PDA

Bekijk Volledige Versie : huren rackspace bij betrouwbare en betaalbare hosting provider/co-location



Pheera
11/04/18, 20:39
Ik heb een server die ik graag bij een betrouwbare maar ook zeker betaalbare co-location provider wil plaatsten en toegang toe heb middels een vast IP. Wie kan mij daarbij helpen?

dennis0162
11/04/18, 21:13
Je zou even dit topic in aanbieding gezocht moeten plaatsen. Hier mogen geen aanbiedingen gedaan worden.

Zet dan ook direct er even bij hoeveel rackunits, dataverkeer en stroomverbruik van de server.

vDong
12/04/18, 02:06
Ik heb een server die ik graag bij een betrouwbare maar ook zeker betaalbare co-location provider wil plaatsten en toegang toe heb middels een vast IP. Wie kan mij daarbij helpen?

Vast ip kan je loslaten, in mijn vele jaren ben ik nog nooit een colocatie provider tegen gekomen met dynamische ip's (kan me ook niet voorstellen dat dat nuttig is)

Voor de rest van je vraag, "goed, goedkoop of snel(support), kies er 2"
Daarnaast is prijs nog afhankelijk van "hoeveel nu, hoe hard groei je en is lokatie een issue"

Geen van deze vragen zou ik in dit topic beantwoorden, maar zijn dingen die je mee zou moeten nemen als je een topic start in "aanbieding gezocht"

slipperman
26/04/18, 01:18
Probeer iig direct bij het DC zelf te huren, bijv EvoSwitch / LeaseWeb of bijv. I3D

xRoThx
23/09/18, 22:57
Goede avond.
Ik heb zelf goede ervaringen met pcextreme. Zij hebben colocatie mogelijkheid. Je kan daar even informeren.

Grts