PDA

Bekijk Volledige Versie : Zelden ben ik zo een host tegengekomen!



100MDC
18/01/20, 20:58
Hallo allemaal,

Ik zit sinds een paar dagen bij een host. Wat een host. Echt supersnel die servers. En
dan heb ik het over een shared hosting account en nog voor een prikkie ook nog.

Ik moest dit even kwijt. Wil je weten welke? PM me maar. Ik wil de boel hier niet spammen
maar ik ben verkocht!

De groeten!

redsp
19/01/20, 07:44
Hallo allemaal,

Ik zit sinds een paar dagen bij een host. Wat een host. Echt supersnel die servers. En
dan heb ik het over een shared hosting account en nog voor een prikkie ook nog.

Ik moest dit even kwijt. Wil je weten welke? PM me maar. Ik wil de boel hier niet spammen
maar ik ben verkocht!

De groeten!
Man man man ... Wat een slappe marketing truc!

Ramon Fincken
19/01/20, 08:48
Kan er maar een zijn ! http://www.123budgethost.nl/

100MDC
19/01/20, 11:00
Man man man ... Wat een slappe marketing truc!

Man man man.... Is niet mijn bedrijf dus heeft weinig met marketing te maken. Slechts met tevredenheid maar
het zegt dus meer over wie jij bent. Iemand die alleen aan zichzelf denkt! ;)

bibawa
19/01/20, 11:29
clickbait \0/..

shiga
19/01/20, 14:38
Ik ben nu wel benieuwd.
Dit spreekt me enorm aan en ik ben op zoek naar een nieuwe host.

Ramon Fincken
19/01/20, 14:47
Ik ben nu wel benieuwd.
Dit spreekt me enorm aan en ik ben op zoek naar een nieuwe host.

dan zien we je aanvraag hier graag verschijnen!

shiga
19/01/20, 15:51
dan zien we je aanvraag hier graag verschijnen!

Ik ben graag benieuwd naar de partij van topic starter.

goedkopewphosting.nl en managedwphosting.nl spreken me totaal niet aan.

Ramon Fincken
19/01/20, 15:53
Prima hoor ;)

https://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/ bedoelde ik dus.

100MDC
19/01/20, 16:10
Bedankt voor het doorgeven van het juiste forum Ramon. :)

chielsen
19/01/20, 16:28
Ipv een affilatelink misschien gewoon de normale link plaatsen als je ambassadeur bent. Of probeer je toevallig geld te verdienen...

dreamhost_nl
19/01/20, 16:35
...maar
het zegt dus meer over wie jij bent. Iemand die alleen aan zichzelf denkt! ;)


Ipv een affilatelink misschien gewoon de normale link plaatsen als je ambassadeur bent. Of probeer je toevallig geld te verdienen...

De pot werwijt de ketel dat-ie zwart ziet... Kom op TS, je bent hier alleen maar aangemeld om je affiliatelink te pushen...
Je denkt toch niet dat we je echt geloven? Hoe kan iets nu snel zijn als het buiten Europa staat op overboekte servers? :ban:

100MDC
19/01/20, 17:04
Bedankt voor je reactie en je pessimisme. www.slotgroup.nl ben ik nu aan het maken. Draait daar ook.

100MDC
19/01/20, 17:06
ohhh en als je 99% page speed van google overboekt vindt, succes dan!

100MDC
19/01/20, 17:07
Ipv een affilatelink misschien gewoon de normale link plaatsen als je ambassadeur bent. Of probeer je toevallig geld te verdienen...

Klopt, hier wordt gewoon betaald voor gas en licht. Maar ik host daar wel dus het is oprecht.

100MDC
19/01/20, 17:09
En als laatste host ik liever bij een host waarvan ik weet dat ze volgend jaar nog bestaan ipv volgend jaar uit de lucht zijn. Stof tot nadenken????

virtuality
19/01/20, 19:42
Zeker, hoe we dit soort posts beter tegen kunnen houden [emoji1303]
Er is niemand die de moeite neemt om een account aan te maken en een host helemaal op te hemelen alleen omdat hij zo’n fantastische ervaring heeft gehad. Je wordt er zelf beter van dus en praat zoiezo in de verkeerde groep. Schrijf lekker een review op de sites die daarvoor bedoeld zijn dan.

boekee
20/01/20, 00:03
En als laatste host ik liever bij een host waarvan ik weet dat ze volgend jaar nog bestaan ipv volgend jaar uit de lucht zijn. Stof tot nadenken????Iets te veel verdovende middelen gebruikt dit weekend?

Pantsy
20/01/20, 10:49
Slotje erop dan maar.