PDA

Bekijk Volledige Versie : Eigenwijze gebruiker :)



Herbert
23/02/03, 11:46
Na 2 jaar ben ik eindelijk zover dat gebruikers een homepage bij mij kunnen aanvragen met bijna alles wat je maar bedenken kunt..
(php/mysql/webmail/pop3/cgi etc.. etc..)
Verder ben ik weken druk geweest om scripts te maken voor mijn server waaronder: aanvraag/inlog/prive pagina's en nog veel meer.
Nu zag ik opeens dat een user domain namen wil gaan registreren via mijn server waar ik opzich niet zoveel problemen mee heb.
Maar die user denkt dat hij partner van me is of kan worden.
Via een subdomain probeert hij alle aanvraag/inlog scripts te linken wat dus niet kan omdat ik alles invoer in MySQL
Nu denkt die user dat ik mijn scripts aan hem ga geven - Noway :)

Maar ik had hem al verteld dat ik altijd nog zelf bepaal wie ik toelaat of niet, hij schijnt een bord voor de kop te hebben.
Verder zit hij me overal aan te melden op websites/zoekmachinnes etc..
Opzich ook niet verkeerd maar wat heb ik ernaan?

Hoe ga je daar nu mee om?
Gewoon die user verwijderen denk ik..

Herbert

almar
23/02/03, 12:51
Mmm,

Altijd netjes blijven, gewoon zeggen waar het op staat, zonder omwegen. Iets in de trend van:

bla bla bla bla bla, maar ik stel voor dat je hiermee stopt, aangezien wij zelf zorgdragen voor ons marketing- en communicatiebeleid, is het aan ons om te bepalen waar wij wel en niet 'gelist' willen worden.

Bij deze dan ook het laatste verzoek om te stoppen met de eerder genoemde activiteiten. Mocht het onverhoopt toch nog voorkomen dan blablablbalbla account deactiveren.

Met vriendelijke groet,

--

Groet,

Almar