PDA

Bekijk Volledige Versie : Computools.be



alpenszene
01/03/03, 21:21
Hoe goed is computools?

ik zag net dat ze be domeinen registreren voor 8.50!

Zitten er nog extra kosten aan verbonden (verhuizingen, overdracht, eigen dns enz)?

Hoe is het control panel en hoe snel zijn ze?

WebBizz
01/03/03, 21:44
Prima. Eigen DNS kost niets extra's. Formulier invullen voor registratie, submitten en twee minuten later zie je in de whois van dns.be dat de domeinnaam is geregistreerd. Gaat erg snel. Verhuizing kost net zo veel als een nieuwe registratie. Overdracht weet ik niet. Ik weet ook niet hoe je eventuele gegevens moet wijzigen en of daar extra kosten aan verbonden zijn. Registraties gaan in ieder geval prima. Ze praten en schrijven Nederlands en hebben een rekening in NL zodat je geen geld naar het buitenland hoeft over te maken. Ze staan echter wel zelf vermeld als technical agent contact, dat vind ik zelf wat minder.

tom
02/03/03, 17:53
Een agent die de COC ondertekend, moet bij technical agent contact altijd zijn gegevens vermelden d8 ik

Heb met Computools ook goede ervaringen en het technical agent contact moet je er maar bijpakken voor die prijs :-)

8.50€, goedkoper zal je niet in belgie vinden

Een overdracht(trade-domain) is dezelfde prijs, alleen moet je daarvoor nog mailen.

Ijsbox
03/03/03, 11:23
computools lijkt mij een erg goede partner alleen dat tech contact.... heeft iemand wel eens aan computools gevraagd of ze dit willen/kunnen veranderen?

De toko waar ik nu .be registreer laat mij wel zelf tech contact zijn...

WebBizz
03/03/03, 12:31
Net gevraagd, voortaan zijn we zelf ook agent technical contact :D

Web123.nl
03/03/03, 23:04
CompuTools: Heb ik goede ervaringen mee.
www.web123.be :) (site is nog niet online hoor.. )