PDA

Bekijk Volledige Versie : chat apps



paulpolo68
03/02/20, 12:24
Chat apps

Beste,

Wat zijn goeie chat apps..? We gebruiken nu Freshdesk op onze site(s), maar er zijn een paar details die me niet aanstaan.

Een klant van ons gebruikt Crips en nog weer anderen, maar heeft iemand ervaring met een hele goeie chat app..?

Yourwebhoster
03/02/20, 13:37
Gebruik je Freshdesk alleen voor de chat? Zoja, dan kan je kijken naar tawk.io. Maar je kan ook eerst even goed zitten en een requirements lijst maken. Wij zijn voor een klant en ons zelf bezig om een alternatief voor Kayako te zoeken. Dat laatste klonk goed, maar in de praktijk werkt het systeem niet heel lekker en wordt je vaak uitgelogd.

paulpolo68
03/02/20, 14:25
we gebruiken ticket en chat en over het algemeen is het heel compleet. maar niet 100%.. nou is dat vrijwel nooit mogelijk :-)
misschien is zelf bouwen idd beter

bhosted
06/02/20, 09:31
Zelf gebruiken we momenteel Trengo en Zendesk. Trengo vanwege de Whatsapp business ondersteuning, Zendesk nog voor de e-mail afhandeling. Dat laatste willen we ook in Trengo gaan onderbrengen, want Zendesk mist gewoon een aantal dingen waar we niet zo blij van worden op de helpdesk.

De chat app vindt ik bij Trengo erg goed. Kan je ook kiezen voor verschillende kanalen: Web chat, e-Mail, Facebook, Whatsapp, Twitter, Telegram en nog vele anderen. De widget geeft je ook de mogelijkheid om de vraag per mail te laten stellen als er niet binnen een bepaalde tijd gereageerd wordt.

Arieh
06/02/20, 14:53
Ik zie overal intercom gebruikt worden. Volgens mij wel prijzig.

Tuxis_IE
06/02/20, 16:38
Ik vroeg mij af waarom er niet gewoon een XMPP client is die je op je site kan zetten.

heZzLe
14/02/20, 00:21
Wij gebruiken Tidio; erg prettig en makkelijk in gebruik. Ook fijn dat er een app voor IOS en Android is....

Yourwebhoster
14/02/20, 15:18
Zelf gebruiken we momenteel Trengo en Zendesk. Trengo vanwege de Whatsapp business ondersteuning, Zendesk nog voor de e-mail afhandeling. Dat laatste willen we ook in Trengo gaan onderbrengen, want Zendesk mist gewoon een aantal dingen waar we niet zo blij van worden op de helpdesk.

De chat app vindt ik bij Trengo erg goed. Kan je ook kiezen voor verschillende kanalen: Web chat, e-Mail, Facebook, Whatsapp, Twitter, Telegram en nog vele anderen. De widget geeft je ook de mogelijkheid om de vraag per mail te laten stellen als er niet binnen een bepaalde tijd gereageerd wordt.

Hebben klanten bij jullie inzicht in de communicatie? Klanten kunnen bij ons tickets e.d. inzien. Echter mist een online omgeving waar de communicatie met de klant inzichtelijk is voor de klant zelf. Erg jammer.

- - - Updated - - -
paulpolo68 Als ik vragen mag, welke problemen ervaar je met Freshdesk?

srf0611
19/02/20, 18:10
Ik zie inderdaad ook overal Intercom gebruikt worden. Ook steeds meer bij hostingbedrijven.

Tuxis_IE
20/02/20, 09:43
Denken we wel een beetje aan de privacy? Iets met AVG en persoonsgegevens opslaan bij derden..

hoasted
20/02/20, 13:00
Helpscout heeft tegenwoordig ook een live chat functionaliteit. Intercom erg duur meer een CRM / lifecycle systeem dan enkel chat.

ronaldvanhoeven
26/02/20, 13:23
Ik gebruik Zopim. Ook goed om te tracken waar de bezoeker zich op jouw site bevind

Marin
26/02/20, 21:55
Zijn er ook systemen die bijvoorbeeld met Teams integreren?

bibawa
26/02/20, 22:34
Ik gebruik Zopim. Ook goed om te tracken waar de bezoeker zich op jouw site bevindben ik ook aan het zoeken.. Nog niets gevonden allessinds