PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat raden jullie aan voor deze specs.



xtentic
24/02/03, 20:16
Ik heb een website waar je hashes voor kazaa kan downloaden en wil deze nu op een .nl domein plaatsen want de hoster die ik heb is extreem sloom

Ik heb enkele bedrijven aangeschreven per email waaronder
Redroses,
Nederhost,
Site-hosting (be)
Freerider
Digitalus

Maar kan zelf geen beslissing nemen, wat raden jullie aan.

PHP (laatste versie) (mode maakt niet uit)
MySQL (""), minimaal 100 connecties p/s.
GD Library ("")
Min. 10mb space
Min. 10-20gb bandwidth
httaccess
en als laatste een extreem snelle connectie :P

Wie weet welke ik moet kiezen, echt ik zit hier al 2 weken op te spacen :X help!

superior-is
24/02/03, 20:21
Ik ken geen een van die genoemde bedrijven -- misschien even de urls erbij plaatsen?

xtentic
24/02/03, 20:28
Url is het zelfde maar dan .nl of .be ;)

als jullie een andere beter vinden mogen jullie deze natuurlijk met eventuele uitleg neerposten.

hvr1985
24/02/03, 20:53
Uit het rijtje ken ik maar 1 bedrijf en dat is Digitalus. Neem maar van mij aan, dat dat echt het allerlaatste bedrijf is waar je je website moet hosten!! Een snelle connectie hebben ze niet, aangezien hun servers in Amerika staan. De service is echt waardeloos. E-mails worden niet beantwoord, enz. Het kan gebeuren dat de servers zomaar ineens 2 weken lang offline zijn omdat er "werkzaamheden" aan de servers zijn. Dit alles gebeurt zonder de klant eerst in te lichten. Het is het meest waardeloze webhostingbedrijf dat ik ooit tegen gekomen ben.

WebBizz
24/02/03, 21:01
Digitalus staat inderdaad niet als snel en klantvriendelijk bekend...

RayManZ
02/03/03, 21:10
ik zit ook bij site-hosting.be met een fansite en hijs bagger traag... en ze resellen volgens mij van mijn-host.com

xtentic
02/03/03, 21:28
Ok dan geen digitalus, heb net informatie van mainswitch.com gekregen, wat vinden jullie daarvan?

Tweakhost
03/03/03, 04:46
Mod note (by deimos): zullen we het netjes houden?

xtentic
03/03/03, 07:33
argh... baaluh :{

WebBizz
03/03/03, 09:27
Kies een goede, kwalitatieve provider, in plaats van een stel van die goedkopere waar je over het algemeen alleen negatieve verhalen over hoort. Kijk bijvoorbeeld eens naar de pakketten van Widexs. Snelle servers, veel dataverkeer inbegrepen en de databases staan op een aparte server die niets anders doet dan databases hosten.

Speedesign
07/03/03, 16:55
Origineel geplaatst door hvr1985
Uit het rijtje ken ik maar 1 bedrijf en dat is Digitalus. Neem maar van mij aan, dat dat echt het allerlaatste bedrijf is waar je je website moet hosten!! Een snelle connectie hebben ze niet, aangezien hun servers in Amerika staan. De service is echt waardeloos. E-mails worden niet beantwoord, enz. Het kan gebeuren dat de servers zomaar ineens 2 weken lang offline zijn omdat er "werkzaamheden" aan de servers zijn. Dit alles gebeurt zonder de klant eerst in te lichten. Het is het meest waardeloze webhostingbedrijf dat ik ooit tegen gekomen ben.

Servers in Amerika zijn niet altijd traag, de tijd die nodig is voor de data om de Atlantische oceaan over te steken is minder dan 0,001 seconden. Het probleem zal bij de server zelf liggen ofwel hebben ze een datacenter met een trage connectie...

eXite
30/03/03, 19:15
Beste xcentic,

hetgeen wat jij aan content op je site wil zetten is volledig legaal en je kunt dan ook bij iedere willekeurige host die je maar zou willen terrecht.

Ik raad je aan om het bij de mid-range hosts te zoeken. Dus niet de grotere ISP's zoals Ladot (http://www.ladot.nl) en WideXS (http://www.widexs.nl/) aangezien die vaak erg onvoordelig zijn voor particulieren. De low-range hosts zoals Digitalus (http://www.digitalus.nl/) zijn in principe gericht op de particulieren en stemmen zich daar in prijs dan ook op af. Het enige nadeel is dat je voor deze prijs natuurlijk ook minder waren krijgt. De midrange hosts (Vevida (http://www.vevida.nl/), Protagonist (http://www.protagonist.nl/), FutureFlex (http://hosting.futureflex.nl/), Gigex (http://www.gigex-hosting.com) etc etc.) bieden jou waarschijnlijk allen een goede oplossing aan.

Toch is een datalimiet van 20gb vaak niet inbegrepen in de standaardpakketten dus mail nog eens wat rond, vraag wat de hosts jou te bieden hebben, wat ze kosten etc. etc.

Van die gegevens kun je uiteindelijk een mooi overzicht maken en dan is je keuze snel gemaakt.

Als je geen zin hebt om een overzicht te maken (wat ik me enigsinds kan voorstellen) dan kun je even een kijkje nemen op http://www.webhosters.nl/ . Daar vind je een compleet overzicht van virituele hosting aanbieders en wat ze precies te bieden hebben.

Succes!

Dennis
01/04/03, 14:45
Origineel geplaatst door RayManZ
ik zit ook bij site-hosting.be met een fansite en hijs bagger traag... en ze resellen volgens mij van mijn-host.com Ze zaten eerst bij :: www.for-hosting.com
EDIT: nu nog

Ik denk dat jij moeten zoeken tussen hosts als:
BlueYellow.nl
Protagonist.nl
Citus.nl

Ga aub niet naar:
Digitalus.nl
Site-hosting.be

Dreas
11/04/03, 16:34
Ik zou persoonlijk die hosts vragen om een file van zo'n 1 MB te mogen downloaden. Hiermee kan je niet de response meten maar vaak is dit wel een goede indicatie van de kwaliteit van de verbinding. Hosts in Amerika zou ik altijd vermijden. Theoretisch gezien zou de verbinding inderdaad weinig uit mogen maken maar in de praktijk blijkt er toch een hele andere handelscultuur te zijn i.v.g.m. bedrijven in Europa. Dit dan vooral op het gebied van service, kwaliteit en de afhandeling van bepaalde problemen. Indien kosten laag moeten blijven en het dataverkeer/schijfgebruik hoog ligt is Amerika wel een goed alternatief. Dit lijkt me in jouw geval echter niet optimaal. De hosts die je weergeeft heb ik helaas geen ervaring mee.

Dennis
11/04/03, 16:36
Spam in non-advertentie forum :(

Dreas
11/04/03, 16:58
Als we dan toch reclame aan het maken zijn ;)

http://www.eserver.nl/test.zip

WebBizz
11/04/03, 17:02
1MB is een beetje weinig vind ik. Verder wordt er om een aanbeveling/advies gevraagd door de OP, niet om reclame...

superior-is
12/04/03, 10:36
Dubbel inderdaad. Daarbij is zelfs een 10MB bin file op onze lijn zo binnen.

remcos
12/04/03, 10:50
Als ik jou was, zou ik Site-hosting.be nemen, je hebt online phpmyadmin, je kan alles makkelijk zelf, zelf error pagina's, enz.. Ik zit er zelf ook bij, en het is helemaal niet traag, het is juist super snel.. Ik zou wel jullie wat willen laten zien hoe snel het is, maar dat zien ze, of jullie natuurlijk weer onder sitetjek..

Site-hosting.be is echt het allersnelste, aller goedkoopste, en gewon de beste!

superior-is
12/04/03, 12:05
Je zou bijna zeggen dat je site-hosting.be aandelen hebt. :)

Deimos
12/04/03, 13:39
Origineel geplaatst door remcos
Als ik jou was, zou ik Site-blaat.be nemen, je hebt online phpmyadmin, je kan alles makkelijk zelf, zelf error pagina's, enz.. Dit kan bij de meeste webbhosts.


Ik zit er zelf ook bij, en het is helemaal niet traag, het is juist super snel.. Ik zou wel jullie wat willen laten zien hoe snel het is, maar dat zien ze, of jullie natuurlijk weer onder sitetjek..

Site-hosting.be is echt het allersnelste, aller goedkoopste, en gewon de beste! Als het zo goed is, waarom draait scriptblaster.nl dan op een NL server van d-creations en site-blaat.be ergens op een VS servertje??

xman
13/04/03, 11:19
Mischien kan je eens www.alphamega.nl bekijken. www.mijnhomepage.nl geeft ze goede recenties. Ik heb het settled for life paket, en dat is denk ik wat u nodig heeft. en het is niet zo duur.

xman

Revoal
13/04/03, 12:53
Origineel geplaatst door Speedesign


Servers in Amerika zijn niet altijd traag, de tijd die nodig is voor de data om de Atlantische oceaan over te steken is minder dan 0,001 seconden. Het probleem zal bij de server zelf liggen ofwel hebben ze een datacenter met een trage connectie...

Dat lijkt me knap. Dan zouden, uitgaande van lichtsnelheid icm jouw 0,001 seconden, de lijnen over de Atlantische oceaan max 300 km in lengte zijn

M-BahZ
13/04/03, 16:25
Op internet gaat alles sneller.
Zelfs natuurwetten gelden niet meer.

Althans, dit deden veel mensen je toch geloven ergens in 2000 en zo ;)

Revoal
13/04/03, 16:31
idd


En blijkbaar geloven sommigen hier nog heilig in :)

ProServe
13/04/03, 20:49
Origineel geplaatst door Speedesign


Servers in Amerika zijn niet altijd traag, de tijd die nodig is voor de data om de Atlantische oceaan over te steken is minder dan 0,001 seconden. Het probleem zal bij de server zelf liggen ofwel hebben ze een datacenter met een trage connectie...

1ms naar amerika? Zo, degene die dat uit gaat vinden gaat veeeeeeeeeeeeel geld verdienen. Even voor de goede orde, je bent minimaal +-80ms kwijt om die grote plas over te steken. Sneller KAN het gewoon niet.

DennisP
14/04/03, 17:54
[Peter pest modus]

bash-2.05# ping -s so-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net
PING so-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net: 56 data bytes
64 bytes from so-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net (209.244.17.78): icmp_seq=0. time=74. ms
64 bytes from so-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net (209.244.17.78): icmp_seq=1. time=74. ms
64 bytes from so-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net (209.244.17.78): icmp_seq=2. time=74. ms
64 bytes from so-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net (209.244.17.78): icmp_seq=3. time=74. ms
64 bytes from so-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net (209.244.17.78): icmp_seq=4. time=74. ms

----so-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net PING Statistics----
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip (ms) min/avg/max = 74/74/74

[/Peter pest modus]

74 MS :)

Revoal
14/04/03, 18:38
Klopt, in principe kan je in 70 tot 75 ms letterlijk de andere kant van de wereld halen, dus de US kan nog wel in minder. 1ms is echter, volgens de tot nu toe bekende natuurkundige grenzen aan snelheid, onmogelijk ;)

QB-man
03/05/03, 16:00
Digitalus is goedkoop, niet duur, en heeft toch vrij snelle feedback...

ik had dat best als mijn bedrijfje willen hebben...

xman
05/05/03, 22:32
Als u wel tegen engelse sites kan heb ik er een:
freehosting.rbftpnetworks.com :
Perl Mysql
RAW logs
Supersnelle support
Unlimited Bandbreedte
Unlimited MB HOSTING
Geen popups en Ad's
Prijs: ,uhh gratis!