PDA

Bekijk Volledige Versie : Arrestaties KV Solutions BV wegens botnets



jawad
04/10/19, 13:22
En weer arrestaties. Gaat lekker zo. Maar ik moet zeggen, opgeruimd staat netjes.
Dit keer is het KV Solutions BV uit Middelburg.

https://www.zdnet.com/article/dutch-police-take-down-hornets-nest-of-ddos-botnets/

Marco B. and Angelo K. are listed as the owners of two web hosting firms, namely KV Solutions BV and Lifehosting BV, but also three IT companies, Bos IT Holding BV, Kreikamp IT Holding BV, and KBIT Holding BV, all having controlling rights in each other, according to public information from the Dutch Chamber of Commerce.

Kent iemand Marco B. en Angelo K.? Ik bedoel, 1+1=2 haha

ivs
04/10/19, 13:51
Ik bedoel, 1+1=2 haha

Ja 1+1=2 maar toch vind ik dat je dit niet moet doen.
Hopelijk komen deze personen tot bezinning en beteren ze hun leven.
Hoe vervelend is het dat door jouw comment hun naam nog jaren in de zoekresultaten komen gelinkt aan dit.

SpectraIP
04/10/19, 16:18
Ja 1+1=2 maar toch vind ik dat je dit niet moet doen.
Hopelijk komen deze personen tot bezinning en beteren ze hun leven.
Hoe vervelend is het dat door jouw comment hun naam nog jaren in de zoekresultaten komen gelinkt aan dit.

Ben ik met je eens, echter hebben dezelfde personen eerder problemen gehad in de hosting branche..
Kijk eens naar wat er in dit (https://www.webhostingtalk.nl/netwerk-storingen-en-updates/194055-elite-hosting-nl-post1318912.html?194055=#post1318912) topic (2017) staat.

paulpolo68
05/10/19, 17:09
onbegrijpelijk dat ze zoveel tijd en energie steken in zoiets wat overduidelijk "fout" is. maar waarschijnlijk vinden zij dat niet "fout" en zullen ze hier gewoon mee doorgaan als ze weer vrij komen.
misschien zou dit soort mensen een internetverbod opgelegd kunnen worden :-)
nooit meer een compu met inet aan kunnen raken :-)

jawad
09/10/19, 13:38
Ja 1+1=2 maar toch vind ik dat je dit niet moet doen.
Hopelijk komen deze personen tot bezinning en beteren ze hun leven.
Hoe vervelend is het dat door jouw comment hun naam nog jaren in de zoekresultaten komen gelinkt aan dit.

Uit bovenstaande info zijn hun achternamen natuurlijk makkelijk te extraheren. Dat hebben ze niet slim gedaan die jongetjes.

Het is niet netjes zeg je maar is het faciliteren of misschien wel beheren van botnets dan wel netjes? En het was blijkbaar ook niet de eerste keer dat ze de fout zijn ingegaan. Sorry maar soms is genoeg gewoon genoeg.

WPsupporters.com
18/10/19, 08:33
Beter kwijt als rijk dit soort lui. Ik vraag mij af wat voor straffen ze hiervoor zullen krijgen. Valt dit onder het kopje cybercrime? Of wordt het gewoon een weekje schoffelen in de wijk?

ronaldvanhoeven
22/10/19, 21:59
Nederland komt weer goed in het nieuws ....