PDA

Bekijk Volledige Versie : HostFact / WeFact



RecomDesign
12/06/18, 21:46
Wie maakt er gebruik van de oplossing van HostFact / WeFact?
Wat is je ervaring hiermee?

systemdeveloper
12/06/18, 23:41
Goede ervaringen, goede support, api kan wat beter (maar dat zijn met name dingen als je het zo extreem integreert als wij hebben gedaan). Maar eigenlijk verder nooit problemen mee gehad.

MauriceO
12/06/18, 23:54
Ook hier goede ervaringen. Vragen worden altijd snel beantwoord.

RecomDesign
13/06/18, 00:02
Dat is goed om te horen!
Momenteel ben ik aan het oriƫnteren om e.e.a. te gaan automatiseren en HostFact lijkt mij een goede oplossing.

Bedankt voor de reacties.

iigroep
13/06/18, 03:31
Hostfact [emoji106][emoji106][emoji106]. Vooral de geweldige support bij vragen/problemen.

Bart L
13/06/18, 08:12
Hostfact inderdaad. Moet nog wel wennen aan de naam :)

Tuxis_IE
13/06/18, 12:14
Hostfact, anytime.

Marin
14/06/18, 11:46
Zeer goede ervaring. Gebruiken het al een paar jaar naar volle tevredenheid.

RecomDesign
14/06/18, 12:10
Goed om zoveel positieve reacties te lezen!
Wij hebben inmiddels een proefperiode aangevraagd.

Pepperfield
19/06/18, 17:13
Misschien is het een idee om jouw ervaringen hier te delen? Wat is goed, wat kan beter. Ik overweeg zelf ook om HostFact te gebruiken. Ben benieuwd.

Tuxis_IE
19/06/18, 17:37
Het enige wat ik echt mis is het volgende:
Als je een offerte maakt, dan heb je eenmalige kosten, maandelijkse kosten en jaarlijkse kosten. Oftewel, eenmalige en periodieke kosten.
Die zou ik graag opgeteld zien.

Dat is het wel zo ongeveer..

Verder qua facturatie, abonnementen, portal, allemaal prima en heel goed te gebruiken.

RecomDesign
03/07/18, 13:58
Iedereen bedankt voor de reacties.

Momenteel ben ik ongeveer 2 weken aan het testen en het bevalt mij uitstekend!

Ook het ontwikkelen van de klantenportaal / bestelformulier verloopt erg makkelijk.

Het systeem werkt erg vlot en het werken met de templates etc werkt super fijn.

Ik ga hier zeker mee verder werken!

Bart L
03/07/18, 23:17
Goed om te horen en bedankt voor de update!

xxlwebhosting
17/07/18, 23:53
Ook wij gebruiken HostFact inmiddels enkele jaren naar volle tevredenheid. Niet alleen kunnen ze op verzoek (en tegen betaling) custom aanpassingen maken, maar ook zitten de API en de webhooks goed in elkaar. We hebben voor enkele niet-hosting producten waar geen standaard plugin voor was, zelf relatief snel en eenvoudig een plugin voor kunnen schrijven.

Het is soms wat simpel en beperkt, maar dat heeft voor ons juist ook zijn kracht.

Signus
18/07/18, 13:47
Hostfact is geweldig in gebruik en hun support is snel en duidelijk. Wel zoeken wij nog een partij welke een betere klanten interface kan realiseren, dit is voor ons nog niet optimaal en daarnaast een aantal directe functie aanroepen op de directadmin servers.

Dirk A.
06/08/18, 09:35
Ik wilde een aantal custom bestelformulieren laten maken, kreeg toen van Hostfact een lijstje met drie partijen die dat voor me konden maken. Wellicht kunnen zij jou ook helpen bij bovenstaand verzoek.

CT0
06/08/18, 11:19
In het verleden WHMCS gebruikt, tegenwoordig HostFact. Ik vind met name de financiƫle administratie beter in HostFact dan in WHMCS.

Het opvolgen van betaling achterstanden is in HostFact beter geregeld dan in WHMCS naar mijn mening. Integratie met OpenProvider vind ik ook erg goed.

xstocloud
18/09/18, 17:43
Ben er niet echt over te spreken..zeer zeker de export mogelijkheid naar bijv Exact..zeer beperkt qua grootboekrekeningen (max4)

oscar
26/09/18, 16:51
Max 4?

Ik wil afwijkende grootboekrekeningen opgeven per productgroep --> aanvinken, we hebben 50 verschillende grootboekrekeningen en werkt al jaren perfect voor de omzetrekeningen, het crediteur gedeelte gebruiken we niet, dat doen we met Exact online scanservice direct.