PDA

Bekijk Volledige Versie : CloudFest 2020



Fixma
16/08/19, 11:09
CloudFest 2020 website is nu online maar nog steeds geen registratie codes ontvangen. Hoorde dat ze het dit keer het anders gaan doen?

Wie heeft meer informatie en wie gaan er allemaal naar toe?

stefantriep
17/08/19, 09:01
Aanmelding is normaliter rond november pas open of dan werd de inschrijving via partners bekend gemaakt volgens mij.

Zie op de site wel dat het nu tot donderdagavond duurt en niet meer tot vrijdagmiddag. Verder is mij niks bekend over anders gaan doen

Fixma
17/08/19, 17:20
Normaal doe ik de registratie al in juli (voorgaande jaren was dat het geval) en normaal is aankondiging voor Hackathon ook al gedaan.
Nu een maand later nog niets.. Maar ok we wachten af..

Flipperhost
19/09/19, 23:26
Ik vermoed dat er een tijdelijke storing is geweest en dat dit nu is opgelost. Hier inmiddels wel de bevestiging gekregen. Probeer ze anders even te contacteren of probeer je opnieuw aan te melden.

Fixma
26/09/19, 08:22
Het registratie systeem voor 399/999 euro zal wel werken maar ik zoek de registratie code zodat het gratis is. Normaal wordt ik er mee dood gegooid zelfs van Coudfest. maar tot nu nog niets. Heb een partner bedrijf gesproken waarvan ik normaal de code krijg en zelfs die heeft nog niets ontvangen om aan zijn klanten te geven..
Maar als je een code hebt mag je die altijd via PM mij toe sturen.. Wil graag vroeg de registratie doen.

paulpolo68
26/09/19, 14:40
is het de moeite waard, cloudfest..? ben er nooit geweest.

Fixma
26/09/19, 16:30
Ik vind het zeker de moeite waard! al de bedrijven op webhosting software en hardware en een erg leuke sfeer..

paulpolo68
26/09/19, 16:43
met een gratis code lijkt me dat ook wel :-)
maar is het de moeite waard om te betalen? of zijn er in werkelijkheid weinig echte betalende entrees en gaat iedereen via via met gratis entree.?

Fixma
26/09/19, 17:49
IK denk dat iedereen met code registratie doet. Zijn ook veel Nederlandse bedrijven daar.. Dus als je klant van bent krijg je ook de code.
Ga ieder geval naar de Cloudfest site en schrijf in voor de newsletter..

paulpolo68
26/09/19, 18:14
ok bedankt voor de tip :-)

Flipperhost
26/09/19, 18:15
Ik vind het zeker de moeite waard! al de bedrijven op webhosting software en hardware en een erg leuke sfeer..

Is afhankelijk van wat je doelstellingen zijn. Natuurlijk gratis is altijd leuker maar als je ernaar toe gaat om met bepaalde bedrijven / producten kennis te maken. Persoonlijk zou ik de entree fee er wel voor over hebben.

Fixma
26/09/19, 19:00
Is afhankelijk van wat je doelstellingen zijn. Natuurlijk gratis is altijd leuker maar als je ernaar toe gaat om met bepaalde bedrijven / producten kennis te maken. Persoonlijk zou ik de entree fee er wel voor over hebben.

Prima als je dat wil en kan betalen. Maar ik denk dat niemand daar betaald heeft (kom er al vele jaren) voor de toegang. De kosten voor vervoer, overnachtingen ect is al meer dan genoeg.

Maar heb jij de registratie al gedaan voor 2020?

iigroep
28/09/19, 14:52
Cloudfest is altijd leuk! Je ontmoet gewoon heel veel nieuwe mensen en bedrijven. Het kost wat, maar je kan zomaar een bedrijf tegenkomen waar je jaren zaken mee kan doen. Het is een kleine investering, maar als je een beetje kan netwerken, heb je dat er zo uit.

reiszo
30/09/19, 23:47
Zeker een aanraden en een erg leuke sfeer. Heb liever een evenement waar je voor betaal dan dat het gratis is.

Fixma
02/10/19, 15:16
Registratie is nu open en codes komen binnen:
As of Wednesday, October 2nd, registration for CloudFest 2020 is officially open!

De verandering was dat de registratie nu uitbesteed is aan denic
Kijk er weer uit naar dit CloudFest

WPsupporters.com
02/10/19, 16:47
Wij zijn erbij!

reiszo
06/10/19, 20:27
I'm in!

sby2
19/10/19, 21:55
I'm In

Imtek
07/11/19, 21:13
Ben er bij!

stefantriep
08/11/19, 01:18
Ben er ook bij!

Toon
27/11/19, 08:36
Gaan jullie eigenlijk met de trein of met de auto? Mijn voorkeur heeft de trein, net wat relaxer, maar is het een beetje te doen?

Tuxis_IE
04/12/19, 17:00
Wij zijn er ook weer bij. We gaan weer met de trein. Dat is best relax en goed te doen. Er rijden bussen van het station naar CloudFest.

stefantriep
05/12/19, 14:06
Ik overweeg ook met de trein te gaan om niet een werkdag te verliezen met erheen rijden

bhosted
06/01/20, 14:07
Hotel had ik al geboekt, maar zojuist ook de trein weer geboekt. Is goed te doen, hoewel het meer dan 6 uur treinen is.

Zitten er toevallig nog meer mensen op maandag in de trein van 9:07 vanuit Arnhem naar Offenburg?

stefantriep
06/01/20, 14:08
Nee ik ga later op de dag, ook met de trein

Pepperfield
06/01/20, 14:09
Ik denk er nog over na. Tijdtechnisch komt het niet goed uit, maar ik wil er wel graag bij zijn.

bhosted
06/01/20, 14:13
Ik denk er nog over na. Tijdtechnisch komt het niet goed uit, maar ik wil er wel graag bij zijn.

Voor sommige dingen moet je tijd maken! ;-) Zou leuk zijn om met je bij te kletsen. Ben benieuwd hoe het gaat met je!

paulpolo68
06/01/20, 14:17
programma ziet er top uit :-)
ik ga tijd maken...

Fixma
06/02/20, 16:28
Aha het eindfeest (heet dit jaar CloudUnchained) is nu niet meer in de (dome of bier) tent maar in Hotel Krønasår.. Dat ze daar ruimte voor hebben? Of bouwen ze daar een tent ;-)

Erik H.
28/02/20, 11:27
https://twitter.com/cloudfest/status/1233334334582611969

Marin
28/02/20, 11:32
Ja, de geruchten gingen al een dag rond. Maar nu is het officieel. Het gaat niet door. Ik ben overigens wel benieuwd wat dit gaat betekenen voor Cloudfest. Gezien het feit dat ze weinig tot geen winst maakten... Dit kan het einde van Cloudfest betekenen. Er is geen verzekering die dit dekt.

Pantsy
28/02/20, 11:53
Jammer maar helaas!

virtuality
28/02/20, 16:15
Ja, de geruchten gingen al een dag rond. Maar nu is het officieel. Het gaat niet door. Ik ben overigens wel benieuwd wat dit gaat betekenen voor Cloudfest. Gezien het feit dat ze weinig tot geen winst maakten... Dit kan het einde van Cloudfest betekenen. Er is geen verzekering die dit dekt.

Er zijn gewoon evenementen verzekeringen. Dus weet jij iets wat nog niet openbaar is of is dit een beetje stemmingmakerij.

Marin
28/02/20, 16:20
Er zijn gewoon evenementen verzekeringen. Dus weet jij iets wat nog niet openbaar is of is dit een beetje stemmingmakerij.Nee het is gezond verstand. Het is geen geheim dat ze weinig tot geen winst maakten op de events. En een verzekering die een vrijwillig genomen beslissing dekt?

virtuality
28/02/20, 16:26
Nee het is gezond verstand. Het is geen geheim dat ze weinig tot geen winst maakten op de events. En een verzekering die een vrijwillig genomen beslissing dekt?

Het is op basis van overmacht in verband met de gezondheid. Maar goed ik ben ook geen verzekering expert [emoji5]

Marin
28/02/20, 16:40
Het is op basis van overmacht in verband met de gezondheid. Maar goed ik ben ook geen verzekering expert [emoji5]Laat ik nou bestuurder zijn geweest ergens waar we iets met evenementen deden :) vanuit die rol heb ik me hier weleens in verdiept. (oké, is wel even geleden en ik ben niet bekend met de verzekering mogelijkheden voor dergelijk grote events).

Je kunt je tegen een hoop verzekeren, maar dit is grijs gebied. Het is geen opgelegde cancelation. Het is ook geen officieel advies vanuit de WHO meen ik. Dat het verstandig is klopt. Maar een verzekering zal hier niet zomaar inspringen vermoedelijk.

Evenmin zul je nu je reis (annulering) verzekering kunnen aanspreken als je een vlucht hebt geboekt. Er is geen negatief reisadvies voor Duitsland.

Het beste dat je hier kunt doen is heel goed onderhandelen met je partners.

PimEffting
28/02/20, 19:20
Jullie weten dat Cloudfest eigendom is van Godaddy he?
Die hebben genoeg centjes om het netjes te regelen, verzekering of niet.
Reputatie is in dat geval waarschijnlijk belangrijker.

Marin
28/02/20, 22:39
Jullie weten dat Cloudfest eigendom is van Godaddy he?
Die hebben genoeg centjes om het netjes te regelen, verzekering of niet.
Reputatie is in dat geval waarschijnlijk belangrijker.Godaddy heeft Cloudfest "per ongeluk" in handen gekregen toen ze HEG kochten. Bronnen zeggen dat Godaddy er helemaal niet op zit te wachten. Ze verbinden hun naam ook bijna nergens aan.

Het is wel te hopen dat Godaddy nu in dat gat zal springen ja.

Pepperfield
29/02/20, 08:27
Het Lijkt er op dat ik niet de enige ben die niet gaat. Zie hier: https://www.cloudfest.com/

Spyder01
29/02/20, 08:29
Het Lijkt er op dat ik niet de enige ben die niet gaat. Zie hier: https://www.cloudfest.com/Als je de vorige reacties even leest...

Pepperfield
29/02/20, 08:30
Het was meer dat ik nogal wat commentaar kreeg dat ik niet ging ;-)

Pepperfield
29/02/20, 08:48
Sorry mensen. Het was niet bedoeld om te bashen. Ik had zelf graag gegaan, maar het zat er niet in. Het is jammer dat het is geannuleerd. Volgend jaar ben ik er bij.

Mark17
29/02/20, 13:10
Volledigheidshalve: alle door ISPConnect op/bij Cloudfest georganiseerde events gaan ook niet door. Naar alternatieve events wordt nog gekeken.

Marin
29/02/20, 14:13
Hoeveel mensen zullen er nog in Rust staan over 2 weken?

bhosted
02/03/20, 10:39
Ik hoop dat in onze branche iedereen toch wel zijn mail leest. Moet eerlijk zeggen dat ik net terug kom van vakantie en het mailtje van Cloudfest nog niet gezien had. Ik las het voor het eerst via het berichtje van Simon op LinkedIn.

xstocloud
15/03/20, 03:10
Absoluut de moeite waard !

Marin
15/03/20, 11:44
Absoluut de moeite waard !Ja, jij gaat morgen? :)

jawad
16/03/20, 15:28
Het zal toch niet dat daar vandaag ook daadwerkelijk mensen arriveren?
Wel jammer dat het niet doorgaat maar uiteindelijk is het wel bittere noodzaak.