PDA

Bekijk Volledige Versie : Scholier zijn en toch een eigen ICT bedrijf hebben



StarInternet
22/09/02, 13:02
Ik heb deze topic geopent omdat ik wil weten of er veel scholieren zijn die in de ICT zitten {eigen bedrijf}.
En vinden jullie deze {bij}baan kranteloop baan ?

Ik ben zelf nog een VMBO Scholier en heb tussen door een ICT bedrijf, wij bieden van webhosting tot complete content manangers.

Ja, 16 jarig iemand kan getekend machtigt zijn!

Bij mijn gaat school voor, daarna de klanten daarna het bedrijf.
Hebben jullie ook service contracten lopen? of zijn jullie resellers?

StarInternet
22/09/02, 22:03
Ik zeg hier even bij dat ik 15 jaar ben, het bedrijf die met mijn samenwerkt heeft wel oudere werknemers :-)

BlueLagoon
24/09/02, 10:33
Ook ik kon het niet laten :) Ben begonnen toen ik net 17 was, en het loopt nog steeds als een trein... Volg op dit moment HIO aan de Hogeschool te Rotterdam... besteed niets uit, doe alles zelf... en dat moet ik mezelf toch nog eens af leren :)

babak
21/10/02, 02:45
Origineel geplaatst door BlueLagoon
en dat moet ik mezelf toch nog eens af leren :)


Ik ook :D

BeDesign
21/01/03, 23:38
Ik ben er ook een maand geleden mee begonnen, maar hoofdzakelijk omdat ik al enkele sites had gemaakt en ik deze samen wou hosten. Reseller account genomen en voila..

Ik heb een vraagje, hoe doen jullie het om geld te innen ? gebruiken jullie een payment processor (credit cards) ? want daar ben ik nog niet helemaal aan uit..

StarInternet
21/01/03, 23:48
Origineel geplaatst door BeDesign
Ik heb een vraagje, hoe doen jullie het om geld te innen ? gebruiken jullie een payment processor (credit cards) ? want daar ben ik nog niet helemaal aan uit..
Ik stuur gewoon een factuur.
En buitenlandse klanten (buiten EU) bestelen via een creditcard maatschapij

BeDesign
22/01/03, 00:07
site in den tijd nog gratis gemaakt voor een hockey-club, staat nog op een server van easyhost,
mijn eerste php site, altijd leuk om te proberen :)

Toon
22/01/03, 10:57