Want ik ken genoeg providers die minkels gebruiken maar in vergelijking met rital is dat maar zwakke troep :)

uhm ik heb zelf een colocated server die in een minkels rack hangt, vond t best een degelijk geheel, wat is er zo gammel aan??

[Elwin]
06/03/03, 20:55
Origineel geplaatst door Ijsbox


uhm ik heb zelf een colocated server die in een minkels rack hangt, vond t best een degelijk geheel, wat is er zo gammel aan??

ik zou zeggen zet je server is in een rital kast en je merkt het verschil :D

DennisP
06/03/03, 21:41
De bevestiging beugels van een minkels zijn zoveel zwakker dan die van een rital.

Dat is het probleem wat ik ermee heb.

We Dare
06/03/03, 22:14
Yep Rittal is da magic word :)
't kost wat meer maar dan heb je ook wat.
Wij gebruiken over het algemeen 60x80 en 60x90 dus het viel mij op dat jullie 60x100 gebruiken.... toch maar eens ff in het (bijzonder dikke) Rittal boek kijken.