PDA

Bekijk Volledige Versie : Ip adres geblokkeerd



Hashem
19/06/18, 23:59
Goedenavond

misschien iemand kunt mij helpen.
Ik heb een domeinnaam voor mijn bedrijf , dat wordt door CCC Hosting gehost.
Sinds vorige week woensdag ip adres is geblokkeerd door firewall van de server en onze website plat gelegd en we kunnen geen mail verzenden en ontvangen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar , hebben wel support@ccchosting.nl
Ik heb dagelijks bijna 10 mailtje naar hun gestuurd . De laatste antwoord van hun is de onderstaande tekst .
Wat is uw mening erover ?
Volgend mij moeten ze het probleem op telossen.
Alvast bedankt
Nabi

Dit Mail die ik van ccc Hosting heb ontvangen:
" Mogelijk moet u de website even een paar keer refreshen?
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn."
Hoewel ik het dagelijks vaken gefreshed
, Geen oplossing .

Mark17
20/06/18, 00:07
Werkt het wel als je een andere verbinding gebruikt? Wat heb je allemaal geprobeerd om vast te stellen dat het aan een ip adres blokkade ligt? Op wat voor tijden heb je ze proberen te bellen?

Hashem
20/06/18, 10:13
Beste Mark
Nu doet het. Even wachten ik koop het stabiel blijft werken

Mark17
20/06/18, 12:51
Hopelijk blijft het werken. Als het niet meer werkt dan kun je eventueel kijken of het vanaf een andere verbinding wel werkt.

Pepperfield
20/06/18, 16:36
Wij hadden dit laatst met een klant. Die beweerde dat bezoekers niet op zijn website kwamen. Wij konden niets detecteren. Uiteindelijk bleken die bezoekers via IPv6 te connecteren. Dat stond niet goed ingesteld op de server voor deze klant (klantenpaneel).

Misschien even controleren of in de DNS IPv6 is opgegeven en of dat correct staat ingesteld op de server.

Hashem
20/06/18, 21:05
Beste Mark,
Dank je voor mee denken.
Hij is altijd goed geweest, niks veranderd . Gelukkig vandaag was helemaal goed, ik denk de provider dat heeft gemaakt. Eigenlijk zou het beter geweest , de provider probeerde vorige week het probleem op telossen, niet na 6 dagen.

Tuxis_IE
04/07/18, 10:57
En de vervolgstap is natuurlijk dat je de spullen gaat verhuizen....

golden
10/07/18, 15:24
En de vervolgstap is natuurlijk dat je de spullen gaat verhuizen....

Dit inderdaad. Meestal is dit geen goed teken. Moet wel eerlijk toegeven dat ik verder geen ervaring met de partij heb. Echter een onbereikbare partij is meestal een begin van meer problemen.