PDA

Bekijk Volledige Versie : Ioncubeloader



Newbie0013
20/06/18, 05:22
Hoi,

Ik heb voor een Wordpress pluggin Ioncubeloader nodig, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om deze te koppelen aan de PHP. Ik heb geen idee wat ik verkeerd doe. Wie kan mij helpen?

Mijn PHP.ini ziet er zo uit:
zend_extension=/var/www/vhosts/130/311190/webspace/httpdocs/mijndomeinnaam.com/ioncube/ioncube_loader_lin_5.6.so

Mark17
20/06/18, 12:50
Begin eens met meer te vertellen over je omgeving. Bv het besturingssysteem, eventueel een controlpanel, hoe php geïnstalleerd is, welke php versie je gebruikt, etc. Hoe meer je verteld hoe meer kans er is dat iemand weet waar het fout gaat. Indien dit gaat om een shared hosting pakket dan is mijn advies om contact op te nemen met je hoster en te vragen of die het voor je in orde willen maken.

Pepperfield
20/06/18, 16:40
Niet alle hosters ondersteunen ioncube. Het is dus zaak uit te zoeken of jouw hoster het aanbiedt en welke versie dat is. Meer informatie zoals Mark17 vraagt zou helpen.

Tozz
24/10/18, 16:17
Ik zou eerst eens kijken of je PHP.ini wel wordt geladen, middels phpinfo(). Het is wel vrij uitzonderlijk dat een eindklant zelf zijn eigen PHP modules en restricties kan gaan bepalen.

Als ik mij niet vergis moeten zend_extensions ook geladen worden _voor_ andere modules/extensions, en die volgorde van laden kan je als eindgebruiker niet zelf wijzigen. Normaliter zal eerst de globale (default) php.ini worden geladen en daarna pas jouw custom PHP.ini. Dan ben je hoogstwaarschijnlijk al te laat voor het laden van nog additionale zend_extensions.

Ik denk dat je hier gewoon je host moet vragen om assistentie. Het is een relatief kleine moeite om dat erbij te installeren.

- - - Updated - - -

Ik zou eerst eens kijken of je PHP.ini wel wordt geladen, middels phpinfo(). Het is wel vrij uitzonderlijk dat een eindklant zelf zijn eigen PHP modules en restricties kan gaan bepalen.

Als ik mij niet vergis moeten zend_extensions ook geladen worden _voor_ andere modules/extensions, en die volgorde van laden kan je als eindgebruiker niet zelf wijzigen. Normaliter zal eerst de globale (default) php.ini worden geladen en daarna pas jouw custom PHP.ini. Dan ben je hoogstwaarschijnlijk al te laat voor het laden van nog additionale zend_extensions.

Ik denk dat je hier gewoon je host moet vragen om assistentie. Het is een relatief kleine moeite om dat erbij te installeren.