PDA

Bekijk Volledige Versie : MySQL probleem



Herbert
28/02/03, 00:20
Ik heb een probleem met één beplaade gebruiker die Nuke gebruikt op mijn server.
Bij het laden van de site blijft eerst het beeld een geruime tijd stilstaan zonder dat er text tevoorschijn komt, pas na een tijdje komt de site tevoorschijn.
Ik heb alle tables en fields gecontroleerd en geoptimaliseerd maar dit mocht niet baten.
Ook heb ik een nieuwe database aangemaakt en de data daarin gezet maar dat liep ook voor geen meter.
Ik wil die gebruiker graag helpen maar ik zou niet weten waar ergens die rotte regel in zijn database zit en hoe ik dat kan vinden.
Indien de site geladen is dan loopt alles wel snel ook de connectie met zijn database.
Het gaat om deze site: http://verwijderd
p/s het is geen reklame voor die site, zodra het probleem is opgelost haal ik de link weg!

Herbert

clesoft
28/02/03, 06:24
Kan zonder problemen deze website bereiken, zonder "pauze".

Web123.nl
28/02/03, 07:11
Werkt ook prima bij mij.

Domenico
28/02/03, 09:54
Het probleem ligt niet in je database maar bij de externe informatie die nuke moet ophalen bij het laden van de pagina. Dus de blokken met nieuws en andere dingen die hij moet ophalen van andere sites.

De pagina verschijnt pas in zijn geheel als alle externe informatie in het geheugen geladen is wat soms en voor de ene wat langer duurt dan voor de andere persoon.

Ik neem aan dat ik verder niets hoef uit te leggen hier over. :)

Als er geen externe informatie moet worden opgehaald kan het in dit geval ook aan de shoutbox en of nl.nu liggen.

Probeer het eens ZONDER de shout box (MySQL traag?) en probeer ook eens de ECHTE link dus niet de forward link die nu gebruikt wordt.

Herbert
28/02/03, 19:18
Hoi,
iedereen bedanklt voor het antwoorden..
Ik heb deze topic doorgestuurd naar de beheerder van de website.
Herbert