PDA

Bekijk Volledige Versie : Outlook.com / Live.nl enz problemen...



xstocloud
20/11/18, 10:35
DKIM = Goed SPF = Goed DMARC = aangemaakt ..score 10/10 op www.mail-tester.com en toch kom je in de spambox van Microsofts Hotmail terecht.. iemand ervaring om dit op te lossen?

CharlieRoot
20/11/18, 10:44
DKIM = Goed SPF = Goed DMARC = aangemaakt ..score 10/10 op www.mail-tester.com en toch kom je in de spambox van Microsofts Hotmail terecht.. iemand ervaring om dit op te lossen?

Dat is een heel bekend probleem. Ze gebruiken een reputatie filter waar je als hoster geen invloed op hebt. Mailen met ze kun je proberen, als je tijd over hebt. Komt meestal ook niets uit.

xstocloud
20/11/18, 10:51
Ja CharlieRoot dat is bekend.. diverse malen geprobeerd.. je begint alleen aan jezelf te twijfelen of je je dns records wel goed hebt staan.. gmail gaat wel goed..komt netjes aan in de inbox.. MS is een ramp..maar wel een must voor webshops dat mail goed aankomt..
MS ondermijnt gewoon je bedrijfsvoering!!

CharlieRoot
20/11/18, 10:53
Ja CharlieRoot dat is bekend.. diverse malen geprobeerd.. je begint alleen aan jezelf te twijfelen of je je dns records wel goed hebt staan.. gmail gaat wel goed..komt netjes aan in de inbox.. MS is een ramp..maar wel een must voor webshops dat mail goed aankomt

Gmail is een perfecte test. Als je daar "bekijk orgineel" doet zie je of DKIM, DMARC en SPF een pass geven. Waar je nog naar kunt kijken is TLS met certificaat voor de bonuspunten. Het is long shot maar zou net een beetje verschil kunnen maken.

Marin
20/11/18, 11:11
Je kunt ook eens naar https://www.mail-tester.com/ kijken. Daar kun je soms ook nog iets uithalen.

xstocloud
20/11/18, 12:12
Mail-tester.com is 10/10

slipperman
12/12/18, 01:55
Aangemeld voor het Hotmail Junk Reporting Program (SDNS). Om hoeveel e-mails gaat het per dag? Heb je voorbeelden van je e-mails? Stuur me anders een privé berichtje, transactione e-mails moeten normaliter geen probleem zijn.

CharlieRoot
12/12/18, 10:07
Ja CharlieRoot dat is bekend.. diverse malen geprobeerd.. je begint alleen aan jezelf te twijfelen of je je dns records wel goed hebt staan.. gmail gaat wel goed..komt netjes aan in de inbox.. MS is een ramp..maar wel een must voor webshops dat mail goed aankomt..
MS ondermijnt gewoon je bedrijfsvoering!!

Ik wil anders wel even met je meekijken.. je weet me te vinden.

stefantriep
26/12/18, 11:50
Ik heb laatst glockapps gebruikt, mooie tool om te testen of je mail in de spam komt bij aanbieders.

Ze beheren zelf verschillende mailadressen bij maildiensten en de tool logt daar dan in om te kijken waar je mail is, in de inbox, spam of helemaal nooit aangekomen