PDA

Bekijk Volledige Versie : server voor 3 maanden incl 150 GB per maand



Jrstarts
03/03/03, 15:39
omdat ik ben overgestapt op een andere server heb ik nog een dedicated raq4 voor 3 maanden in de aanbieding.
aansluiting 100mbit, dataverkeer 150 GB per maand.
server is 100% up2date alle patches zijn geïnstalleerd + portsentry, ipchains en chkrootkit. Makkelijk beheer via webinterface, ondersteuning van mysql, asp, FrontPage Server Extensions, php, ssl, ssh, anoftp, ssi, cgi, webmail, apop, pop3, ftp, dns...
server direct klaar voor gebruik.

Omdat het zonde zou zijn als de server verder niet meer gebruikt zou worden mag deze voor een kleine vergoeding gebruikt worden, je krijgt dan het root password + ip en hebt zo het beheer over de hele server.

als er iemand interesse heeft stuur even een email aan bob.online@hccnet.nl vertel daarbij ook even wat je met de server van plan bent.

WebBizz
03/03/03, 16:33
Ik denk niet dat er mensen zijn die voor drie maanden een dedicated server willen huren... is wel een erg korte looptijd.

Wezz6400
03/03/03, 16:42
Denk het ook, maar dat hangt natuurlijk af hoe hoog die kleine vergoeding is. :)

cridea
03/03/03, 16:52
Als je een raq overweegt en goedkoop een testmachine zoekt is dit natuurlijk een uitkomst.

beetle
03/03/03, 20:07
Misschien als de in de overweging zit zelf een ded. server te nemen, maar nog niet zeker weet????? zoiets heb ik tenminste, wil het liefst dedicated, heb nu een reseller account, om ff te testen