PDA

Bekijk Volledige Versie : Directadmin werkt niet meer. Krijg hem niet aan de gang. hulp gevraagd.



maartenvanthof
17/07/19, 21:15
Ik heb een simple VPS draaien bij transIP. Sinds eergisteren is Directadmin niet meer werkend. Ik krijg geen verbinding via :2222. de browser geeft aan dat er geen verbinding mogelijk is. Alle overige services werken prima. Het is gebeurt gedurende updates. Helaas is ook net mijn Bigstorage vol en die heb ik uitgebreid maar blijft nu ook off-line.
Heb veel geprobeerd maar kom niet verder. Ook op internet is geen oplossing te vinden.
Wie is los in CentOS en Directadmin om mij te helpen hierbij. tips zijn welkom, maar wil het oplossen ook uitbesteden mits ik budget weet. Direct mailen naar maarten@fm-net.nl is OK. heb dus haast zoals je kan snappen.

Spyder01
17/07/19, 22:12
Ik heb een simple VPS draaien bij transIP. Sinds eergisteren is Directadmin niet meer werkend. Ik krijg geen verbinding via :2222. de browser geeft aan dat er geen verbinding mogelijk is. Alle overige services werken prima. Het is gebeurt gedurende updates. Helaas is ook net mijn Bigstorage vol en die heb ik uitgebreid maar blijft nu ook off-line.
Heb veel geprobeerd maar kom niet verder. Ook op internet is geen oplossing te vinden.
Wie is los in CentOS en Directadmin om mij te helpen hierbij. tips zijn welkom, maar wil het oplossen ook uitbesteden mits ik budget weet. Direct mailen naar maarten@fm-net.nl is OK. heb dus haast zoals je kan snappen.Kijk even wat in de /var/log/directadmin/error.log staat.
Eventueel de update even handmatig doen, zie daarvoor: https://help.directadmin.com/item.php?id=29

Als het niet lukt, wil ik best even voor je kijken.

EK-Media
18/07/19, 15:43
Was het inmiddels gelukt? Of bent u nog opzoek naar iemand die ernaar kan kijken?

Flipperhost
19/09/19, 23:08
Transip is vaak schappelijk in support, ik weet niet of je veel gegevens in DA hebt staan maar wellicht kan je een herinstallatie in overweging nemen?

Ronsev
11/12/22, 12:15
Kan liggen aan jou centos versie (centos 6 end of live)

Probeer /usr/local/directadmin/custombuild/build update_da

Daarna systematisch restart directadmin.services

The-BosS
11/12/22, 15:20
Kan liggen aan jou centos versie (centos 6 end of live)

Probeer /usr/local/directadmin/custombuild/build update_da

Daarna systematisch restart directadmin.services

Ik mag hopen dat hij het na meer dan 3 jaar al gefixt heeft :D