PDA

Bekijk Volledige Versie : [Sitecheck] www.hid.nl



BlueLagoon
01/10/02, 11:47
Weet niet of het verstandig is mijn website te laten controleren door concurenten :) , maar misschien hebben jullie toch nog handige tips voor mij.
Ik verwacht stevige kritiek, dus hou je vooral niet in :)

http://www.hid.nl

Alvast bedankt!

hvr1985
01/10/02, 17:09
Een webhosting-/webdesignbedrijf heeft over het algemeen geen echte vaste bezoekers. Dus die poll zou ik weghalen. Verder vind ik de prijzen van de webhosting wel heel erg hoog.

BlueLagoon
01/10/02, 17:48
Dat van die poll betwijfel ik... het hoeven toch geen vaste bezoekers te zijn, om te kunnen stemmen? Ik denk juist dat de mensen die op de site komen, veelal op zoek zijn naar een webdesignbureau / webhostingbureau en over de meeste relevante zaken wel een mening hebben. Al was de poll enkel en alleen maar om mogelijkheden van interactie te tonen. Maar ik zal er zeker nog wat langer over nadenken.

Over de hosting, daar ben ik van op de hoogte. Allereerst, host ik niet zelf, maar ben ik een zogenaamde "reseller". Ten tweede wil ik de klant een totaalpakket aanbieden: zoveel mogelijk internet gerelateerde diensten onder 1 dak, en dat mag een meerprijs hebben.

Het is dus niet dat ik dit goedkoop vind, maar door mijn resellerstatus zal ik de prijzen wat hoger moeten houden dan een "echt" webhostingbedrijf om er nog een redelijke winstmarge uit te halen. Mijn webhosting klantenbestand is (jammer genoeg) nog te laag om uit te kijken naar een eigen server, om zo de kosten te drukken.

In ieder geval bedankt voor je reaktie!

Zijn er ook mensen die over de website zelf op/aanmerkingen hebben, of die een mening hebben over wat je maximaal kan vragen voor een dergelijk webhostingpakket?

Alvast bedankt!

hvr1985
01/10/02, 18:30
- Sorry, dit is pure spam :) -
Robbert

BlueLagoon
07/10/02, 15:03
Zijn er nog mensen die op- / aanmerkingen hebben over de website zelf? Dan hoor ik dit graag! :)

Bedankt!

Shr3d
11/02/03, 08:53
Ik zal er eens even naar kijken.

Hmm..hij ziet er wel leuk uit.

Misschien kun je in de header een nadruk terug laten komen, of een duidelijk bedrijfslogo (heb je dat wel?)
Het menu in de header mag ook wel wat mooier.

Zet je site trouwens eens align="center" dat lijkt me er veel leuker uitzien.

Persoonlijk zou ik in de footer niks doen, maar het ziet er toch aardig uit.

Verder kan ik niets bedenken.

[Elwin]
14/02/03, 10:20
Ik zou ook de Kvk en je BTW gegevens op de site zetten. Dit geeft mensen meestal wel een goed gevoel.

cridea
14/02/03, 10:41
Ik vind het rechtsboven wat rommelig, met al die plaatjes.

Verder zou ik die scrollbar ligtblauw maken ipv grijs.

De wereldbol lijkt er een beetje zo ingeplakt, omdat de blauw en geeltinten net iets anders zijn dan de rest van de site.

Dat zijn mijn eerste opmerkingen na 10 seconden kijken.

Misschien dat ik later nog eens post als ik tijd heb om het wat uitgebreider te bekijken.