PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwbouw datacenter AMS 15 De President gaat deze colocatie aanbieden?



TwinsCA
20/03/18, 20:19
Hallo weet iemand misschien of/wanneer de nieuwe data center in Hoofddorp (Nieuwbouw datacenter AMS 15 De President ) colocatie gaat aanbieden en waar ik meer info hier over kan vinden om onze server daar te plaatsen. Alvast bedankt!

virtuality
21/03/18, 00:49
Zou Q4 2017 opgeleverd moeten worden. Maar ik heb begrepen dat het bedoeld is voor de grote klanten met een eigen suite. Of er een partij een suite gaat nemen en losse colocatie gaat aanbieden heb ik nog niet gehoord.

TwinsCA
23/03/18, 10:54
Bedankt voor de informatie. Mocht een partij inderdaad een suite nemen en losse colocatie aanbieden in Hoofddorp dan hoor ik het graag!

Wij zoeken een koel plekje voor onze 1U webserver, redundent power, 2 NIC's, een aantal IP nummers voor de HyperV machines en diverse SSL certificaten. Alvast bedankt, ik hoor het graag!

Rubra
08/04/18, 20:33
Als je dat zoekt, kan je het wellicht beter in Haarlem bij Evoswitch neerzetten..

TwinsCA
09/04/18, 11:59
Beste Rubra,
Bedankt voor de tip, ik zal naar de mogelijkheden van Evoswitch kijken.

Update: Ik navraag gedaan bij het datacenter in Hoofddorp en inderdaad zoals virtuality al eerder vermelde daar is ruimte te huur voor grote klanten vanaf een 1/2 rack. Mocht een partij inderdaad een suite nemen en losse colocatie aanbieden in Hoofddorp dan hoor ik het graag!