PDA

Bekijk Volledige Versie : Angie Extreme (5G wireless)



PITSWebdesign.nl
08/09/17, 20:24
Mede forum leden,

Vandaag kreeg ik een mailing van Angie Extreme. Of ik wilde participeren in hun bedrijf en als early bird wilde aanmelden.

Ik vroeg me af wie er al bekend is met Angie extreme? Misschien forum leden uit Amsterdam en Rotterdam waar ze schijnbaar al aan de uitrol zijn begonnen.

Hoor graag ervaringen [emoji1303]

vDong
09/09/17, 20:14
Ik vroeg me af wie er al bekend is met Angie extreme? Misschien forum leden uit Amsterdam en Rotterdam waar ze schijnbaar al aan de uitrol zijn begonnen.

Nog niks van gehoord en om eerlijk te zeggen zijn de prijzen die ze willen gaan vragen ook aan de stevige kant.

CharlieRoot
11/09/17, 09:21
Nog niks van gehoord en om eerlijk te zeggen zijn de prijzen die ze willen gaan vragen ook aan de stevige kant.
Voor een gigabit vind ik het meevallen. Maar ik betwijfel of ze dit waar kunnen maken over wifi.

PITSWebdesign.nl
12/09/17, 22:10
Voor een gigabit vind ik het meevallen. Maar ik betwijfel of ze dit waar kunnen maken over wifi.

Dat was ook een beetje mijn gedachten, maar omdat ze toch al wat projecten hebben uitgerold, dacht ik misschien zitten hier nog mensen met ervaring al met de diensten van Angie Extreme.

CharlieRoot
13/09/17, 16:08
Dat was ook een beetje mijn gedachten, maar omdat ze toch al wat projecten hebben uitgerold, dacht ik misschien zitten hier nog mensen met ervaring al met de diensten van Angie Extreme.

Als ik kijk naar de locaties waar ze al aangesloten zijn kunnen er niet heel veel mensen echt ervaring mee hebben.

PITSWebdesign.nl
13/09/17, 16:20
Klopt, dan misschien maar gewoon de gok wagen

M. Kroon
02/10/17, 21:12
Iemand al meer info/ervaringen?