PDA

Bekijk Volledige Versie : Cobalt Raq4 Server Management naar de bliksem



JCK
01/10/02, 16:42
We hebben een Cobalt Raq4. Deze heb ik ge-update met de patches van de cobalt site. Tijdens dit updaten zijn de plaatjes uit het menu van System Management verdwenen. Ze staan volgens mij verkeerd in de bron. Zo staan ze erin:
IMG SRC="/.cobalt/images/a_administrator_but_off
terwijl het dit moet zijn:
IMG SRC="/.cobalt/images/a_administrator_but_off.gif.en

Heeft iemand een idee hoe dit gekomen kan zijn? En hoe ik het fix? Zou het iets met rechten kunnen zijn?

ProServe
03/10/02, 11:00
Er zijn meerdere oorzaken van dit probleem, de meest voorkomende is dat de taalinstelling van je browser niet op us-english staat.

Waarschijnlijk als je dat aangepast hebt het helemaal weer werkt.

superior-is
03/10/02, 23:25
Was dat niet vroeger het geval bij de RAQ3?

Probeer anders te zoeken op de volgende locatie: http://supportforum.sun.com/cobalt/

lacanau
13/10/02, 17:51
Maar je kunt toch ook uninstall draaien om de patch weer te verwijderen. Volgens mij wachten veel cobaltgebruikers even bij het installeren van nieuwe patches of ze wel goed werken....

babak
30/10/02, 21:08
Hier heb je een link naar zo een pkg.

http://cobalt-aid2.lindist.dk/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewsdownload&sid=9


Er staat ook wat info erbij. Ik heb hem zelf niet uit geprobeerd, dus het is je eigen risico ;)


Description: This script has been tested on RaQ4 and RaQ3 only. It should work on RaQ2 also, though... The purpose of this script is to rebuild the /usr/admserv/html/.cobalt/siteManage directory if for some reason it's been corrupted. It's also great when you are migrating sites from one machine to another. It gathers a list of all sites from /home and processes these into the siteManage interface. Hope you like it. ;)
Version: Filesize: 4.93 Kb
Added on: 09-Oct-2000 Downloads: 137

Domenico
31/10/02, 01:31
Ik denk dat je hiermee wel een eind in de goede richting zal komen.
Goede tip babak! ;)